Timmer 251 Skrevet 14. Oktober, 2021 Havde booket en morgentid hos Small Christine. Hun er ikke aktiv pt., så derfor intet link. Jeg dukkede op på adressen på Frederiksberg og lagde mærke til, at der på trappen ved siden af, sad en pige og røg mens hun snakkede med en ældre mand som stod ved siden af. Jeg nåede lige at overhøre at han sagde på engelsk til pigen: Do you want to stay in Denmark, inden døren til kælderen blev åbnet og jeg gik ind. Blev mødt af en lidt buttet men ok pæn thaipige (jeg tror hun var thai og at hun styrede det hele) og blev vist ind i et værelse hvor pengene skiftede hænder. Hun spurte hvad jeg ville have og skulle lige til at tage tøjet af, da jeg stoppede hende og sagde at det var Christine som jeg havde tid hos. Hende thaimutter troede åbenbart at jeg var hendes aftale. Jeg fik pengene retur og blev vist ind på et andet værelse hvor jeg stod i næsten 5 minutter og ventede på Christine. Det var så åbenbart hende som havde siddet udenfor og røget, hvad hun fortalte var hash, så noget tyder på hun var en anelse skæv. Selve akten var fantastisk, hun sutter som en drøm og da jeg lå ovenpå hende i missionær, klynkede hun af nydelse og klamrede sig til mig, så jeg dårligt nok kunne køre pikken ind og ud Blev efterfølgende en smule bekymret for om hun ryger for at kunne komme gennem dagen, men der var både kys og kram på vejen ud af døren. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 14. Oktober, 2021 Tænker lidt hvad er idéen med at anmelde en pige der ikke er aktiv? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4639 Skrevet 14. Oktober, 2021 22 cm and thick skrev, for 14 minutter siden: Tænker lidt hvad er idéen med at anmelde en pige der ikke er aktiv? Mange piger kommer igen efter lidt tid. Jeg mener også, at det har været tilfældet for Small Christine, og så er det jo fint med en anmeldelse, selvom du jo ganske rigtigt ikke kan bruge den til så meget her og nu. Tak for anmeldelsen, @Timmer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Timmer 251 Skrevet 14. Oktober, 2021 Måske admin kan hjælpe med at flytte til det rigtige forum? Jeg ved ikke lige hvad der gik galt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 14. Oktober, 2021 Timmer skrev, for 24 minutter siden: Måske admin kan hjælpe med at flytte til det rigtige forum? Jeg ved ikke lige hvad der gik galt. Til en anden gang: Klik på flaget for at anmelde til moderatorer. Så kan du vælge "tråden skal flyttes". Nu har jeg gjort det, så du behøver ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg