Hop til indhold

Recommended Posts

Har til aften besøgt Simone til en session med dominans og ydmygelse...

Simone er en smuk ung dame med flotte kvindelige former, meget imødekommende og nem at tale med.

Jeg havde en rigtig sjov oplevelse!

Hun var nem at kommunikere med inden vores session og hendes sted er meget fint og diskret.

 

https://annoncelight.dk/showad/288432

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
Lasselas skrev, for 12 timer siden:

God stemning

Og du mangler tydeligvis empati og kløgt.

Når du nu absolut skal kloge dig på min bekostning og gør et forsøg på at udstille mig, så burde du have lavet din research ordenligt.

Var du bare tilnærmelsesvis så smart, som du gerne vil fremstå, så havde du været opmærksom på følgende:

"Du sætter punktum, når du har skrevet en meningsfuld sætning".

Netop det kunne du have brugt, hvis du på en raffineret måde ville gøre mig til grin, for jeg er helt på det rene med, at min kommentar ikke var meningsfuld. Det var blot for at gøre opmærksom på den lidt kedelige tone, der har sneget sig ind i denne tråd.

Jeg håber du får en fantastisk søndag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselas skrev, den 17.10.2021 at 08:47:

Og du mangler tydeligvis empati og kløgt.

Når du nu absolut skal kloge dig på min bekostning og gør et forsøg på at udstille mig, så burde du have lavet din research ordenligt.

Var du bare tilnærmelsesvis så smart, som du gerne vil fremstå, så havde du været opmærksom på følgende:

"Du sætter punktum, når du har skrevet en meningsfuld sætning".

Netop det kunne du have brugt, hvis du på en raffineret måde ville gøre mig til grin, for jeg er helt på det rene med, at min kommentar ikke var meningsfuld. Det var blot for at gøre opmærksom på den lidt kedelige tone, der har sneget sig ind i denne tråd.

Jeg håber du får en fantastisk søndag.

Du mangler tilsyneladende også humoristisk sans.
Pointen med mine kommentarer var netop, at ironisere over ligegyldige kommentarer omkring grammatiske konstruktioner fremfor trådens egentlige indhold. Og der er et manglende punktum netop den ultimativt mest ligegyldige detalje.

Undskyld at det skulle gå ud over dig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tv 2
Madame Illona skrev, for 32 minutter siden:

Helt ærligt spiller det en rolle om den er flad 

 

Specielt for danske ølmaver, vi vil gerne se noget andet end det vi ser hver dag i spejlet, lidt ironi kan fremkomme om dumme danske mænd :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Canelo Saul Alvarez skrev, for 53 minutter siden:

Har Simone en flad mave som på billedet? Eller har hun mave i virkerligheden?

Shit mand... 

Uden at vide hvor mange GP'ere der stiller krav om et maks taljemål hos os mænd.... Blev det en norm, så kunne jeg ligeså godt blive hjemme og være best buddy med min højre hånd...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralkaj
OldGentlemann skrev, den 12.10.2021 at 02:11:

Right. Og så er hele sætningen: “Og så hedder det at ringe”.

Man kan sagtens på korrekt dansk sige: prøv og ring .................

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg kigger på hendes profil, kan jeg godt forstå, at nogen spørger om, hvad hun tilbyder indenfor bdsm. Nu er indlægget jo lagt under bdsm. Hun tilbyder slet ikke bdsm, men modtager gerne elv et klask eller to.

Del dette indlæg


Link til indlæg
madame-anni skrev, for 4 timer siden:

Når jeg kigger på hendes profil, kan jeg godt forstå, at nogen spørger om, hvad hun tilbyder indenfor bdsm. Nu er indlægget jo lagt under bdsm. Hun tilbyder slet ikke bdsm, men modtager gerne elv et klask eller to.

At modtage et klask ellers 2 er vel også BDSM? Eller hvor mange skal der til før end det er BDSM?

Del dette indlæg


Link til indlæg
SpankingSub skrev, for 2 timer siden:

At modtage et klask ellers 2 er vel også BDSM? Eller hvor mange skal der til før end det er BDSM?

Det kan ikke defineres, ej heller om der skal indgå sex i en BDSM leg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej - dejligt at se at tråden vedrørende Simone har fået så meget opmærksomhed, hun er også skøn..

Det er korrekt at hun ikke tilbyder 'klassisk' dominans og hun har ikke noget S&M udstyr.

Men hvis man, som mig, ønsker en session med en smuk ung dame der ydmyger og griner af en 'mand' i sissy outfits er hun helt perfekt.

Det er i øvrigt min erfaring at de fleste piger gerne tilbyder ydmygelse og feminisering selvom det ikke står på deres annoncer. Man skal blot spørge.

Jeg har blandt andet haft fornøjelsen af at blive ydmyget groft af dejlige 'Danske Victoria Davinci' https://annoncelight.dk/showad/324314 - hendes annoncer nævner heller ikke noget om dominans.

Hvis man er til verbal ydmygelse synes jeg tit at de piger der ikke er Domina'er er bedst. De får sig jo lidt et chok og bryder tit ud i latter. De professionelle domina'er er jo mere vandt til at se en masse patetiske 'mænd' og det synes jeg gør at deres ydmygelse af én ikke føles ægte...

Håber det fik opklaret spørgsmålene og at I alle får nogle gode oplevelser hos vores fantastiske sexarbejdere... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Canelo Saul Alvarez skrev, den 22.10.2021 at 21:25:

Har Simone en flad mave som på billedet? Eller har hun mave i virkerligheden?

Timeglas- store bryster, flad mave, lille talje og en dejlig stor røv.. Som på billederne.

En vaskeægte PAWG

Del dette indlæg


Link til indlæg
MisterA skrev, den 17.11.2021 at 07:44:

Timeglas- store bryster, flad mave, lille talje og en dejlig stor røv.. Som på billederne.

En vaskeægte PAWG

Tak for svaret. Nu er det Glostrup hotel har jeg hørt. 
 

Før du mødte Simone, skulle du henvise til reception? Jeg synes det vil være lidt pinligt at tale med en receptionist at jeg skal møde en glædespige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...