Hop til indhold
TorbenMadsen

Prisen på et knald

Recommended Posts

Som flere har beskrevet herinde er prisniveauet på sugardaters blevet en del højere. Det er jeg helt enig i. 

De unge flotte piger som forsøger at få 5000 for en aftale har altid været der. Og det har dem der kun sælger billeder mm også. Men tidligere kunne man få en kortere sexaftale på en times tid til 1500-2000 kr. Idag lyder udspillet på 2500-3000.

Og tidligere var det muligt at få et hurtigt knald i bil med en flot ung pige for 500-1000 kr ofte helt uerfaren. Men de piger findes stort set ikke på sugardaters i dag. 

Dem du får til rimelige priser i dag på sd er reelt prostituerede. Desværre udgiver de sig ofte for de rene uskyldigheder og når man spørger ind til lidt "forbrugeroplysning" bliver de vildt fornærmede. Der er jo trods alt forskel på en godt brugt luder og så en "hobby hure". 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, der er gået lidt Corona feriepenge i sugardaters :roll:

Vi kan kun få niveauet ned igen ved aldrig at gå med de dyre aftaler. Jeg gør det aldrig.

Men... Ofte kan man få etableret en mere fast forbindelse med en pige, og ved gentagne aftaler kan man få prisen ned. Der er lidt tryghed og er lidt nemmere at mødes med den samme (for hende), og det kan give reduceret pris. Er min erfaring.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 5 minutter siden:

Ja, der er gået lidt Corona feriepenge i sugardaters :roll:

Vi kan kun få niveauet ned igen ved aldrig at gå med de dyre aftaler. Jeg gør det aldrig.

Men... Ofte kan man få etableret en mere fast forbindelse med en pige, og ved gentagne aftaler kan man få prisen ned. Der er lidt tryghed og er lidt nemmere at mødes med den samme (for hende), og det kan give reduceret pris. Er min erfaring.

 

Der er også færre transaktionsomkostninger for pigen ved ar ses med den samme. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har mange gange med held brugt hårde forhandlingsmetoder for at få prisen ned. Hvis hun har taget toget en time... Og får valget om at tage hjem igen eller sætte prisen ned så vælger hun ofte det sidste. Fra 5000 til 2000, fra 2000 til 1000/1500 fx

  • Synes godt om 1
  • Tak 2
  • Forvirret 1
  • Sørgelig 5
  • Vred 10

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, for 1 minut siden:

Jeg har mange gange med held brugt hårde forhandlingsmetoder for at få prisen ned. Hvis hun har taget toget en time... Og får valget om at tage hjem igen eller sætte prisen ned så vælger hun ofte det sidste. Fra 5000 til 2000, fra 2000 til 1000/1500 fx

Det er simpelthen det mest usympatiske jeg længe har læst herinde! 

  • Synes godt om 34
  • Tak 10
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, for 9 minutter siden:

Jeg har mange gange med held brugt hårde forhandlingsmetoder for at få prisen ned. Hvis hun har taget toget en time... Og får valget om at tage hjem igen eller sætte prisen ned så vælger hun ofte det sidste. Fra 5000 til 2000, fra 2000 til 1000/1500 fx

Man skal vel ikke først til at aftale pris, når man står over for hende? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

-De kloge narre de mindre kloge -sådan har det altid været, og sådan vil det forsat være i al fremtid. Det er en kold verden vi lever i -folk sælger sig selv... -sympati er det ikke plads eller tid til... -det finder man hurtig ud af... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, for 19 minutter siden:

Jeg har mange gange med held brugt hårde forhandlingsmetoder for at få prisen ned. Hvis hun har taget toget en time... Og får valget om at tage hjem igen eller sætte prisen ned så vælger hun ofte det sidste. Fra 5000 til 2000, fra 2000 til 1000/1500 fx

det  er ligesom når man skal købe en bil ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, for 27 minutter siden:

Jeg har mange gange med held brugt hårde forhandlingsmetoder for at få prisen ned. Hvis hun har taget toget en time... Og får valget om at tage hjem igen eller sætte prisen ned så vælger hun ofte det sidste. Fra 5000 til 2000, fra 2000 til 1000/1500 fx

Med den indstilling fatter jeg ikke, hvordan du kan forvente at få en god sexoplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke helt se forskellen på en sugar og en prostitueret.....og jeg ved at jeg ikke er den eneste.

Men.... nogle mener vist at det er finere at kalde sig sugar (også selvm det er en tandløs gammel krage) og så tror de at de uhæmmet kan sætte prisen. Det være sig på billeder, yderlser eller hvad....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 22 minutter siden:

Det er simpelthen det mest usympatiske jeg længe har læst herinde! 

