Hop til indhold
MusicMan

Ups & downs i Randers og omegn part one

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/profile/Anna+young

Overskriften i annoncen og billederne antyder en yngre kvinde, men den man møder er 50+, og ser mildest talt ikke ret godt ud, hverken ansigt eller krop, men jeg er en blød mand, og kunne ikke få mig selv til at vende rundt i døren, og var desuden indstillet på at få lettet trykket.

Mata er en rigtig sød kvinde, og viste sig at give en rigtig god massage, blid og med masser af pirring undervejs - bare det bedste at ligge på maven, og der er action mellem benene - var nødt til at bede hende om at slappe af indimellem, ellers var jeg kommet allerede der.

Efter at være vendt rundt var der godt håndarbejde i lang tid, - (gider ikke rigtigt blow, hvilket jeg havde sagt på forhånd) - og igen, lige på grænsen til at komme, men godt styret af hende, og fik god  lejlighed til at lege med hendes faktisk gode bryster - og så afslutning dybt inde i hende.

Mata er super sød og servicemindet, og giver en usædvanlig dejlig og sexet massage, men der er jo ikke rigtigt ok med fake billeder, og med lækkerheden er det så som så, så det var en engangsforestilling for mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej K

Der er vist en politik herinde om at når priser ikke annonceres, så bør vi heller ikke nævne dem her, men jeg kan ikke have fået specialpris, da det jo var første (og eneste) besøg...tror ikke det er nogen hemmelighed.

Gav en tusse for en times rigtig god massage og så sex.

Del dette indlæg

Link til indlæg
MusicMan skrev, den 15.10.2021 at 08:27:

Hej K

Der er vist en politik herinde om at når priser ikke annonceres, så bør vi heller ikke nævne dem her, men jeg kan ikke have fået specialpris, da det jo var første (og eneste) besøg...tror ikke det er nogen hemmelighed.

Gav en tusse for en times rigtig god massage og så sex.

jo  det må du gerne 

hvis adressen ikke er nævnt, så må du ikke give den offentlig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte Mata for ca 14 dage siden. Hun er sød og imødekommende, og var i godt humør. Hun var let at tale med og hun taler fint dansk.Jeg syntes vi havde et hyggeligt møde, og jeg kan godt finde på at besøge hende igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...