Guest Aarhuselsker Skrevet 14. Oktober, 2021 Formering kræver jo en han og en hun, i de fleste tilfælde. Man ved meget om bestøvning af blomster og frugttræer, men svampenes formering har hidtil været et mysterium. Nu har en ivrig botaniker haft held til at grave en svamp op umiddelbart før gerningsøjeblikket, og hemmeligheden er afsløret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 795 Skrevet 14. Oktober, 2021 (edited) Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden: Formering kræver jo en han og en hun, i de fleste tilfælde. Den her i hvert fald en han-kartoffel.. /North Redigeret 14. Oktober, 2021 af North 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 14. Oktober, 2021 North skrev, for 1 minut siden: Den her i hvert fald en han kartoffel.. /North Hvis du kigger på mit avatar, så det nogle chilier jeg havde i mit drivhus for nogle år siden. De var købt uden jeg vidste det var den type, og stor var min overraskelse da der kom frugter på de små buske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 14. Oktober, 2021 Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden: og stor var min overraskelse da der kom frugter på de små buske. Som man siger Arghh….. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11512 Skrevet 14. Oktober, 2021 Et hun-jordbær… Mums 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11512 Skrevet 14. Oktober, 2021 Og en lille han, der passer 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 14. Oktober, 2021 Nikita Darling skrev, for 6 minutter siden: Og en lille han, der passer Den kan du lige tumle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 14. Oktober, 2021 Nikita Darling skrev, for 29 minutter siden: Og en lille han, der passer Den kunne godt bruge en tur med skraberen 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 14. Oktober, 2021 Aarhuselsker skrev, for 55 minutter siden: Hvis du kigger på mit avatar, så det nogle chilier jeg havde i mit drivhus for nogle år siden. De var købt uden jeg vidste det var den type, og stor var min overraskelse da der kom frugter på de små buske. Er det dem her ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 14. Oktober, 2021 Butch skrev, Lige nu: Er det dem her ? Jeps. De er zinzygt stærke. De stod blandet mellem chillier med svag styrke, som jeg ville have. En eller anden spøgefugl havde garanteret byttet rundt på potterne Børnebørnene syntes de var vildt sjove. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11512 Skrevet 14. Oktober, 2021 Butch skrev, for 4 minutter siden: Den kunne godt bruge en tur med skraberen Argh, det er bare lidt stubbe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lonewolf Skrevet 14. Oktober, 2021 Butch skrev, for 2 minutter siden: Den kunne godt bruge en tur med skraberen skal den så også nippes? http://tv.samvirke.dk/video/17657424/jordbaer-nippe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 14. Oktober, 2021 Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden: En eller anden spøgefugl havde garanteret byttet rundt på potterne det er faktisk god gas…. Den må jeg lige huske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 14. Oktober, 2021 Nikita Darling skrev, for 1 minut siden: Argh, det er bare lidt stubbe Nårh ja, hvis man ikke er sart Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genert Synder Skrevet 14. Oktober, 2021 Aarhuselsker skrev, 1 time siden: Hvis du kigger på mit avatar, så det nogle chilier jeg havde i mit drivhus for nogle år siden. De var købt uden jeg vidste det var den type, og stor var min overraskelse da der kom frugter på de små buske. Det hedder en Penischili Min mor købte for et par år siden frø på Wish.com. Håber, hun ikke havde brugt chilierne, før hun gav mig dem! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genert Synder Skrevet 14. Oktober, 2021 Aarhuselsker skrev, for 4 timer siden: Formering kræver jo en han og en hun, i de fleste tilfælde. Man ved meget om bestøvning af blomster og frugttræer, men svampenes formering har hidtil været et mysterium. Nu har en ivrig botaniker haft held til at grave en svamp op umiddelbart før gerningsøjeblikket, og hemmeligheden er afsløret Jeg var engang på svampejagt - bad idea! Jeg skød mig selv i foden ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 14. Oktober, 2021 Lonewolf skrev, for 3 minutter siden: skal den så også nippes? http://tv.samvirke.dk/video/17657424/jordbaer-nippe 0:32…..“Lige finde stilken og stikke spidsen ind…… og så er den (k)nippet” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg