Hop til indhold
Guest Kun En Pige

Menstruation og den lyst...

Recommended Posts

Guest Hobrofyr
Kun En Pige skrev, for 11 minutter siden:

Fuldstændig enig! Det skal være et valg, man selv bør træffe. 

Ja. Og det er godt der er plads til alle præferencer:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg tænder ikke specielt på en pige der har menstruation. its not my thing.

Nuvel. Det er da sket fra tid til anden, efterfulgt at et beskedent og lettere genert "ups" da det ikke var forberedt. 

men mon ikke det er dagsformen der afgør det. jeg kender nemlig mig selv godt nok til at vide at jeg kan være så liderlig at jeg uden særlige forbehold ville stikke min pikkemand ind i en tissekone med syle spidse hugtænder mens den spyede ild som vred drage. så skidt pyt at pikkemanden ligner en massemorders våde drøm bagefter. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har prøvet det et par gange og ikke noget jeg synes er ulækkert, det tænder mig bare ikke men synes det er helt ok for dem der tænder på det, hver sin lyst og smag, jeg springer bare over.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har prøvet det nogle gange , som en  “utilsigtet hændelse” og er blevet positivt overrasket over den lidenskab der kom for dagen. En af gangene var med en gp’er jeg havde frekventeret gennem en årrække og hun var godt nok oppe at ringe !   Men det er ikke noget jeg decideret tænder på eller opsøger….

Redigeret af rumble

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det ville ikke genere mig, ville nok ikke lige gå i oral men tænker ikke det betyder det store. Vis man ved det på forhånd, altså får det som info inden så er det fint med mig. Det at du måske er lidt mere liderlig ville vægte større for mig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Kun En Pige skrev, for 5 timer siden:

...der følger med.

Dette emne er en anelse kontroversielt, så det vil helt klart dele vandeneB)

MEN..!…hvordan har I det med at sexe med en glædespige, imens hun har sin menstruation?

Er det noget, I tænder på, alternativt bliver frastødt af, og uddyb gerne?

Ofte er vi kvinder jo langt mere lystne den tid på måneden, og hvis man tager sine forholdsregler, behøver det jo ikke at munde ud i et større blodbad, men derimod blot et kinky og småperverst månedligt lille indslag;)

Som om jeg ikke er rød nok i hovedet i forvejen efter at have skiftet mit punkterede dæk i Odense og søgt husly hos dig på min vej til Sydtyskland. Remembering vores frække aftale....

Humor og kram og... fra Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kun En Pige skrev, for 4 timer siden:

God idé!:biggrin:

Min ekskone blev ofte ekstra liderlig, når hun havde det røde, så jeg har prøvet det en del gange og man kan bare lægge et håndklæde under og passe lidt på, når man svinger den røde dolk rundt for at gå ud at vaske sig.

Jeg har dog aldrig prøvet at slikke fisse på en pige med menstruration - men det er der sikkert også kunder til - ligesom der er kunder der gerne vil slikke pigerne i røven ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det bliver nej tak herfra. Vil hellere lege doktormand end slagter. Jeg nyder arbejdet med at tænde pigen, så "almindelig" tændthed er helt fint til mig.

Jeg ville blive utilfreds hvis jeg mødte op hos en pige der modtager med en besked om at det er en af disse dage. Det uventede kan man naturligvis ikke holde for, og fred med det.

Men - lad dem komme til fadet som har lyst. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Har prøvet det, og udover at jeg gerne vil i bad bagefter, det plejer jeg også at ville, så var det ikke noget der generede mig. Og ja konen er noget mere tændt. I mit tilfælde er det de sidste par dage inden hendes periode, hvor hun er ekstra klar.

jeg har dog ikke lyst til det orale, når hun har sin periode, det tror jeg heller ikke hun har, jeg er ihverfald aldrig blevet “skubbet” i den terning.

noget helt andet er det med en GP. Der vil jeg klart fortrække at det ikke sker, da jeg mener at det er noget meget intimt, som jeg kun vil gøre sammen med en som jeg kender meget godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kun En Pige skrev, for 14 timer siden:

Mmmm. Sådan en gang massage under menstruationen er altså også guld værd;)

Ja, det viste det sig at være - så det vil jeg gøre igen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
underdog40 skrev, for 13 timer siden:

en tissekone med syle spidse hugtænder mens den spyede ild som vred drage.

Sådan har jeg aldrig tænkt på den før...:huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
Mr. Sensual skrev, for 11 timer siden:

Som om jeg ikke er rød nok i hovedet i forvejen efter at have skiftet mit punkterede dæk i Odense og søgt husly hos dig på min vej til Sydtyskland. Remembering vores frække aftale....

Humor og kram og... fra Mr. Sensual

Min hukommelse har aldrig fejlet mindre;), din tosse:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
Grydeskeen skrev, for 7 timer siden:

Har prøvet det, og udover at jeg gerne vil i bad bagefter, det plejer jeg også at ville, så var det ikke noget der generede mig. Og ja konen er noget mere tændt. I mit tilfælde er det de sidste par dage inden hendes periode, hvor hun er ekstra klar.

jeg har dog ikke lyst til det orale, når hun har sin periode, det tror jeg heller ikke hun har, jeg er ihverfald aldrig blevet “skubbet” i den terning.

noget helt andet er det med en GP. Der vil jeg klart fortrække at det ikke sker, da jeg mener at det er noget meget intimt, som jeg kun vil gøre sammen med en som jeg kender meget godt.

Super gode perspektiver. Og, ja, det er nemlig noget meget privat og intimt, og derfor ej heller noge der, for mit vedkommende, er tilgængeligt for alle og enhver. Det kræver tillid og også en form for større hengivenhed:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Kun En Pige skrev, for 1 time siden:

Super gode perspektiver. Og, ja, det er nemlig noget meget privat og intimt, og derfor ej heller noge der, for mit vedkommende, er tilgængeligt for alle og enhver. Det kræver tillid og også en form for større hengivenhed:)

Hengivenhed og tillid. Nok de vigtigste begreber i min erotiske verden. Jeg kan simpelt hen ikke uden. Min fantasi svigter og mit mod blokeres, hvis vi ikke svinger sammen. Ofte kan man mærke det allerede ved den første øjenkontakt. Er smilet der, varmen, berøringen og glæden ved at nu skal vi to lege med hinanden? Derfor holder jeg af at komme hos de sammme søde piger mange gange. Hengivenhed giver fantasien vinger. De "forhold", der begyndte forsigtigt og søgende, udvikler sig stadig mere frækt og kinky. Nydelsen når hele tiden nye højder. Det er skønt. 

Så hengivenhed og tillid, kære Kun En Pige, kunne godt være et tema for nyt skriv fra dig herinde. Jeg læser dem alle med fryd, altid interessante, frække og med glimt i øjet. Skønt når man både deler humor og måske endda seng en gang imellem.

Kram fra Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej tak herfra. 
Jeg vil også gerne vide det på forhånd, så man har mulighed for at få en ny aftale en anden dag. 
Synes det vil være lidt nederen at besøge en pige og finde ud af det er den tid på måneden. 
Jeg ved godt at det er helt naturligt - men jeg kan ikke :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest John41
Kun En Pige skrev, den 12.10.2021 at 15:31:

...der følger med.

Dette emne er en anelse kontroversielt, så det vil helt klart dele vandeneB)

MEN..!…hvordan har I det med at sexe med en glædespige, imens hun har sin menstruation?

Er det noget, I tænder på, alternativt bliver frastødt af, og uddyb gerne?

Ofte er vi kvinder jo langt mere lystne den tid på måneden, og hvis man tager sine forholdsregler, behøver det jo ikke at munde ud i et større blodbad, men derimod blot et kinky og småperverst månedligt lille indslag;)

Fedt indslag :)  Jeg kan sætte flueben ved den, og takke pænt nej tak til det igen... Lidt lige som at komme i munden på en kvinde, og så hun vil kysse bagefter :( No go herfra :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som flere allerede har skrevet: Hvis man kender hinanden nogenlunde godt og har tillid så - no problem. Tænder ikke ekstra på det, men tænder heller ikke af. Er heller ikke bange for oralsex, hvis det skulle være (eller at kysse hende når hun har min sæd i munden). Anything goes, hvis man er glade for hinanden.

Klapper dog mig selv på ryggen lidt, fordi jeg en gang lærte en GP at ikke være genert for det menstruelle. Det endte i en del blod og mange orgasmer, og for hende var det første gang hun lad det ske.

En anden gang opdagede jeg det når bananen trak sig ud og havde med sig noget underligt papir af slagsens som han havde hentet fra dybet af hende. Han virkede glad og mente måske det var en lille skat han havde fundet i grotten, men selv blev jeg lidt forvirret. Først då forklarede hun at det var de dage i måneden.

Det er jo ikke lige tillid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
pacer skrev, for 4 minutter siden:

Min kone er aldrig liderlig. 

Hun er sød men aldrig liderlig.

Det er lidt trist, men jeg genkender desværre noget her. Dog kun "næsten aldrig" i mit tilfælde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
Bananas skrev, for 11 timer siden:

En anden gang opdagede jeg det når bananen trak sig ud og havde med sig noget underligt papir af slagsens som han havde hentet fra dybet af hende. Han virkede glad og mente måske det var en lille skat han havde fundet i grotten, men selv blev jeg lidt forvirret. Først då forklarede hun at det var de dage i måneden.

Det er jo ikke lige tillid.

Stakkels banan:( - men godt han ikke blev trist over den oplevelse.

Og enig. Dét er ikke tillid men nærmere manglede respekt overfor evt. grænser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
pacer skrev, for 9 timer siden:

Min kone er aldrig liderlig. 

Hun er sød men aldrig liderlig.

Så er det vigtigste jo heldigvis også på plads:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man

Jeg var teenager i  70’erne og ung i 80’erne og har knaldet masser af gange med mine kærester mens de havde “det røde” – husker det ikke som et problem overhovedet, heller ikke for pigen – tænker at vi nok ikke var så pivede dengang :P;)

Men nu hvor jeg betaler for sex gider jeg det ikke – jeg er ligeglad med pigernes nydelse i forbindelse med købesex – når det er mig som betaler er det mig som skal forkæles – der er forskel på kærester og købesex ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
mature man skrev, for 8 minutter siden:

jeg er ligeglad med pigernes nydelse i forbindelse med købesex – når det er mig som betaler er det mig som skal forkæles – der er forskel på kærester og købesex ;)

Det var da alligevel noget af en holdning at lægge for dagen:huh::wacko:

I øvrigt er forkælelse ikke noget, du har krav på, blot fordi du har betalt en skilling,  men opfører du dig sådan bare nogenlunde anstændigt, så er du måske heldig, at pigen får lyst til det helt af sig selv;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kun En Pige skrev, for 4 timer siden:

I øvrigt er forkælelse ikke noget, du har krav på, blot fordi du har betalt en skilling,  men opfører du dig sådan bare nogenlunde anstændigt, så er du måske heldig, at pigen får lyst til det helt af sig selv;)

Hvad er det så man betaler for? Et sted af afleverer sin ladning?

Del dette indlæg

Link til indlæg
mature man skrev, for 4 timer siden:

Men nu hvor jeg betaler for sex gider jeg det ikke – jeg er ligeglad med pigernes nydelse i forbindelse med købesex – når det er mig som betaler er det mig som skal forkæles – der er forskel på kærester og købesex ;)

Hård melding som jeg et eller andet sted er enig i, det primære må være min egen fornøjelse da jeg betaler for det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...