Hop til indhold
Jernsvinet

Aca Acapulco og 4 drenge på tour

Recommended Posts

De firkantede brusere i loftet fandt jeg også noget elendige - de burde have været udskiftet med telefonbrusere, så man bedre kunne nøjes med at skylle de væsentlige dele og til gengæld gøre dette mere grundigt.

Husk man må ikke tisse i badet, det var der et pik-togram som viser det er forbudt, hehe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige en live hilsen fra Goldentime, dejlig solskin og lækre piger, jeg sidder i haven med en café latte og et par tøser :mrgreen: jeg var på ACA i går og det var godt, dejlige tøser og maden er absolut blevet bedre, jeg forlod Aca, kl. 03 og den sidste session varede 1,5 timer, hvis vi ikke var blevet smidt ud af værelset var jeg blevet længere, :mrgreen: Aca lukker nemlig kl03, jeg har et par aftaler med mine favoritter lidt senere, nu ville jeg bare nyde solen, hyg jer derhjemme :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan nu ikke lige se, han skriver ACA ikke er overrendt :) Men måske du har noget insiderviden Frej.... Men kunne være dejligt at besøge ACA uden den er overrendt :!: Mit næste besøg bliver en hverdag, så kan man jo håbe.......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan nu ikke lige se, han skriver ACA ikke er overrendt :) Men måske du har noget insiderviden Frej.... Men kunne være dejligt at besøge ACA uden den er overrendt :!: Mit næste besøg bliver en hverdag, så kan man jo håbe.......

Jeg var på Aca i søndags og tirsdag, det var rigtig godt mange søde piger og færre gæster end fx end fredag-lørdag. Klientellet er også mere stille og roligt, om søndagen var der mange ældre herrer, tidlig på dagen var klubben næsten som en pensionist klub, der var en flok lokale tyskere i pensionist alderen, som "hærgede" ACA :lol::mrgreen: ved 15-16 stykker tog de alle hjem efter et par omgange med pigerne.... og et yngre klientellet (læs 35-50 år) kom til.

Der var en pigen som jeg særlig klikkede meget med, vi snakkede om magt og meget... også på det personlig plan, det er fedt når kemien var så god... sex-oplevelsen nåede også op på et højere plan. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så har Jydeknalderne været forbi ACA på en hverdag..... heldigvis på en dag med sillende regn, så knap så mange mænd, men de smukke dejlige fantastiske piger var der stadig :) Og de var meget snakkesagelige i forhold til, hvad de var sidst. Nok pga de manglende mænd.

Ingen af de 9 piger, jeg var sammen med sidst, var der denne gang.... Albanske Prinsesse viste jeg egentlig godt, hun skulle til Munschen og arbejde.

Var kun sammen med 7 piger denne gang, og de var meget gode allesammen..... dog uden de peekede mine 3 favoritter fra sidste gang. Tog en venindeflok på 3.... hvilket egetnlig var en succes. De havde snakket en del om mig i pauserne, så man slap for standard spørgsmålene og de var vildt hyggelige/søde i sofaerne, hvor der blev snakket meget privat m.m. Derudover gav de rigtig meget opmærksomhed, specielt fra den sidste jeg tog med op.... man kunne godt mærke, hun ikke ville være den eneste der ikke havde været i rummet med mig, så hun kæmpede for sagen (me like)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har Jydeknalderne været forbi ACA på en hverdag..... heldigvis på en dag med sillende regn, så knap så mange mænd, men de smukke dejlige fantastiske piger var der stadig :) Og de var meget snakkesagelige i forhold til, hvad de var sidst. Nok pga de manglende mænd.

Ingen af de 9 piger, jeg var sammen med sidst, var der denne gang.... Albanske Prinsesse viste jeg egentlig godt, hun skulle til Munschen og arbejde.

Var kun sammen med 7 piger denne gang, og de var meget gode allesammen..... dog uden de peekede mine 3 favoritter fra sidste gang. Tog en venindeflok på 3.... hvilket egetnlig var en succes. De havde snakket en del om mig i pauserne, så man slap for standard spørgsmålene og de var vildt hyggelige/søde i sofaerne, hvor der blev snakket meget privat m.m. Derudover gav de rigtig meget opmærksomhed, specielt fra den sidste jeg tog med op.... man kunne godt mærke, hun ikke ville være den eneste der ikke havde været i rummet med mig, så hun kæmpede for sagen (me like)

Kan du huske nogle navne jeg er nysgerrig. :D

Skal det forstås at du tog en veninde flok på 3 på værelset samtidig eller var det en efter en ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

De har nogle mærkelige mærkelige navne.... De 3 piger var alle blondiner, du kan ikke undgå at ligge mærke til dem. De går ofte flere i rummet samtidig, og holder generelt meget sammen (spiser, snakker, hygger, sidder sammen) Den ene heder Lorri.... de andre kan jeg ikke rigtig sige. Jo den ene ved jeg hvad hedder privat (noget nemmere navn)

Nej havde dem med hver for sig.... :) (resten af afsnittet omhandler dem) ved den sidste pige stod de alle 3 og vinkede og sendte kys i ny og næ... og hende der ikke havde været med endnu forsøgte konstant med øjenkontakt. De var også vældig behjælpsomme hvergang Oralis var væk

Egentlig en underlig dag, er ikke rigtig til Blondiner, men endte med 4 af slagsen :? men det var så dem, der sparkede benene væk under mig..... Lagde også ud med den sortering, at jeg ville kun have piger med i rummet, der havde brysterne fremm :!: Men men men, når det kommer til kvinder, ender det jo næsten altid ud med, man har en ryggrad som en regnorm. Så den holdte ikke så længe :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

De var også vældig behjælpsomme hvergang Oralis var væk

Hey jeg var ikke væk. Jeg var bare travlt beskæftiget med noget der var meget mere vigtig end at underholde dig. :lol: Jeg er jo ikke så vild med folk som skifter mening hurtigere end jeg køre forbi en radar kontrol. :D

Igen var Acapulco en helt igennem fantastisk oplevelse. Og selv om man var der i 13+ timer, så var det ikke et sekund for meget. Var på værelserne med 4 piger. (1 af gangen) og det blev til samlet små 5 timer delt ud over 5 gange. Hvor tiden dog bare flyver når man er i godt selskab. Og her tænker jeg ikke på køreturen der ned. :twisted:

Er der nogen der vil med så er jeg klar på en ver. 3.0 af Acapulco og Jydeknalderne. :lol::lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey jeg var ikke væk. Jeg var bare travlt beskæftiget med noget der var meget mere vigtig end at underholde dig. :lol: Jeg er jo ikke så vild med folk som skifter mening hurtigere end jeg køre forbi en radar kontrol. :D

Igen var Acapulco en helt igennem fantastisk oplevelse. Og selv om man var der i 13+ timer, så var det ikke et sekund for meget. Var på værelserne med 4 piger. (1 af gangen) og det blev til samlet små 5 timer delt ud over 5 gange. Hvor tiden dog bare flyver når man er i godt selskab. Og her tænker jeg ikke på køreturen der ned. :twisted:

Er der nogen der vil med så er jeg klar på en ver. 3.0 af Acapulco og Jydeknalderne. :lol::lol::lol:

Aca holder julebal første eller anden weekend af dec. så mon ikke vi mødes dernede til julebal i nisseland :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hov Oralis det var ikke sødt sagt :D

Ved godt det med brysterne i teorien gik galt i 1.besøg...... men har da ved guder aldrig set en race hurtigere igennem et vejarbejde med 60 km zone og skilte med radarkontrol :lol::lol::lol: Man skulle næsten tro du havde fisse på hjernen. Nå Grazhy klarede det jo meget fint ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hov Oralis det var ikke sødt sagt :D

Ved godt det med brysterne i teorien gik galt i 1.besøg...... men har da ved guder aldrig set en race hurtigere igennem et vejarbejde med 60 km zone og skilte med radarkontrol :lol::lol::lol: Man skulle næsten tro du havde fisse på hjernen. Nå Grazhy klarede det jo meget fint ;)

Haha det er sgu da farlig at have "fisse på hjernen" :lol::lol::lol:

LF, Du skal ikke være ked af det slagplanen holder aldrig når man er på FKK. Derfor er det vigtig at havde rimelig med cash med så man ikke går glip af dejlige piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg havde taget med til 14 besøg+Visa kort..... så økonomisk var der ro på. Nu er jeg kun til 30 minutters..... ja nogle gange tager jeg så pigen med i rummet 2 gange hvis jeg ikke blev "færdig" med hende. Men denne gang var der nu ikke nogen, der sparkede benene så meget væk under mig, at der skulle 2 eller 3 besøg til før jeg er tilfreds :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde taget med til 14 besøg+Visa kort..... så økonomisk var der ro på. Nu er jeg kun til 30 minutters..... ja nogle gange tager jeg så pigen med i rummet 2 gange hvis jeg ikke blev "færdig" med hende. Men denne gang var der nu ikke nogen, der sparkede benene så meget væk under mig, at der skulle 2 eller 3 besøg til før jeg er tilfreds :)

Hehe, hvis du har taget penge med til 14 omgange og du kun nåede 7, så er det nedtur, du har kun nået et halvmarathon, er du ved at tabe pusten :lol:

I Formula 1 var du slet ikke kommet over målstregen med det ternet flag med 7 omgange, :lol:

Tja nogle gange bliver man bare mæt af sex, selv om man ikke skulle tro det var muligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehe, hvis du har taget penge med til 14 omgange og du kun nåede 7, så er det nedtur, du har kun nået et halvmarathon, er du ved at tabe pusten :lol:

I Formula 1 var du slet ikke kommet over målstregen med det ternet flag med 7 omgange, :lol:

Tja nogle gange bliver man bare mæt af sex, selv om man ikke skulle tro det var muligt.

Jeg læste det, som om LF havde taget penge med til 14 dage :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

det var 14 piger på ACAPULCO lige for at slå det fast :)

Ved godt det er overkill.....men ville da blive tosset, hvis man løb tør for penge og der vimsede en lækker pige forbi :?

Del dette indlæg


Link til indlæg

det var 14 piger på ACAPULCO lige for at slå det fast :)

Ved godt det er overkill.....men ville da blive tosset, hvis man løb tør for penge og der vimsede en lækker pige forbi :?

Netop LF. Men jeg hader at tage penge med hjem, når de nu var øremærket til sjov, så den sidste dag bliver der fest for alle pengene :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dette indlæg er lidt sent i forhold til tråden. Da jeg har rejsearbejde i udlandet er jeg begyndt at købe en stang cigaretter i taxfree. Dem bruger jeg som tips, de fleste piger ryger jo desværre.

Davidoff gold er et populært mærke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dette indlæg er lidt sent i forhold til tråden. Da jeg har rejsearbejde i udlandet er jeg begyndt at købe en stang cigaretter i taxfree. Dem bruger jeg som tips, de fleste piger ryger jo desværre.

Davidoff gold er et populært mærke.

 

Det synes jeg er et rigtig dårligt tip, idet rygning hurtigt får pigerne til at se ældre ud end de selv påstår - og så er det jo slet ikke vejen henimod røgfrie lokaler og væk fra at udsætte andre mennesker for passiv rygning. Et problem kan også være at f.eks min kone har en næse som "ein berühmter Spurhund aus Düsseldorf" og hurtigt spørger om hvem jeg har været sammen med, hvis hendes næse fanger det mindste lugt af røg - overdreven parfume, kan også være et problem, som dog kan fortrænges af lidt mandeparfume alias et par stænk dieselolie på håndledene  ;)

 

Kvindelige fornødenheder, parfume, smykker mv. kunne også være en mulighed som drikkepenge, men pigerne foretrækker måske en bestemt parfume, bruger kun en bestemt slags og størrelse lingeri mv. så de ville hurtigt få skabet fyldt med ubrugeligt junk - Så er det bedre at give dem reele drikkepenge - de ved nok hvad de gerne vil have og hvor de kan købe det til den rigtige pris - ellers har de forhåbentlig en god pensionsopsparing  :idea: - bare de ikke bruger pengene på uskønne tatoveringer, piercinger, overdrevne brystforstørrelser, Linse Kessler læber og lign.  :evil:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det synes jeg er et rigtig dårligt tip, idet rygning hurtigt får pigerne til at se ældre ud end de selv påstår - og så er det jo slet ikke vejen henimod røgfrie lokaler og væk fra at udsætte andre mennesker for passiv rygning. Et problem kan også være at f.eks min kone har en næse som "ein berühmter Spurhund aus Düsseldorf" og hurtigt spørger om hvem jeg har været sammen med, hvis hendes næse fanger det mindste lugt af røg - overdreven parfume, kan også være et problem, som dog kan fortrænges af lidt mandeparfume alias et par stænk dieselolie på håndledene  ;)

 

Kvindelige fornødenheder, parfume, smykker mv. kunne også være en mulighed som drikkepenge, men pigerne foretrækker måske en bestemt parfume, bruger kun en bestemt slags og størrelse lingeri mv. så de ville hurtigt få skabet fyldt med ubrugeligt junk - Så er det bedre at give dem reele drikkepenge - de ved nok hvad de gerne vil have og hvor de kan købe det til den rigtige pris - ellers har de forhåbentlig en god pensionsopsparing  :idea: - bare de ikke bruger pengene på uskønne tatoveringer, piercinger, overdrevne brystforstørrelser, Linse Kessler læber og lign.  :evil:

Hej, Iron-Pig

Nu har jeg ikke behov for at spraye mig med "kone gå væk" :-P

Holder pigerne op med at ryge bliver de bare fede og de er i forvejen ældre end de påstår.

Endnu har jeg ikke truffet en købepige der bruger parfume i arbejdstiden, det kunne være dejligt; men skabe en masse problemer for gifte kunder.

Rygningen kan også irritere mig; men vi kan nu engang ikke ændre på det. 

Hvad Tatoveringer botox, søm, skruer og fugemasse angår er jeg helt enig. Der er jo nogle der ligner en reklame for et byggemarked.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, Iron-Pig

Nu har jeg ikke behov for at spraye mig med "kone gå væk" :-P

Holder pigerne op med at ryge bliver de bare fede og de er i forvejen ældre end de påstår.

Endnu har jeg ikke truffet en købepige der bruger parfume i arbejdstiden, det kunne være dejligt; men skabe en masse problemer for gifte kunder.

Rygningen kan også irritere mig; men vi kan nu engang ikke ændre på det. 

Hvad Tatoveringer botox, søm, skruer og fugemasse angår er jeg helt enig. Der er jo nogle der ligner en reklame for et byggemarked.

 

 

Jeg synes det er en dårlig ide at give "dyre" gaver til pigerne medmindre det er stampiger som man kender godt.

Og jeg priser ikke rygning, tværtimod opfordre jeg pigerne til at holde op eller ryge mindre.

At give pigerne en pakke cigaret er småting, men det strider imod mit princip om ikke at opfordre pigerne til rygning.

Jeg kan finde på at give smågaver eller souvenirs fra min rejser, jeg belønner gode piger med forlænget spille tid eller gentager med dem. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det er en dårlig ide at give "dyre" gaver til pigerne medmindre det er stampiger som man kender godt.

Og jeg priser ikke rygning, tværtimod opfordre jeg pigerne til at holde op eller ryge mindre.

At give pigerne en pakke cigaret er småting, men det strider imod mit princip om ikke at opfordre pigerne til rygning.

Jeg kan finde på at give smågaver eller souvenirs fra min rejser, jeg belønner gode piger med forlænget spille tid eller gentager med dem. :D

Det er på flatrate jeg bruger cigaretterne. Det har tidligere været kritiseret at give drikkepenge; men stort set alle pigerne ryger alligevel og jeg tror desværre ikke vi kan ændre på det.

Det ville være dejligt uden røg: men en gang i mellem må man være realist, selv om man befinder sig i en drømmeverden :-P

Pigerne har været meget glade for gaverne. De sætter stor pris på lidt anderkendelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

går du ud i skabet og henter cigarretterne på optasia???

jeg giver ikke drikkepenge heller ikke på flatrate. Hvis jeg skulle begynde på det, ville det nok blive en 5 euro i stedet for en pakke cigaretter :-)

Skal siges jeg en sjælden gang giver drikkepenge, hvis servicen er ekstraordinær. Men der mener jeg virkelig fantastisk service

Synes måske også det ercet skråplan at komme ud på. F.eks forventer Gloria på Optasia, at hver gang der kommer en ældre hvid mand på Optasia, så skal der falde noget ekstra af til hende. Læste om en, der nærmest følte sig presset til at give hende noget. Selvom det kun var 10 euro kom det nærmest til diskution over det.

Så man får hurtig gjort dem forvænt :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...