Hop til indhold
Guest Aros

Mathilde Kiss-a-lot - billeder passer ikke

Recommended Posts

Guest Aros

Jeg tog ind til Århus C i håb at måde en pige der bare nogenlunde passede til beskrivelsen på hjemmesiden.

http://www.aarhuspigerne.dk/pigerne/mathilde/

Jeg var udmærket godt klar over at med en angivelse på 174 cm og en vægt på 75 kg så måtte det være den en pige der havde lidt runde former eller lidt buttet, det har jeg sådan set intet problem med, medmindre hun er meget kraftig.

Jeg havde kigget grundigt på billederne, og selv efter at have taget in mente at der måske var pillet ved dem så gav det mig et indtryk, så synes jeg at umiddelbart så hun da attraktiv ud. Jeg tjekkede billederne via google chrome og de fandtes ikke på andre sider.

F.eks. dette billede synes jeg var ret godt

download-2-132x150.jpg

Desværre viste det sig at der må være pillet helt vildt med de billeder, helt helt vildt, eller også er det en anden.

Hendes lår f.eks. er cirka 4-5 gange så store som på billedet, det lyder voldsomt men det er sandt. En markant mere kraftig og stor pige mødte mig end det billederne og beskrivelsen gav indtryk af hvorfor jeg ikke ønskede at betale for sex med hende. Jeg vidste at jeg kunne møde en lidt buttet pige men stadig med billederne og beskrivelsen in mente og selv hvis jeg lagde noget til vægten og billederne så vil det stadig ikke passe.

Hun var såmænd sød nok så er man til kraftige piger kan hun måske være sagen.

Men hvis andre mænd bliver fristet så skal I være opmærksom på at der møder jer en anden pige end billederne og beskrivelsen giver indtryk af.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hej Aros c'',)

Er meget ked af at læse din anmeldelse af mig herinde, ved godt jeg er en buttet pige (og det lægger jeg heller ikke skjul på, når folk spørger), men ligefrem at skrive at mine lår er 5 gange større end på mine billeder (som er taget for et år siden), ved godt billederne er retoucheret, men syntes måske det er lidt overdrevet læsning, du giver brugerne herinde.

Mvh. Mathilde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Hej Mathilde

Jeg var egentlig også træt af at møde en pige som slet ikke passer med beskrivelsen eller billederne.

Om dine lår er 4 eller 5 gange så store som på billederne kan jeg ikke sige med sikkerhed, men en ting er sikkert, de billeder du reklamerer med passer slet ikke med hvordan du ser ud, og det er ærlig snak og det ved vi begge to.

Hvis du ikke ligger skjul på at du er en stor pige hvis man spørger dig, hvorfor ligger du så skjul på det i dine meget misvisende billeder ?

Det er fint nok at du siger at dine billeder er gamle og retoucheret men så må du jo også forvente at folk kan forvente en anden pige end den der møder en når man besøger dig.

Vh

Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg har ikke sagt at mine billeder er gamle, jeg sagde at de var et år gammelt, om du syntes det er gammelt eller ej, ka' så diskuteres.

Altså før sagde du at mine lår var 5 gange så store, nu er du ikke sikker?

Jeg reklamerer ikke med falske billeder, min hud er selvfølgelig glattet ud på billederne, thats it, og har kun 3 billeder ud af 15, og det er dem der er retoucheret mindst i. Men uanset hvad, så tror jeg ikke på nogen måde man kan retoucheres 5 gange mindre?

-Altså hvis mit ene lår svarede til 5 lår ifølge dig, puha, så ville det godt nok se sort ud for mig.

Da dette ikke er en debat, men en anmeldelse, vil jeg stoppe nu, ville bare lige forsvarer mig selv c'',)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Læs hvad jeg skriver i anmeldelsen, at dine lår er ca 4 eller 5 gange større end på billederne

Så lad være med at påstå noget andet og lig mærke til ordet ca.

Jeg har besøgt piger i mange år og kan godt accepterer at der pilles lidt ved billederne hvis de stadig viser et retvisende billede.

Dine billeder viser på ingen måde noget om hvordan du ser ud, de er ekstremt misvisende og det kan du faktisk ikke være bekendt.

Hvorfor skal jeg som kunde bruge en masse tid på at opsøge en pige som ser ud på en helt anden måde end hendes billeder, det er da ikke fair.

Jeg har sjældent oplevet så misvisende billeder som jeg oplevede ved dig medmindre billederne har været helt falske.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Aros, jeg føler med dig

Og til dig Mathilde, så for din egen skyld, opdater dine billeder, så du ikke får flere kedelig visit fra fyre som Aros

nogle kan lide tynde piger andre tykke eller godt buttede :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogen skriver tak for anmeldelse, men der er jo egentlig ikke nogen anmeldelse.

kan godt se at billeder ikke viser en kraftig pige, men kan da se hun er dejlig buttet.

Hvis pigen var lidt tættere på Fyn så ville jeg med stor glæde give en rigtig anmeldelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Det er en anmeldelse af mit møde med pigen, og jeg mener den indeholder brugbar information og det gør andre også. Dit allerførste indlæg, og du synes ikke om det, fint med mig, velkommen til, jeg ser frem til en masse anmeldelser fra Fyn nu. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Aros, Mathilde og andre!

Vil bare lige høre om nogen, Mathilde først og fremmest :D , som kan svare på om hun/du er den samme Mathilde som arbejdede hos Aarhuspigerne for et års tid siden? Hun/du kaldte sig vist "Strandvejsbabe" dengang, men jeg synes ikke højden er helt rigtig :?:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vil bare lige høre om nogen, Mathilde først og fremmest :D , som kan svare på om hun/du er den samme Mathilde som arbejdede hos Aarhuspigerne for et års tid siden?

Bare til almen oplysning, så har jeg snakket med Mathilde og det er ikke den samme pige

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er en anmeldelse af mit møde med pigen, og jeg mener den indeholder brugbar information og det gør andre også. Dit allerførste indlæg, og du synes ikke om det, fint med mig, velkommen til, jeg ser frem til en masse anmeldelser fra Fyn nu. :)

Jeg er helt enig med dig! Dette fantastiske sted (eroguide) 's hjerteblod er netop ( i hvert fald efter min menig ) anmeldelser der viser hvor man kan få en god oplevelse for sine surt tjente penge, men måske i NÆSTEN endnu højere grad anmeldelserne der mere har karakter af "advarsel" - mod falsk markedsføring. Problemet af at uanset om det fx er en pige som vejer mere end billederne antyder, eller en pige der vejer væsentligt mindre end billederne antyder, så bliver kunden skuffet, og får enten en dårlig oplevelse - eller han går igen uden nogen "handel". Det er ALTID et dårligt udgangspunkt at få noget andet end man er stillet i udsigt.

Hvad næsten værre er: de som ØNSKER det som "virkeligheden" byder på - og ikke annoncen - de kommer der jo ikke, fordi de ikke regner med at få, det er hvad de er ude efter. For nu ikke at piske en død hest - kan vi tage et andet eksempel end vægten: bryststørrelse. Jeg ville blive yderst skuffet hvis jeg troede jeg skulle i "nærkamp" med en med B-skål - og så kom ud til en med mere end DD.. Jeg ville faktisk ikke en gang kunne blive tændt. Omvendt ville min bror ikke kunne bruge det til noget hvis HAN troede han var på vej til en DD eller mere - og så virkeligheden var mini-bryster.

Smag og behag ER altså forskellig. Bare fordi man TROR at "alle" vil have en specifik type - så er der altså "kunder" til det meste. Bare man VED hvor det man kan få hvad.

Alt dette - det er hvad eroguide - og folk som DIG - Aros - gør sit til sker, indtil den dag hvor anonncørerne finder ud af at holde sig til sandheden. Folkene bag eroguide, brugerne som dig Aros, og alle I andre af samme skuffe: I er i sandhed hverdagens helte!

En dybfølt tak herfra.

MANICA

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Tak skal du have Manica, og tak fordi du også selv bidrager med rigtig god information om piger til dette forum.

Jeg er i øvrigt helt enig med hvad du skriver ;)

Et forsinket velkommen til i øvrigt. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ikke nogrt ondt om omtalte mathilde men må altså også give trådstarter ret i at det er en uretfærdig handel der er sket. Det er på ingen måde ok at have så "gamle" billeder når man ikke længere tilnærmelsesvis ligner det på billedet i virkeligheden. Jeg ku da heller ikke drømme om at sende billeder ud med langt hår men i virkeligheden så havekam:)

Derudover må jeg også give hr. Manica ret. Hvorfor dog sætte misvisende billeder ind. Der er og skal altid nok være kunder til os alle uanset type, form, farve og lyster. Og det er jeg da i hvert fald levende bevis på med min beskadiget mave og bryster efter to graviditer og to ammebørn men dog stadig en lang liste af kunder:)

Hold jer frække;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øhhh, undskyld jeg spørger, men hvad er forummet "Falsk markedsføring" til??

Kan godt se, at det måske er mere praktisk, at advarslen kommer under anmeldelser i den pågældende landsdel, da man må formode, at det vil være interessant for dem der kigger med under landsdelen.

Der er åbenbart en hvis diskrepans blandt Eroguide-brugerne i brugen af forummet "Falsk markedsføring"?!?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...