Hop til indhold
Guest Pool

Wat Pho Thai Massage Helsingør

Recommended Posts

Guest Pool

Efter at have læst her i forumet at Wat Pho skulle være et pænt sted hvor man kun kan få massage, tænkte jeg at det skulle prøves, min kone O g jeg har været i Thailand flere gange og kan begge rigtig godt lide thai massage, jeg ringede ned og bestilte en times massage til os hver.

Vi blev mødt af to meget søde og smilende thai damer kan begge lidt dansk blev vist ind til vær vores briks hvor vi blev bedt om at smide tøjet men med underbukserne på. Og massagen kig igang. Det var kun min 3. Thai massage her i DK men har prøvet det rigtig mange gange i Thailand og den kommer ind på en stor anden plads de kunne begge to tage godt fat og vidste helt klart hvad de lavede, så både min kone og jeg kommer helt klart igen og det bliver mere en en gang. God fornøjelse

Har så selv fået bestilt tid hos http://www.sexnews69.dk/oliemassageafsl ... ad-id=1758

Men først om 10 dage anmeldelse følge senere.

Kogeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...