sanook 547 Skrevet 12. Oktober, 2021 (edited) Mr. Sensual skrev, den 10.10.2021 at 10:03: I så fald er du synsk. Skriv navnet på lækkerpigen. Måske har andre læsere også en krystalkugle? Indrømmer, at hvis Salma er omtalte lækkerpige, skal min krystalkugle udskiftes. Pigen jeg havde i tankerne dukker nok op i en senere anmeldelse. Vedr. Salma, er jeg helt enig med dig og din oplevelse. Hun er fantastisk. Kan glæde dig med at hun er tilbage ultimo oktober. Redigeret 12. Oktober, 2021 af sanook tilføjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 12. Oktober, 2021 sanook skrev, for 3 timer siden: Indrømmer, at hvis Salma er omtalte lækkerpige, skal min krystalkugle udskiftes. Pigen jeg havde i tankerne dukker nok op i en senere anmeldelse. Vedr. Salma, er jeg helt enig med dig og din oplevelse. Hun er fantastisk. Kan glæde dig med at hun er tilbage ultimo oktober. Ja, den anden lækkerpige dukker op i en kommende og lidt længere anmeldelse. Mange hilsener Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 12. Oktober, 2021 (edited) Ikke at ville anmelde piger ud fra et ønske om at kunne beholde piger for sig selv. Udgør i virkeligheden på en og samme tid det paradoks, som kan gøre pigers forretning til en succes. Men også i nogle tilfælde til en belastning for pigerne, som de forretningskvinder de er. For de er så virkelig lykkedes med at sælge den illusion, som købesex er for mange mænd der betaler for sex. Men samtidig er der mænd der lægger for meget i den forestilling, de før, efter og mellem deres besøg ikke kan lægge bag sig når døren hver gang lukker sig bag dem. Tænk hvis gode restauranter, frisører eller fysioterapeuter var belastede på samme måde, af kunder der gerne ville holde dem for sig selv, for ikke at ville dele med andre. For ikke at tale om tidsrøveri før, under og efter besøg, mails, sms og telefonisk som på ingen måde optimerer deres forretning. Så ville der med garanti være færre restauratører, frisører og fysioterapeuter, for de gider det ikke, og deres tid er for kostbar til det. Nu er dette på ingen måde rettet mod tråd starter, men blot udtrykt i helt generelle vendinger Liberale erhversdrivende, herunder sexarbejdere har divergerende grad af rummelighed, når det kommer til tidrøvere. Men sexarbejde er specielt og involverer for mange, særligt køber følelser, der ikke er forenelig med den handel købesex helt basalt er. Heldigvis for sidstnævnte kategori har mange glædespiger en empati og tålmodighed, som jeg ikke vil bebrejde de piger der ikke har den tilsvarende. Men helt grundlæggende ønsker liberale erhverv seriøse troværdige anmeldelser, der kan gavne forretningen. Og uden kunders ejerfornemmelser, der kun tjener til at færre gøres bekendt med deres forretning, og dermed naturligt afskæres fra selv at blive kunde i forretningen. Vi har alle den gode oplevelse af, at en del aktive piger er aktive skribenter i forum, og brugere af Eroguide.dk Tak for det, og jo flere des bedre. Men jeg er også bekendt med at en del piger har en så negativ holdning til EG, at de hverken ønsker selv at være aktiv på, eller at blive omtalt/anmeldt på EG. Og det er bestemt ikke fordi de ikke leverer en god service, og at deres forretning ikke vil kunne tåle opmærksomhed på EG! De nærer simpelthen antipati mod nogle brugere, stil og karakter af noget indhold i forum på EG. Derfor vil EG forblive et forum, der ikke tiltrækker alle piger til den, i mine øjne overvejende fremragende portal som EG er. Og jo særligt for os mænd der køber sex, og derfor skal jeg også ofte have det forklaret, hvis og hvorfor piger har dis-respekt for EG, og nogle mænd på EG. Det er ikke en kritik af EG, men bare en fortolkning jeg kan udlede af forbehold der næres mod EG. Og som EG ikke af den grund derfor nødvendigvis behøver at ændrer politik af hensyn til. Men EG og kunder hos piger skiller vandene, og vil altid gøre det. Men opfattelser, som ikke at ville dele, at ville beholde for sig selv, og ikke mindst alt det der i nogle tilfælde, heraf usynligt for andre opleves som uønskede følgervirkninger. Er med til at der er piger og mutre, der nogen gange til trods for at de har empati, og er meget rummelige, bliver trætte og oplever sig udfordret på deres tålmodighed. Nogle piger og mutre deltager heldigvis selv aktivt i, og beriger forum på EG med deres værdifulde nuancerende bidrag. Andre derimod orker og gider bare ikke, og vil bare gerne drive en god forretning med tilfredse kunder, der ikke lægger mere i oplevelsen end de de basalt set betaler for. Jeg kan anbefale et godt stamværtshus med en sød og forstående kvindelig bartender bag baren, til de mænd der lægger mere i et besøg hos glædespiger, end præmissen for samme kan bære. Værtshus og bordelbranchen har mange træk tilfælles, herunder parametre som de tiltrækker stamkunder på. Men bartenderen har tid hele sin vagt, og hendes tid koster ikke mere end ens forbrug under ens besøg. Og mange bartendere er gode til ikke at vise det, når de bliver trætte i hovedet af nogle gæster. Og så er et terapi besøg på et stamværtshus noget billigere end timeprisen på ens stambordel. Jeg skal ikke forlede nogle til druk, men der udbydes flere og flere gode alkoholfri øl, også på værtshuse, og de kan anbefales Det er så knap så befordrende for omsætningen, at vi drikker et par Nordic eller Mikkeller alkoholfrie øl, men de udgør et godt alibi til et besøg for at få en god snak med den søde bartender bag disken Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 12. Oktober, 2021 af Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg