Guest Mr. Sensual Skrevet 12. Oktober, 2021 Jeg er netop blevet 61 og har nu været sammen med præcis 25 GPs. Nogle af dem flere gange. Få af dem mange gange. Hvor mange har I på tavlen? Ved det godt. Typisk macho at tænke sådan. Men en sød macho. Mange hilsener Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kimbj 80 Skrevet 12. Oktober, 2021 Hmmm, er det en konkurrence, flest piger, mest macho? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Expel 193 Skrevet 12. Oktober, 2021 Holder ikke dagbog om hvor mange jeg har været sammen med eller hvor mange gange jeg har set den sammen pige, finder jeg en sød pige jeg har lyst til at være sammen med jamen så er jeg sammen med hende, 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest theanonymous Skrevet 12. Oktober, 2021 Det tør jeg ikke tænke på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 12. Oktober, 2021 Vi er jævnaldrende. Det er jeg aldrig gået op i at tælle, men helt sikkert flere end 25. Meget få af dem mere end én gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest McFarlane Skrevet 12. Oktober, 2021 25? Jeg har været sammen med +25 alene i år.. Og det har været et sløvt år pga corona. Jeg har besøgt gp'er I ca 30 år.. Så tallet er på den rigtige side af 1000... Hvis du er macho er jeg jo Hulk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 12. Oktober, 2021 Mr. Sensual skrev, for 34 minutter siden: Jeg er netop blevet 61 og har nu været sammen med præcis 25 GPs. Nogle af dem flere gange. Få af dem mange gange. Hvor mange har I på tavlen? Det virker noget creepy at holde regnskab med ens besøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 12. Oktober, 2021 McFarlane skrev, for 14 minutter siden: 25? Jeg har været sammen med +25 alene i år.. Og det har været et sløvt år pga corona. Jeg har besøgt gp'er I ca 30 år.. Så tallet er på den rigtige side af 1000... Hvis du er macho er jeg jo Hulk. Imponerende. Jeg har kun været i gang i to år. Tror ikke jeg får råd til 1000. Tror heller ikke at talentet rækker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 12. Oktober, 2021 AalborgLook skrev, for 7 minutter siden: Det virker noget creepy at holde regnskab med ens besøg. Jamen dog.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bror Myra 453 Skrevet 12. Oktober, 2021 Jag är 68 år och har besökt gp:er av och till i drygt 30 års tid. De första 10 åren klarade jag av att hålla räkningen, men har nu tappat räkningen för länge sedan. Jag tror att jag har haft omkring 500 samlag med en gp och att jag har träffat omkring 100 olika. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 12. Oktober, 2021 Bror Myra skrev, for 4 minutter siden: Jag är 68 år och har besökt gp:er av och till i drygt 30 års tid. De första 10 åren klarade jag av att hålla räkningen, men har nu tappat räkningen för länge sedan. Jag tror att jag har haft omkring 500 samlag med en gp och att jag har träffat omkring 100 olika. Det har vel kostet mellem en halv og en hel million danske kroner over 30 år, eller? Fornuftigt, pengene er givet godt ud Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bror Myra 453 Skrevet 12. Oktober, 2021 Rejsenetværk skrev, for 2 minutter siden: Det har vel kostet mellem en halv og en hel million danske kroner over 30 år, eller? Fornuftigt, pengene er givet godt ud Venlig hilsen Rejsenetværk Jag törs inte tänka på hur mycket det har kostat! Men jag har haft en rätt hög lön (och kommer att få en god pension) så det har inte drabbat någon fattig och de flesta träffarna har skett i samband med arbetsresor så hotellet och resekostnaderna har arbetsgivaren stått för. Jag har dessutom fått traktamente (diæter) för att täcka "fördyrade levnadsomkostnader" i samband med arbetsresorna – att träffa en gp måste väl helt klart räknas till en nödvändig och fördyrande levnadsomkostnad i samband med resor i arbetet ! Framförallt är det inget som jag ångrar! Det enda som jag ångrar i samband med att träffa gp:er är att jag inte började träffa dem 10-15 år tidigare. En gp på en tysk FKK berättade att hennes äldsta kund hade varit över 90 år gammal så jag hoppas att jag kommer att ha god hälsa så att jag kan träffa gp:er i minst 20 år till! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest El Caliente Skrevet 12. Oktober, 2021 Min far er politimand, han kan banke din far. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 13. Oktober, 2021 El Caliente skrev, 1 time siden: Min far er politimand, han kan banke din far. Politi, militær, Danmaks nye N***hær! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest John41 Skrevet 13. Oktober, 2021 Mr. Sensual skrev, for 7 timer siden: Jeg er netop blevet 61 og har nu været sammen med præcis 25 GPs. Nogle af dem flere gange. Få af dem mange gange. Hvor mange har I på tavlen? Ved det godt. Typisk macho at tænke sådan. Men en sød macho. Mange hilsener Mr. Sensual 10-15 om året når jeg er i forhold, og mere end det dobbelt når jeg ikke er i forhold vil jeg tro. + dem jeg selv stadig lykkes at score af gamle bekendte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 13. Oktober, 2021 Jeg holdt op med at tælle da jeg løb tør for fingre, og det der kugleramme halløj kom jeg aldrig rigtig i gang med. Men jeg kan til gengæld bunde en fadøl på 20 min., og bøvse alfabetet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest admir2 Skrevet 13. Oktober, 2021 Hvorfor fortæller du os om din alder i stor set hver eneste opslag du skriver ? Syntes det virker meget creepy kontrolerende at holde regnskab med hvor mange piger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 13. Oktober, 2021 admir2 skrev, 1 time siden: Hvorfor fortæller du os om din alder i stor set hver eneste opslag du skriver ? Syntes det virker meget creepy kontrolerende at holde regnskab med hvor mange piger. Jeg skal ikke svare på andres vegne, men jeg synes da at det er helt fint at nævne alder, beløb og antal i mange købesex sammenhænge. For der er jo emotionelt, merkantilt, økonomisk og alder en større sammenhæng med købesx. Og det synes jeg kun er naturligt at tage med i sine betragtninger. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest admir2 Skrevet 13. Oktober, 2021 Rejsenetværk skrev, for 38 minutter siden: Jeg skal ikke svare på andres vegne, men jeg synes da at det er helt fint at nævne alder, beløb og antal i mange købesex sammenhænge. For der er jo emotionelt, merkantilt, økonomisk og alder en større sammenhæng med købesx. Og det synes jeg kun er naturligt at tage med i sine betragtninger. Venlig hilsen Rejsenetværk Nu er vi alle informeret om dennes alder, da han stort set nævner det i alle hans tråde, det var såmænd kun det jeg undres over . og nej, spørgsmålet var ikke til dig . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lillemorten 269 Skrevet 13. Oktober, 2021 (edited) Jeg kan æde 4 franske hotdogs og drikke en halv liter Cocio på 3,5 min. Og brække det op igen på 40 sekunder. But who else but me finds it important to count....? Redigeret 13. Oktober, 2021 af Lillemorten 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 13. Oktober, 2021 admir2 skrev, for 1 time siden: Syntes det virker meget creepy kontrolerende at holde regnskab med hvor mange piger. Æhhh, nå! Det tror jeg da vi alle gør i en eller anden grad. Hvis man ikke kan huske de piger man har været sammen med, og dermed kan tælle dem, er man creepy i mine øjne. Så virker det som om man bare skal finde et hul omgivet af kvinde, at tømme sig i. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 13. Oktober, 2021 admir2 skrev, for 2 timer siden: Hvorfor fortæller du os om din alder i stor set hver eneste opslag du skriver ? Syntes det virker meget creepy kontrolerende at holde regnskab med hvor mange piger. Du har ret. Jeg bør holde op med hele tiden at fortælle........at jeg er 61. Saluti fra Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 13. Oktober, 2021 Hmm stoppede med at tælle i 70erne og egentligt er det ikke vigtigt for mig hvor mange kvinder jeg har købt sex af, det vigtige er at det har være godt købesex hvilket det har været i langt de fleste tilfælde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2728 Skrevet 13. Oktober, 2021 For 20 år siden var jeg i Thailand og var sammen med omkring 30 piger på 30 dage. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 13. Oktober, 2021 pacer skrev, Lige nu: For 20 år siden var jeg i Thailand og var sammen med omkring 30 piger på 30 dage. Hvad hed de? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg