Guest findomaddict Skrevet 9. Oktober, 2021 Sexannonce endte i trusler: - Enten ringer du mig op, ellers kommer mig og min luder forbi | hsfo.dk Ved ikke hvor mange der lige har prøvet direkte at blive truet, men ud fra, at jeg selv er blevet truet et par gange, kunne jeg forestille mig, at det er lidt mere udbredt end som så. Den ene gang ringede jeg op og fik en pris, og sagde jeg ville ringe tilbage omkring når og hvis jeg kom. Fik både opkald og sms tilbage med at et par mænd ville kigge forbi min adresse. Dengang reagerede jeg med, selv at true med politi. Dog stoppede truslerne, men vil da gerne indrømme, at jeg var skide nervøs. Anden gang spurgte jeg ind til nogle billeder og fik svaret "do You want to come or not" og jeg sagde nej tak selvfølgelig på engelsk. Så startede chikanen, men den her gang beholdt jeg bare smserne samt registreringen af de ikke besvarede opkald til min telefon. Første gang var en dansk glædespige. Anden gang en udenlandsk. Ovenover er politiets simple bedste råd. Så må man bare håbe, at de har ret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wichsfinger 26 Skrevet 9. Oktober, 2021 Ubehagelige oplevelser må jeg sige. Det eneste jeg kan anbefale, er at anskaffe en mobiltelefon nr 2 og bruge et prepaid simcard med tilfældigt nummer 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 9. Oktober, 2021 Jeg har prøvet noget lignende en enkelt gang og valgte også at ignorere - men gemte selvfølgelig beskederne, så jeg kunne kontakte politiet med beviser i hånden, hvis de skulle finde på at dukke op eller vedblive med at true og chikanere. Evt. kunne man kontakte Annoncelight og lade dem afgøre om vedkommende skulle have lov at fortsætte med at annoncere der - men det er nok for nemt i DK at få nyt nummer og anden E-mailadresse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1641 Skrevet 9. Oktober, 2021 Det kunne være spændende at høre fra de medlemmer, der "intet har at skjule" overfor GPen ift. deres navn og andre oplysninger om dem. Det er stadigvæk ikke en god idé med en burner phone, et taletidskort og et fake navn? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CR90 25 Skrevet 9. Oktober, 2021 (edited) Har ikke prøvet det i forbindelse med GP'er. Men har da prøvet noget lignende. Truslen var nok lidt tandløs eftersom det er meget tvivlsomt at de havde min adresse. Men jeg har et alvorligt problem med den type, så jeg gav dem adressen og gjorde opmærksom på at her i huset ringer vi ikke efter panserne. Og med "vi" menes jeg og min .338 Mærkeligt nok fik jeg aldrig det lovede besøg. Meget skuffende Trusler håndteres med magt. Det er ligesom bøllerne i skolen. Hvis du klapper dem en på siden af hovedet, forsvinder de. Modstand var ikke en del af deres plan og de aner ikke hvad de skal stille op imod det. Redigeret 9. Oktober, 2021 af CR90 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 428 Skrevet 10. Oktober, 2021 Landsbytossen skrev, for 9 timer siden: Det kunne være spændende at høre fra de medlemmer, der "intet har at skjule" overfor GPen ift. deres navn og andre oplysninger om dem. Det er stadigvæk ikke en god idé med en burner phone, et taletidskort og et fake navn? Jeg har altid brugt min egen telefon, og har aldrig oplevet trusler eller chikane af den grund. Er single, så trusler om at fortælle min kone eller kæreste noget vil jeg være kold overfor 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1641 Skrevet 10. Oktober, 2021 niels6663 skrev, 1 time siden: Jeg har altid brugt min egen telefon, og har aldrig oplevet trusler eller chikane af den grund. Er single, så trusler om at fortælle min kone eller kæreste noget vil jeg være kold overfor Dejligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Caya6 141 Skrevet 10. Oktober, 2021 Vi Gp bliver også trusler, svinet til og opsøgte på add. Intet af det er iorden og tror desværre ikke at det bliver bedre. Er super ked af det er sket fra en af mine kollegaer, og slet ikke iorden. Håber i alle må få en skøn Søndag vh caya Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg