2Bad 2 Skrevet 11. Oktober, 2021 https://annoncelight.dk/showad/323605 Nu har jeg fået taget mig sammen at oprette en bruger, har været mest på Eroguide for at læse anmeldelser. Jeg har nu været på besøg hos Nika to gange nu, i Odense og i Århus. Har lovet Nika at skrive en anmeldelse om hende. Har begge gange bestilt 60 min og BJ uden condom. Hun er en dejlig lille sød pige, hun ser bedre ud end på billeder, hun er som naboens datter "The Girl Next Door" hun godt være lidt fjollet og teaser lidt på en god måde. Hun har meget energi Hun er ikke særlig god til at tale engelsk, men vi fandt en måde at kommunikere hinanden på. Sex var rimelig godt og hun har en dejlig stemme, når hun stønner. Hendes service var også i top smiler hele tiden og synger meget til hendes polsk musik hits fra hendes mobil. Jeg kan stadig godt finde på at besøge Nika igen Hun er her ikke særlig lang tid, så vender hun tilbage til Warsaw. Så skynd jer at besøge hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 11. Oktober, 2021 Ved du hvor lang tid hun bliver her i Aarhus ? Jeg har nemlig tænkt mig at besøge hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
2Bad 2 Skrevet 11. Oktober, 2021 N10Ah skrev, for 3 minutter siden: Ved du hvor lang tid hun bliver her i Aarhus ? Jeg har nemlig tænkt mig at besøge hende Hun er her vist til på fredag, så du må skynde dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 11. Oktober, 2021 2Bad skrev, for 10 minutter siden: Hun er her vist til på fredag, så du må skynde dig Ja det må jeg vidst hellere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cute Nika 17 Skrevet 12. Oktober, 2021 2Bad skrev, for 22 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/323605 Nu har jeg fået taget mig sammen at oprette en bruger, har været mest på Eroguide for at læse anmeldelser. Jeg har nu været på besøg hos Nika to gange nu, i Odense og i Århus. Har lovet Nika at skrive en anmeldelse om hende. Har begge gange bestilt 60 min og BJ uden condom. Hun er en dejlig lille sød pige, hun ser bedre ud end på billeder, hun er som naboens datter "The Girl Next Door" hun godt være lidt fjollet og teaser lidt på en god måde. Hun har meget energi Hun er ikke særlig god til at tale engelsk, men vi fandt en måde at kommunikere hinanden på. Sex var rimelig godt og hun har en dejlig stemme, når hun stønner. Hendes service var også i top smiler hele tiden og synger meget til hendes polsk musik hits fra hendes mobil. Jeg kan stadig godt finde på at besøge Nika igen Hun er her ikke særlig lang tid, så vender hun tilbage til Warsaw. Så skynd jer at besøge hende Thank you babe for time together it was so hot Hope to see you again and I’m so thankful for your honest review Your Nika girl 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
2Bad 2 Skrevet 12. Oktober, 2021 Cute Nika skrev, for 4 timer siden: Thank you babe for time together it was so hot Hope to see you again and I’m so thankful for your honest review Your Nika girl You are wellcome, see you when you come back again Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg