Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Optasia lukket denne uge??

Recommended Posts

Gæst

Hej

Er Optasia lukket i denne uge?? De har stadig ikke fået navne og billeder på for denne uge............ Og vi har da onsdag nu :cry:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Er Optasia lukket i denne uge?? De har stadig ikke fået navne og billeder på for denne uge............ Og vi har da onsdag nu :cry:

Troede du fik så hatten passede her i weekenden på Acapulco :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Prøver lige at gentage mit spørgsmål...... Er der nogen der har været på optasia den sidste uge?? Der har ikke stået nogen piger på dernede :? Håber ikke klubben er kommet i myndighedernes søgelys eller lignende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jo men det er jo bare samtlige piger der er afbilledet.... Der plejer jo at stå ved de forskellige dage/ datoer hvem der er der :)

Og det har der ikke stået en uge nu :!: Lige lovlig langt at køre, for at komme til en lukket dør :?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Liderligfyr

Nu er det jo ikke fordi der ingen alternativer er i området, hvis du kommer til en lukket dør :)

Prøv du Atmos - det koster lidt mere, men så få 1 eller 2 med til at dele kørslen ;)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo men det er jo bare samtlige piger der er afbilledet.... Der plejer jo at stå ved de forskellige dage/ datoer hvem der er der :)

Og det har der ikke stået en uge nu :!: Lige lovlig langt at køre, for at komme til en lukket dør :?

Tvivler på der er lukket, men tvivler nu også på om du ville møde alle 30 piger - men der står altså at de venter på dig :lol:

NB - ellers er der dobblet op i P-club - så sparer du jo også køreturen helt til Hamburg og kan hilse Lolita fra mig :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så er problemet løst, mine piger er kommet på igen :)

Fandt du ud af om det var 2x 30 min eller man skal have 2 piger med af gangen..... tænkte på en tur onsdag, men de piger der er der onsdag gider jeg nu ikke rejse helt til Hamborg for

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja ja men man kan ikke bebrejde mig for ikke at forsøge :lol: Men tlf er noget skidt..... skal helst gerne have pigen foran mig og helst alene og helst nøgen 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja ja men man kan ikke bebrejde mig for ikke at forsøge :lol: Men tlf er noget skidt..... skal helst gerne have pigen foran mig og helst alene og helst nøgen 8-)

Ja, der har vi andre jo den fordel, at vi kan lidt spansk og fransk også :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Liderligfyr

Nu er det jo ikke fordi der ingen alternativer er i området, hvis du kommer til en lukket dør :)

Prøv du Atmos - det koster lidt mere, men så få 1 eller 2 med til at dele kørslen ;)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Jo men placeringen af Optasia er genialt..... nord for Elben og lige til motorvejen :) Mit smuthul onsdag er ikke så stort så Atmos er interessant, da man skal hele vejen rundt om Hamborg.... og med det tidspunkt jeg ville ankomme, ville det være noget hø. Du skal regne med Hamborg er noget større end KBH

Men anyway..... de 4 af de 6 piger der er der onsdag er langt fra mine favoritter, så det vil næsten være synd for de sidste 2 ;)

Men måske man bare skulle tage en klinik rundfart i Flensborg...... en del af favoritterne er der i denne uge :) Eller P club, hvis man kan få 2 enkelt sessioner for 80 euro

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men måske man bare skulle tage en klinik rundfart i Flensborg...... en del af favoritterne er der i denne uge :) Eller P club, hvis man kan få 2 enkelt sessioner for 80 euro

Hvis du ikke har så meget tid kan du jo også bare slå 2 fluer med et smæk :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har et Optasia-spørgsmål til jer erfarne hunde:

Jeg har læst alle omtalerne af stedet, og har bestemt mig for, at det skal prøves på et tidspunkt. Men det vil ikke være så tit, jeg har chancen og jeg har bestemt mig for, at det ikke skal være en fredag eller lørdag, ud fra hvad der er skrevet om disse dage.

Jeg regner med, at jeg har en mulighed lidt senere på efteråret for at tage derned en hel mandag. Dvs. køre hjemmefra tidligt nok til at være dernede omkring åbningstid og blive til ud på aftenen, hvis jeg har lyst. Jeg er forberedt på, at det måske ikke bliver en 100% succes, men med 100 EUR i indgang og 2x 180km frem og tilbage, er det begrænset hvad jeg kan tabe. Men det er denne dag eller slet ikke.

Nu har jeg så læst de sidste bemærkninger fra LF om antallet af piger han kunne lide en given dag, og set at der nogle dage ikke er mere end 6 piger til stede i det hele, derunder mandag. Så, hvor meget hit-or-miss vil det være at tage derned på den måde, en given mandag? Skal jeg regne med, at det kan blive en total fuser hvor jeg død-keder mig et par timer før jeg giver op og kører hjem, specielt hvis jeg tager derned alene?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er kun 6 piger onsdag.... det har jeg aldrig set før :!:

Normalvis er der 8-10 piger om mandagen....... Du skal nok få dit fisse :!: Der er selvfølgelig nogen piger man foretrækker....... så spring du bare ud i det Røde :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...