Hop til indhold
Rejsenetværk

Arranger niche events for mænd og kvinder

Recommended Posts

Kære drenge og piger

Først

Jeg skal ikke involveres personligt i økonomien i at realisere tankerne i denne tråd, og jeg skal intet tjene personligt på det!

Men jeg vil rigtig gerne at eventuelle interesserede mutre/piger/steder vil drikke en kop kaffe sammen med mig, for at diskutere mulighederne i denne tråd.
Hvis de er interesseret i at prøve tankerne bag af?

Så henvend jer gerne til mig, og så møder jeg gerne op hvis I vil mødes til en uformel snak.

Jeg har i den grad i positiv erindring at først Trine Tease hos Monc Cherie, siden Mon Cherie selv arrangerede nogle få FKK lignende arrangementer.

Arrangementer som var en succes for os mænd der valgte at deltage, men som desværre ikke udviklede sig til den nødvendige succes hurtigt nok.
Til at piger ønskede at fortsætte med at deltage.

Det naturlige er at evaluere på årsagen til fraværet af en hurtig succes, og at tænke over om man derfor kan prøve igen, men på lidt anden vis end første gang?

Det er muligt at det var en fejl i sin tid til de FKK lignende arrangementer hos Mon Cherie, at lave det med fri og offentlig adgang?

Måske det kolliderede med det diskretionsbehov danske mænd har når de går på bordel?

Men Både Seduction Girls og Pussy Galores beviste jo over en årrække, at de kunne trække mange mænd til sexparty.
Så jeg tror ikke at det er udelukket at der er mange nok mænd, der godt vil tilmelde sig lukkede arrangementer hvor de bliver set af andre.
Til at det kan blive en god forretning for piger og sted.

Det var muligvis også en fejl at prisen for sex skulle ligge fast, og offentliggøres, fordi prisen skulle være lavere fordi pigerne ingen udgifter havde.
Fordi udgifterne skulle betales af mændene gennem entreen til arrangementet.

Det kan jo afprøves om der kan arrangeres noget, hvor pigerne både deltager gratis, og selv sætter prisen efter aftale med de mænd de træffer til arrangementer.
Uden at de piger der deltager, ikke som sidst skulle være enige indbyrdes om den samme pris for deres ydelser.

Men det kan jo laves som lukkede arrangementer, med tilmelding og eventuelt med forudbetalt depositum?

Jeg forestiller mig en model hvor et sted inviterer pigerne til at deltage for 0 kr, og så kan de selv aftale både ydelser og pris med de mænd de møder til arrangementet.

Indtægten for stedet vil kunne bestå rent af en entre for mændene som i FKK klubber i Tyskland, eller måske som en timeleje for værelserne til hver aftale som piger og
mænd aftaler til arrangementet.
Eller som en kombination af både entre og timeleje.

Desværre så består der måske den udfordring, at efter at Mon Cherie nu er lukket, så findes der måske ingen steder med danske piger som kan rumme sådant et arrangement?

Jeg håber at jeg tager fejl!

Jeg håber at der findes steder/eventuelt egnede lejligheds lejemål til formålet, hvis nogle vil stille sig til rådighed, og samtidig er i stand til at facilitere afviklingen af sådanne arrangementer.

Jeg tror at det er vigtigt at arrangementer/en klub, på den ene side ikke skal profilere sig på discount priser for mændene.
Men modsat bør et koncept ikke få ry for at være så eksklusivt og dyrt at deltage i, at det kun er de få der har råd til at deltage.
Succes kriteriet bør bestå i en budgetvenlig strategi, hvor ikke alle skal have råd til at være med, men hvor mange vil have råd til at deltage, hvis de har lyst.

Et event koncept vil kunne skabe en social ramme for arrangementer, hvor pigerne betaler 0 kr for at deltage, og hvor den betaling der afkræves kun afkræves af mandlige  deltagere.

Jeg vil tro at der er basis for en succes, hvis udgiften ligger i lejet 1000 - 2000 kr i samlede udgifter for hver mand der deltager.
Og hvor pigerne ingen udgifter selv har.

Jeg tænker også at strategien for et sådant event koncept skal være virtuel, som ikke bør baseres på en enkelt fysisk adresse.
Men som skal kunne bygge på at der kan finde arrangementer sted, skiftende steder i landet.

Tænker også at med de Corona restriktioner der stadig gælder i lande, som vi normalt rejser til for at besøge klubber.

Der vil der bestå et ekstra incitament for mænd til at ville deltage i hjemlige FKK lignende tilbud.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Landsbytossen

Et indspark fra djævlens advokat: Jeg er enig i, at et depositum gør, at de der har betalt, også møder op, men hvordan skal det løses, hvis ingen af de fremmødte piger har lyst til at tage en svingom med manden? Ja, det er et tænkt eksempel, men vi har jo alle ret til at sige nej, så det kunne ske, at en mand betaler, dukker op og sidder alene i et hjørne med en rød sodavand.
Skal han have pengene tilbage? Hvis ja, hvordan dækkes den manglende indtægt? Hvis nej, er det så bare ærgerligt Sonnyboy?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 1 minut siden:

Et indspark fra djævlens advokat: Jeg er enig i, at et depositum gør, at de der har betalt, også møder op, men hvordan skal det løses, hvis ingen af de fremmødte piger har lyst til at tage en svingom med manden? Ja, det er et tænkt eksempel, men vi har jo alle ret til at sige nej, så det kunne ske, at en mand betaler, dukker op og sidder alene i et hjørne med en rød sodavand.
Skal han have pengene tilbage? Hvis ja, hvordan dækkes den manglende indtægt? Hvis nej, er det så bare ærgerligt Sonnyboy?

Jeg er ret overbevist om at problemstillingen er meget hypotetisk, men det kan selvfølgelig ikke udelukkes at en gæst vil få nej af samtlige piger.

Det skete ikke for nogle af de mandlige deltagere i arrangementerne i sin tid hos Mon Cherie.

Præmissen er i princippet den samme når vi betalet en entre på mellem 50 og 90 euro til klubber i Tyskland, når vi besøger dem.

Her er det også uden garanti for at få ja af pigerne under ens besøg, men jeg har aldrig hørt om at nogle har fået nej af samtlige piger under et klub besøg.

Modsat er der også piger i de tyske klubber der risikerer at ingen gæster spørger netop dem, om de kan gå afsides sammen.

Samme kan i princippet også ske for piger til FKK lignende arrangementer i Danmark, men mit udgangspunkt er at de i modsætning til pigerne i de tyske klubber ikke skal betale entre.

Pigerne derfor deltager til 0 kr i egne udgifter.

Men jeg vil gerne undgå den situation, som jeg altid har fundet uheldig i mange af de tyske klubber!

Ofte har jeg oplevet at der var alt for mange piger til for få gæster i de tyske klubber, og det er ikke godt.

For så er der få piger der løber med det meste af omsætningen, mens de fleste opnår for lille en andel af dagens omsætning.

Jeg ser gerne at der til danske arrangementer kun deltager mellem halvdelen og halvanden antal piger, i forhold til antal mandlige gæster.

For hvis danske piger får tilsvarende oplevelser som piger får i tyske klubber, består der en stor risiko for at de ikke vil deltage flere gange.

Og så går det som det gik til arrangementerne hos Mon Cherie, hvor pigerne nok syntes at det gav for lidt?

Jeg tror at der ikke er andet at gøre som mandlig deltager i et arrangement, end at leve med en principiel risiko for at få nej af alle pigerne der deltager.

Jeg tror at den risiko er meget lille, men når vi som mænd har betalt entre har vi kun betalt for adgang til arrangementet, og ikke for sex med pigerne under besøget.

Egentlig kunne jeg godt tænke mig et premiere arrangement hvor stedet vil tænke mere langsigtet i den reklame værdi, der kan bestå i potentiel omtale og anmeldelser.

End i økonomi og overskud på det første arrangement. Eventuelt et lukket premiere arrangement med et symbolsk forudbetalt deltager gebyr på 100 kr

For at sortere alle de useriøse mænd fra, der ikke må få lov til at lægge beslag på pladser som kunne gå til andre, men som ikke kommer hvis det koster 0 kr at tilmelde sig.

Men det tror jeg ikke på er realistisk at et sted vil være med til første gang.

Derfor regner jeg med en vis entre, som et sted forventer mindst vil dække egne omkostninger.

Men som jeg ser det, så består succes kriteriet i at finde en fornuftig balance mellem mandens udgift til entre, og for sex under sit besøg.

For eget vedkommende er jeg parat til at betale samlet op til 1500 kr for entre og 1 x 30 minutters sex med alle blide ydelser.

Men jeg tror at vi langsigtet skal ned på 1200 kr for samme, hvor så det virkelige besparelses potentiale består i at kunne købe sceance nr 2 og måske nr 3 til en lavere pris, end hos pigerne til daglig på deres normale vagter.

Det er jo det vi gør når vi besøger tyske FKK klubber over 8 - 12 timer, hvor vi holder timers pause mellem hver tur på rum med en ny pige.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Landsbytossen

Tak for svaret.
Man må altså forvente at kunne miste sin betaling på 1.000-2.000 kr. uden at få noget som helst for det.
I'm out.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Rejsenetværk,

Jeg har ikke selv deltaget i Men's night out, som arrangementet på Mon Cherie vist hed, og ved derfor ikke helt, hvordan konceptet egentlig foregik. Jeg overvejede det nogle gange, men var stadig alt for ny i dette univers til, at jeg havde mod på det. Mine overvejelser gik også på det, som Landsbytossen nævner. Hvis jeg betalte kr. 500,- eller kr. 1.000,- for entre, skulle jeg så også betale den normale takst med den pågældende GP når vi trådte af? Hvad hvis der kom fire eller fem søde piger, men tyve mænd, risikerede man så at sidde i et hjørne for sig selv. Jeg så for nogle år siden et indslag for en swingerklub i Vanløse. Der blev klart sagt, at som mand var man kun sikker på at få en spiller og de drinks man selv betalte i baren. Jeg ligner måske ikke Klokkeren fra Nortre Dame, men nogen George Clooney er jeg heller ikke. Så der vil sikkert være en stor mulighed for, at jeg ender for mig selv, hvis der er stor overvægt af mænd i forhold til kvinder. Det ville jeg nok føle var et spild af min tid, og penge ikke mindst.

Om jeg ville være interesseret i dag? Måske, afhængig af konceptet og deltagerantallet. Er det mere et egentligt gang bang, som PG's Pussy Party vist er, har det ikke nogen interesse for mig. Jeg er alt for privat til at dyrke sex mens andre ser på.

Venlig hilsen
Niels

Del dette indlæg

Link til indlæg
Landsbytossen skrev, 1 time siden:

Tak for svaret.
Man må altså forvente at kunne miste sin betaling på 1.000-2.000 kr. uden at få noget som helst for det.
I'm out.

Tak for at du skriver at det er det som du frygter, så kan jeg forklare præmissen bedre.

Nej man må ikke forvente at kunne miste sin betaling på 1000-2000 kr!

Det beløb udgør min formodning om, hvad et besøg samlet må koste en mandlig deltager.
Altså samlet for entre, eventuel leje af værelse og sex.
Inklusiv udgiften til 1 eller 2 x 30 minutter med alle blide ydelser.

Du vil derfor i det scenarie du frygter kun kunne tabe det beløb som du har betalt i entre, hvis samtlige deltagende piger afviser at sælge sex til dig.

Det vil kunne tænkes at udgøre et beløb på mellem 3 og 500 kr, forestiller jeg mig.

Jeg tror at vi bør lande på et leje hvor entre, og eller timeleje af værelser ender på max 500 kr for mandlige deltagere.
Uden at entreen inkluderer køb af sex.

Hvis pigerne flest vil sælge 30 minutters sex inklusiv alle blide ydelser for max 900 kr, gerne 800 kr, når de selv betaler 0 kr for at deltage.
Så tror jeg at der er mange nok mænd, der ikke er afskåret fra at deltage af økonomiske grunde, hvis de gerne vil deltage.
Til at et koncept vil kunne udvikle sig til at være langsigtet bæredygtigt.

Men på sigt er det optimale at et sted har kapacitet til at kunne rumme så mange kvindelige og mandlige gæster som muligt.
Til at kunne afvikle et max flow af gæster over 8 - 12 timer, til at der er god økonomi i entre, og eller timeleje for værelser.

Dels lykkes det næppe første, anden eller tredje gang, men måske med stigende succes fra gang til gang.
Dels så er det en udfordring, at det måske er tilfældet at der ikke findes etablerede steder med danske piger, der kan rumme et sådant setup?
Jeg ved ikke om det er tilfældet, men meget kan lade sig gøre hvis man er kreativ og kan improvisere.

Men der findes jo også alle de der hemmelige privat diskret steder, som jeg ikke personligt kender.
Nogle af de steder udgør måske også en mulighed?

Jeg besøgte Jennifer sådant et sted - en kæmpe lejlighed, der vil kunne rumme sådant et arrangement.

niels6663 skrev, 1 time siden:

Jeg har ikke selv deltaget i Men's night out, som arrangementet på Mon Cherie vist hed, og ved derfor ikke helt, hvordan konceptet egentlig foregik.

Ja arrangementet på Mon Cherie hed Men's night out!

Nej det er ikke et gangbang eller et sexparty som i sin tid hos Seduction Girls og Pussy Galores.

Man mødes piger og mænd sammen, og synlig for alle i en fælles hyggelig lounge.
Og sådan en havde Mon Cherie der egnede sig til det.

Piger og mænd mødes her over en kop kaffe, eller en vand, måske en sadwich til, og så aftaler man indbyrdes ydelser og pris for samme.
Når man er enig går man på rum for sig, bare de 2 sammen bag lukket dør.

Helt som til daglig når man går på bordel.

Forskellen på en swingerclub og sådant et arrangement er jo, at du måske betaler nær det samme i entre, men med den forskel at du i en swingerclub som enlig  mand har en meget lille chance for at opnå sex under dit besøg.

Til et så dant arrangement som det jeg foreslår, der kommer pigerne for at sælge sex, og i udgangspunktet kan du derfor købe sex under dit besøg.
Medmindre du får nej af alle de kvindelige gæster, men sker det så taber du som i swinger klubben kun de penge du bruger på entreen.

Hvis der kommer 4 - 5 søde piger og 20 mænd, ja så risikerer man både at man selv skal være hurtig til at tage kontakt til pigerne, og til at træffe en aftale med dem.
Og at man kommer til at vente fordi pigerne er optaget.

Det bedste er at have god tid, og ikke have travlt, for præmissen er at man skal kunne vente, hvis man kommer til at vente.
Sker det er det en succes for pigerne, for det vil udgøre den omvendte situation af når der er for mange piger til for få mænd, som der ofte er i klubberne i Tyskland.

Men det er et spørgsmål om balance, for er det den oplevelse mændene få hver gang, så holder de op med at komme.

Det bedste er at der er piger nok til de mænd der kommer, men også omsætning nok til at de piger der kommer gerne vil komme igen og igen.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Landsbytossen

Så var det mig, der havde misforstået. Hvis afgiften ved døren kommer til at ligge på omkring 300-500 kr., så er den mere spiselig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 34 minutter siden:

Spændende, dog tror jeg, det vil være bedst hvis pigerne har samme priser, eller der er en minimumspris for de forskellige ydelser.

Helt klart Liv, hvis det er muligt?

Grunden til at jeg skrev som jeg gjorde, det var et forsøg på at udlede en lære af de arrangementer som Mon Cherie i sin tid afholdt.

Herunder rigtigt eller forkert, at prisen som jeg mente dengang, og sådan set også stadig mener.

At prisen bør være lavere end normalt, når pigerne betaler 0 kr for selv at deltage, mens mændene betaler måske mellem 3 og 500 kr i entre, og eller leje af værelser til hver sceance.

Pigerne dengang betalte 0 kr for selv at deltage, mens mændene betalte 300 kr i entre, hvor der så var kaffe/te, vand og sandwich inkluderet.

Mændene betalte 800 kr under arrangementet for 30 minutter med alle blide ydelser.

Men der kom for få mænd til de piger der deltog, som måske mente at de omsatte for lidt på de mænd der deltog, den tid de selv deltog?

Men jeg tror egentlig at en samlet udgift til entre og 1 x 30 minutter på 1100 kr kan blive en succes.

Hvis bare arrangementet kan skaleres op til at der deltager nok mænd, som bruger penge nok på sex sammen med pigerne til de arrangementer der afholdes.

Når pigerne selv betaler 0 kr for at deltage.

Pigerne har jo også den fordel at mændene ikke nødvendigvis nøjes med 1 sceance, som på en traditionel vagt, men måske vælger at blive for at tage en tur til på rum med en pige.

Udgiften for manden vil i det tænkte eksempel blive 1900 kr inclusiv entre og sex, og det tror jeg at mange mænd vil finde attraktivt.

Men ok for mig hvis det er ikke er nok til piger og sted, og entreen måske skal være 500 kr, og sexen koste 1000 kr.

For jeg får det alternativ til Tyskland som jeg har savnet i 20 år, og jeg vil spare alle udgifterne til ture til Tyskland hvis jeg får det.

Jeg er bare bange for at det er at sætte barren for højt økonomisk, til at der er mange nok mænd der vil deltage, til at det kan blive en succes der kan gentages gang på gang.

Jeg tænker så også at fri og offentlig adgang fra gaden, vil få mange mænd til at afholde sig fra at deltage selvom de har lyst.

Synes derfor at et lukket arrangement de første gange er værd at prøve, og så kan man vurdere hen af vejen på om man vil forsøge sig med fri adgang fra gaden.

Egentlig så kunne jeg rigtig godt tænke mig sådan et drop in og drop out arrangement, hvor piger og mænd bare kunne kigge forbi, komme og gå som de vil på en dag.

For lige at se om der er penge at tjene, sex at købe dagen lang.

Der skulle så være fri entre, og måske bare time leje af værelser.

Og et sådant arrangement kan ikke have faste priser, for der er ikke aftalt noget med nogen forinden.

Men vi er meget langt fra at kunne afholde noget så uformelt, og tiden får vise om det kan lade sig gøre en dag.

Selvfølgelig må mutter også sikre sig at ingen piger sådan en dag er under 18 år, og må nok have en vis hånd i hanke med hvilke piger der kommer.

Men branchens vante piger, og piger fra sugardating sider kunne måske have lyst til at prøve det?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 11 minutter siden:

Og et sådant arrangement kan ikke have faste priser, for der er ikke aftalt noget med nogen forinden.

De fleste steder kører med “husets priser”, dem må pigen gå over, men ikke under. For at undgå, at piger underbyder hinanden. Mon ikke man kan lave noget tilsvarende til sådan et arrangement?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 20 minutter siden:

De fleste steder kører med “husets priser”, dem må pigen gå over, men ikke under. For at undgå, at piger underbyder hinanden. Mon ikke man kan lave noget tilsvarende til sådan et arrangement?

For min skyld meget gerne :)

Det er den tyske FKK ramme om oplevelsen jeg efterspørger, og ikke at prisen skal være så lav som muligt for sex.

Men jeg tror at prisen for sex bør opleves som attraktiv af mandlige gæster.

Når de betaler en entre, og eller timeleje af værelser som de ikke betaler normalt på traditionel vis når de besøger pigerne.

Når pigerne så ikke har den udgift de normalt har til deres vagter.

Men selv betaler 0 kr for selv at deltage, så mener jeg at begge parter bør kunne mødes et sted på halvvejen, hvor økonomien i arrangementet opleves som fordelagtig for begge parter.

Jeg tror at ideen er dømt til at mislykkes.

Hvis mændene både skal betale entre på mellem 300 og 500 kr, og eller timeleje af værelser under deres besøg, hvor pigerne selv har en udgift på 0 kr

Og samtidig også skal betale 1100/1200 kr for 30 minutter og 2100 kr for 60 minutter med alle blide ydelser.

Jeg prøver bare at få begge parter til at forholde sig realistisk til sammenhængen i økonomien, i et sådant arrangement.

Hvor det simpelthen ikke kan blive en succes, hvis piger og mutter forventer at hver sceance i denne kontekst, skal koste det samme som det koster til daglig på en normal vagt.

Præmissen er at kunne udnytte det forhold, at mange flere piger kan få besøg af mange flere mænd på samme tid det samme sted, end til daglig med 1 pige eller 2 piger på vagt af gangen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skulle vi prøve at vende den på hovedet?

Hvis der er nogle der er parat til at vi på sammenskuds basis lejer et sted, og så simpelthen inviterer piger og mænd til at komme og gøre forretning på dagen.
Uden at det skal koste hverken piger eller mænd 1 kr at deltage.

Jeg vil ikke have noget at gøre med at modtage betaling, men jeg vil gerne være medsponsor indtil 1000 kr, for at leje et sted til formålet.
Et sted hvor vi må invitere piger der sælger sex, og mænd der køber sex.

Bare for at få gang i noget, der kan få noget omtale før og efter.
Som måske hvis det går godt, kan inspirere branchen til at følge op med nye lignende tilbud.

Jeg tror at Mon Cherie begik en fejl i sin tid, og det var at lancere tilbuddet pludseligt og uventet.
Uden først forinden at bygge forventningerne op til en premiere 2 - 4 uger forinden.
Eksempelvis under Sexevents på EG, som nogle piger og steder tidligere har været rigtig gode til i god tid inden et arrangement.

Men det rækker ikke med mine 1000 kr, og jeg ved ikke hvad der skal til af penge for at vi kan leje et sted.
Helst i samarbejde med en branche teledame eller glædespige, der vil være behjælpelig med alt det praktiske.
Som jo så også skal have betalt for det.

Det skal så markedsføres i god tid inden, og så får vi se om der kommer nogle, eller om der ikke dukker et øje op.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gittegraa

Ideen lyder fremragende. Nu er det jo ikke sikkert at det lige er sådan en type GP som undertegnede i ønsker at invitere, men skulle det være tilfældet, ville jeg da være meget interesseret i at få en invitation. Jeg synes det kunne være fint med et blandet udvalg af piger/kvinder  så der er noget for enhver smag og lyst. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder mistænkeligt som noget man har fundet  skuffen fra tidligere gode ideer.  Det er ikke ondt ment,  og det kan såmænd godt være at  tiderne måske nu er bedre end tidligere.

Umiddelbart tænker at to væsentlige ting skal være på plads hvis vi taler noget FKK look-alike

1)  Der skal findes en lokation med vel minimum 4-5 bollerum,  badefaciliteter,  opholdsrum m.v.   Det vil jo naturligt udelukke de få klinikker der er tilbage i branchen

2) Ideen skal drives af pigerne eller måske bedre at en mutter-lignende kvinde.

3) for at konceptet kan hænge sammen økonomisk vil det kræve en vis stabilitet omkring ovennævnte.  

Når det så er sagt, og hvis man som trådopretter gerne vil være med at få et sådant koncept op og stå, tror faktisk at det vil være lettere, at arrangere nogle decidere sex--parties for et særligt udvalgt puplikum   Det egner sig nok bedre til at det er noget man gør og arrangere sådan lidt sporadisk.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gittegraa skrev, for 10 minutter siden:

Ideen lyder fremragende. Nu er det jo ikke sikkert at det lige er sådan en type GP som undertegnede i ønsker at invitere, men skulle det være tilfældet, ville jeg da være meget interesseret i at få en invitation. Jeg synes det kunne være fint med et blandet udvalg af piger/kvinder  så der er noget for enhver smag og lyst. 

Nu er mit seneste indlæg egentlig et udtryk for, at hvis ikke etablerede aktører vil byde sig til i et samarbejde om et arrangement.

Hvor jeg har en del ideer til hvordan vi kunne forsøge os, så vil jeg gerne byde ind med 1000 kr til en pulje, hvis initiativet skal udgå fra kunder til købesex.

Det er så penge op af lommen som vi ikke selv får noget for, for vi mænd skal ikke drive den forretning, men måske bare hjælpe til at en ide kan føres ud i livet.

Skulle det ende sådan, så er mit udgangspunkt at alle piger og mænd er velkomne, hvis bare vi kan facilitere et tilbud.

Men jeg vil da helt klart helst at et etableret sted med danske piger, vil gribe bolden og evaluere på de arrangementer som Mon Cherie forsøgte sig med for 6 år siden.

For at lære af sådan som de gik, og prøve at gøre det på nye måder der forhåbentlig kan opnå større succes i dag, end tilfældet var dengang.

Den proces deltager jeg så gerne i, hvis det ønskes.

Noget jeg forestiller mig, det er at hvis ikke et sted kan rumme et arrangement.

Men det har brandet til det, så kan brandet udmærket arrangere noget på en anden og mere egnet adresse end eget sted.

Det har slået mig at der i den grad findes thai steder, der har alle de faciliteter der egner sig til et arrangement, som danske steder typisk ikke har.

Men er det overhovedet tænkeligt at de vil leje ud til formålet, hvis det er til danske kvinder der modtager gæster til købesex.

Der er jo steder med spa, reception og lounger som man ikke finder lignende på danske steder - ikke så vidt jeg ved af. 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 20 timer siden:

Tak for at du skriver at det er det som du frygter, så kan jeg forklare præmissen bedre.

Nej man må ikke forvente at kunne miste sin betaling på 1000-2000 kr!

Det beløb udgør min formodning om, hvad et besøg samlet må koste en mandlig deltager.
Altså samlet for entre, eventuel leje af værelse og sex.
Inklusiv udgiften til 1 eller 2 x 30 minutter med alle blide ydelser.

Du vil derfor i det scenarie du frygter kun kunne tabe det beløb som du har betalt i entre, hvis samtlige deltagende piger afviser at sælge sex til dig.

Det vil kunne tænkes at udgøre et beløb på mellem 3 og 500 kr, forestiller jeg mig.

Jeg tror at vi bør lande på et leje hvor entre, og eller timeleje af værelser ender på max 500 kr for mandlige deltagere.
Uden at entreen inkluderer køb af sex.

Hvis pigerne flest vil sælge 30 minutters sex inklusiv alle blide ydelser for max 900 kr, gerne 800 kr, når de selv betaler 0 kr for at deltage.
Så tror jeg at der er mange nok mænd, der ikke er afskåret fra at deltage af økonomiske grunde, hvis de gerne vil deltage.
Til at et koncept vil kunne udvikle sig til at være langsigtet bæredygtigt.

Men på sigt er det optimale at et sted har kapacitet til at kunne rumme så mange kvindelige og mandlige gæster som muligt.
Til at kunne afvikle et max flow af gæster over 8 - 12 timer, til at der er god økonomi i entre, og eller timeleje for værelser.

Dels lykkes det næppe første, anden eller tredje gang, men måske med stigende succes fra gang til gang.
Dels så er det en udfordring, at det måske er tilfældet at der ikke findes etablerede steder med danske piger, der kan rumme et sådant setup?
Jeg ved ikke om det er tilfældet, men meget kan lade sig gøre hvis man er kreativ og kan improvisere.

Men der findes jo også alle de der hemmelige privat diskret steder, som jeg ikke personligt kender.
Nogle af de steder udgør måske også en mulighed?

Jeg besøgte Jennifer sådant et sted - en kæmpe lejlighed, der vil kunne rumme sådant et arrangement.

Ja arrangementet på Mon Cherie hed Men's night out!

Nej det er ikke et gangbang eller et sexparty som i sin tid hos Seduction Girls og Pussy Galores.

Man mødes piger og mænd sammen, og synlig for alle i en fælles hyggelig lounge.
Og sådan en havde Mon Cherie der egnede sig til det.

Piger og mænd mødes her over en kop kaffe, eller en vand, måske en sadwich til, og så aftaler man indbyrdes ydelser og pris for samme.
Når man er enig går man på rum for sig, bare de 2 sammen bag lukket dør.

Helt som til daglig når man går på bordel.

Forskellen på en swingerclub og sådant et arrangement er jo, at du måske betaler nær det samme i entre, men med den forskel at du i en swingerclub som enlig  mand har en meget lille chance for at opnå sex under dit besøg.

Til et så dant arrangement som det jeg foreslår, der kommer pigerne for at sælge sex, og i udgangspunktet kan du derfor købe sex under dit besøg.
Medmindre du får nej af alle de kvindelige gæster, men sker det så taber du som i swinger klubben kun de penge du bruger på entreen.

Hvis der kommer 4 - 5 søde piger og 20 mænd, ja så risikerer man både at man selv skal være hurtig til at tage kontakt til pigerne, og til at træffe en aftale med dem.
Og at man kommer til at vente fordi pigerne er optaget.

Det bedste er at have god tid, og ikke have travlt, for præmissen er at man skal kunne vente, hvis man kommer til at vente.
Sker det er det en succes for pigerne, for det vil udgøre den omvendte situation af når der er for mange piger til for få mænd, som der ofte er i klubberne i Tyskland.

Men det er et spørgsmål om balance, for er det den oplevelse mændene få hver gang, så holder de op med at komme.

Det bedste er at der er piger nok til de mænd der kommer, men også omsætning nok til at de piger der kommer gerne vil komme igen og igen.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Jeg tror nu ikke jeg får nej af alle pigerne, det er ikke min bekymring. Men hvis der er tyve mænd til fem piger kan jeg godt forestille mig der vil være rift om pigerne. Det skulle gerne være et hyggeligt arrangement, ikke alles kamp mod alle. Det er sikkert individuelt, hvordan deltagerantallet skal være fordelt, før de synes dels det er attraktivt at deltage, og hvornår der er for mange, eller for få, før det ikke længere er attraktivt. Jeg tænker et lukket arrangement med forholdet 2 til 1, i hvert fald i starten.

Du nævner, at man kunne invitere nogle piger i starten. Har du nogen i tankerne? Du behøver ikke remse navne op her, jeg er bare nysgerrig på, om det blot var en tanke, eller om du måske har vendt ideen med nogen. Uden interesse fra glædespigerne bliver det et ret kort arrangement, i hvert fald ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg
niels6663 skrev, 1 time siden:

Du nævner, at man kunne invitere nogle piger i starten. Har du nogen i tankerne? Du behøver ikke remse navne op her, jeg er bare nysgerrig på, om det blot var en tanke, eller om du måske har vendt ideen med nogen. Uden interesse fra glædespigerne bliver det et ret kort arrangement, i hvert fald ^_^

Nej jeg har ikke nogen piger i tankerne, og ønsker sådan set bare hvis muligt, at kunne gå i tænkeboks sammen nogle med branche erfaring.

For sammen at udvikle oplæg til mulige arrangementer, men jeg får nok ingen henvendelser om interesse i det.

Så er det at jeg tænker om initiativet på nogen måde kunne udgå fra mandlig side, og for mandlig regning?

Nonprofit og for fælles udgift, hvis vi gør det.

Et er om vi kan trække mænd nok til et arrangement, men 99,9 % af de interesserede vil nok under ingen omstændigheder ligefrem spytte i bøssen, for at finansiere rammerne om et arrangement. Penge som de giver uden at få noget igen, andet end at det blive muligt at facilitere et arrangement.

Gamle i gårde der læser med ryster nok på hovedet, at han gider ham Rejsenetværk.

Men det gør jeg i princippet, men jeg regner heller ikke med at lykkes med det, men nu er bolden givet op.

Helt grundlæggende behøver vi et egnet lejemål, hvor formålet accepteres af udlejer, og at vi kan servicere et arrangement.

Det kan i princippet godt starte som en herreklub for herrers regning, som inviterer pigerne.

Jeg forestiller mig at den slags allerede findes i det skjulte i netværk af velhavere, som derfor ikke har det behov jeg beskriver.

Men det jeg gerne vil skabe, skal være et tilbud for de fleste, som der er god økonomi i for både mænd og piger.

Og som det derfor ikke koster mere at deltage i for mændene, end at de fleste kan være med.

Tænk hvad der findes af thai klinikker, med alt hvad hjertet begærer til wellness, og som ganske vist ikke har købesex som formål.

Men der findes ikke en eneste købesex massageklinik med danske piger, med tilsvarende faciliteter.

Der findes så også wellness klubber som thai stederne, men de vil nok aldrig leje ud til formålet.

Thai Massage & Wellness i nærheden af dig

ThaiMassageNu.dk din genvej til 630+ Thai Massage & Wellness klinikker i Danmark

https://www.thaimassagenu.dk/

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
niels6663 skrev, for 2 timer siden:

Men hvis der er tyve mænd til fem piger kan jeg godt forestille mig der vil være rift om pigerne. Det skulle gerne være et hyggeligt arrangement, ikke alles kamp mod alle. Det er sikkert individuelt, hvordan deltagerantallet skal være fordelt, før de synes dels det er attraktivt at deltage, og hvornår der er for mange, eller for få, før det ikke længere er attraktivt. Jeg tænker et lukket arrangement med forholdet 2 til 1, i hvert fald i starten.

En stor del af oplevelsen under sådant et arrangement, består i at man kan lande, og lægge blødt ud for sig selv over en kop kaffe, eller i samtale med de øvrige gæster mænd og piger.

Det at man kan bruge den første times tid, alene til at danne sig det indtryk af pigerne der kan danne grundlag for hvem af pigerne, man som den første vælger at forespørge pænt om en aftale om at gå på rum sammen.

Og når man har været på rum sammen med den første, så kan man efterfølgende blive, uden at man er nødt til at forlade arrangementet straks efter.

Det giver mulighed for at sunde sig, socialisere og slappe af en god stund, hvor man samle kræfter mentalt og fysisk til at spørge en pige om en tur nr 2 når man er klar igen.

Og så fremdeles hvis man magter og har lyst til flere ture på rum med pigerne end 2 gange:-)

Det fungerede storartet for mændene til arrangementerne hos Mon Cherie i sin tid, og pigerne var pragtfuldt selskab for os, også sammen i loungen mellem ture afsides sammen.

Men var vi for få mænd til de piger der deltog, det var vi nok, og gav det for lidt omsætning til pigerne, det gjorde det nok?

Så ja det må ikke blive til at der er rift om pigerne i en grad, så det bliver alles kamp mod alle!

Men forholdet mellem antal piger og mænd er nødt til at være i favør af pigerne, for at de kan regne med en tilfredsstillende omsætning.

Så mændene er nødt til at være indstillet på, at de enten må træffe en hurtig beslutning ved præference nr 1, eller prioritere pigerne og så spørge dem i prioriteret rækkefølge.

Eller simpelthen vente til muligheden opstår for at spørge præference nr 1.

Det er så ikke problemet for mændene i Tyskland, men det er det ofte for pigerne i klubberne i Tyskland, at de er for mange piger til de mænd og den omsætning der er.

Jeg ønsker ikke en dansk version, der er identisk med forholdet mellem antal piger og antal mænd, som tilfældet ofte er i Tyskland.

Jeg ønsker en omvendt situation hvor forholdet mellem antal piger og antal mænd, er i pigernes favør.

Men ikke i forholdet 4 mænd 1 pige, men måske i forholdet 3 mænd 1 pige?

Til et arrangement der strækker sig over 8 - 12 timer.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest moden libertiner

Nu er jeg jo en moden herre der med fryd tænker tilbage til salig Bjørn ( ja han døde desværre for et par år siden) i Ahornsgade 11 Grafik på døren.

Udover at der var kvinder der enkeltvis udbød deres services, så afholdt han jo sexparties med typisk 3 4 kvinder og mændene betalte et fast beløb for entre og kvinderne. Hvordan han delte med kvinderne ved jeg ikke.

Nu var Bjørn jo ualmindelig godt udrustet og tiltrak derfor konstant kvinder også ved diskrete annoncer i distriktsblade rundt om København. Mange husmødre med skjulte lyster ofte submissive fik på den måde afløb for deres skjulte lyster som deres mænd ikke kunne eller ville tilfredsstille.

Kvinderne var en blanding af amatører der ville lege frækt en gang imellem, halv og hel professionelle. Men altid underskønne. villige, frække. I pauserne gik snakken mellem kvinder og os mænd.

Gummi ja ved samleje men mest uden ved oral, men husker en enkelt gang med en ualmindelig storbarmet kvinde. Jeg havde besøgt hende både alene men flere gange mødt hende til disse parties. Denne dag bemærkede jeg ude i køkkenet at hun havde mærker på ballerne efter pisk. Hendes partner deltog også i løjerne. Jeg spurgte hende diskret hvorfor hun havde de mærker hvortil hun trsit svarede at det vidste hun ikke, og jeg kunne se det var sandt. Jeg er sikker på hun nød de mere avancerede former med pisk osv men hendes udtryk denne dag viste at der vist var en sadist der havde mærket hende ( hendes partner). Nå tilbage i rummet med madrasser over hele gulvet, hun i den ene side, partneren i gang med en anden kvinde i den anden side. Jeg slikkede hende til hun kom og så trak hun mig op mod sig så vi kunne elske ( ja det blev det til) En mand ved siden af hende rakte os et kondom men hun fejede ham af så jeg trængte op i hende bareback. Det var netop elskov, jeg er sikker på det var hendes hævn over partneren og så også for egen fornøjelses skyld. Et skønt intermezzo og ja jeg spermede dybt oppe i hende, dykkede ned og slikkede hende ren og vi tog en pause.

Efter pausen gik vi hånd i hånd ind på den store madras igen og denne gang lagde hun sig tæt på partneren der uanfægtet legede videre med en anden kvinde.  Vi begyndte med kælen, kyssen og igen trængte jeg op i hende med nøgen pik lige ved siden af partneren. Hun hviskede til mig at hvis han fandt ud af det ville der vanke meget værre afstraffelse end den jeg kunne se på hendes baller. Hun var virkelig ude på hævn over ham. Ja hun fik endnu en ladning Det var den gang man kunne flere gane i træk hvilke tider)

Tilbage til tråden, jeg tror det kræver evner som Bjørns for at få disse seancer til at lykkes. I dag er der forskellige gangbang arrangementer men oftest kun en , sjældent 2 kvinder.

Jeg så ikke Bjørn deltage i disse seancer, men har så leget i trekanter med ham og en af kvinderne på stedet, hold da kæft et lem han havde og kvinden på dagen nød i fulde drag hans pik. 

PS Det gjorde jeg også, skulle gabe højt for at rumme hans store pik i munden

PPS og så var der seancerne med Morgan med kæmpelemmet ( større end Bjørn) og hans kone. J adet var dekandente tider med liderligheden i top og mindre vægt på økonomien.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...