Enig. Han skriver, at hun har brugt en time i tog og der er også mindst en time den anden vej, så skal hun også tilbringe mindst en time sammen med fyren. Det vil sige, at hun skal afsætte mindst 3 timer og højst sandsynligt er dét alt afhængig af, hvor dét er henne I landet 3-5 timer eller mere på grund af tog forbindelse og eventuelle skift. Udgifter til billet frem og tilbage, så er hendes pris ikke helt urimeligt og så skriver han,  at han har presset hende i pris fra 5000 kroner og helt ned til 1000 kroner. Hun har brugt det meste af dagen på ham for 1000 kroner + udgiften til billetterne. Det  er  virkelig usympatisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest numsekenderen
Casten skrev, for 9 minutter siden:

Med den indstilling fatter jeg ikke, hvordan du kan forvente at få en god sexoplevelse.

det er vist ren ønsketænkning

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 1 time siden:

Det er simpelthen det mest usympatiske jeg længe har læst herinde! 

Du er naiv... Pigerne gør præcis det samme. Når hun har fået pengene skal hun "lige pludslig" på arbejde om en time. Eller hun sutter ikke selv om det er aftalt... You name it jeg har mange eksempler på piger på sd ikke levere det aftalte. Hvis hun ikke har fået pengene til start trækker jeg hende naturligvis i løn som en værd anden kunde ville gøre hos frisøren. Men har hun fået dem på mp forud er pengene spildt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De rigtige sugarbabes fra drømmende og reklamerne findes reelt ikke på sugardaters. I hver fald ikke nu om stunder. Derimod er der masser af amatørludere som ikke er afhængig af at kunderne skal komme igen, fordi de hele tiden skifter navn og finder en ny hver gang i modsætning til klinikpigerne. Derfor er de også fuldstændig ligeglade med at levere en god oplevelse eller leve op til det aftalte. Det er sandheden om rigtig mange sugarbabes som er indstillet på sex

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det virker til at rigtig mange har haft dårlige oplevelser på SD? Jeg har ikke haft en eneste dårlig oplevelse indtil videre. Et eller andet må i gøre forkert? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kristianv skrev, for 3 timer siden:

Enig. Han skriver, at hun har brugt en time i tog og der er også mindst en time den anden vej, så skal hun også tilbringe mindst en time sammen med fyren. Det vil sige, at hun skal afsætte mindst 3 timer og højst sandsynligt er dét alt afhængig af, hvor dét er henne I landet 3-5 timer eller mere på grund af tog forbindelse og eventuelle skift. Udgifter til billet frem og tilbage, så er hendes pris ikke helt urimeligt og så skriver han,  at han har presset hende i pris fra 5000 kroner og helt ned til 1000 kroner. Hun har brugt det meste af dagen på ham for 1000 kroner + udgiften til billetterne. Det  er  virkelig usympatisk.

Ja, et er tiden pigen har brugt. Et andet er den fornedrelse det er, når folk tinger om prisen. Og i dette tilfælde presser han hende ovenikøbet til at gå ned i pris. Det er SÅ usympatisk!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 3 minutter siden:

Ja, et er tiden pigen har brugt. Et andet er den fornedrelse det er, når folk tinger om prisen. Og i dette tilfælde presser han hende ovenikøbet til at gå ned i pris. Det er SÅ usympatisk!

Hvis man kræver 5000 kr for et simpelt knald i bil så beder mig selv om det. Gar ingen respekt for piger der på forskellig vis forøger at udnytte mænd fordi de tænker med pikken. 

Hvis du viste hvor mamge gange jeg er kørt gæves for at blive brændt af 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, for 2 minutter siden:

Hvis man kræver 5000 kr for et simpelt knald i bil så beder mig selv om det. Gar ingen respekt for piger der på forskellig vis forøger at udnytte mænd fordi de tænker med pikken. 

Hvis du viste hvor mamge gange jeg er kørt gæves for at blive brændt af 

Nej, de beder om 5000,- for et knald, ikke at blive presset til noget. Vil du ikke betale, så find en anden, der tilbyder det billigere. 

At andre har brændt dig af, fritager ikke dig fra at opføre dig ordentligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 3 minutter siden:

Nej, de beder om 5000,- for et knald, ikke at blive presset til noget. Vil du ikke betale, så find en anden, der tilbyder det billigere. 

At andre har brændt dig af, fritager ikke dig fra at opføre dig ordentligt. 

Det står hende jo frit for at sige nej tak til et tilbud. Ligesom man har lov at fortryde en købsaftale. Det fremgår af aftaleloven. 

  • Synes godt om 2
  • Tak 1
  • Sørgelig 4
  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, for 4 minutter siden:

Det står hende jo frit for at sige nej tak til et tilbud. Ligesom man har lov at fortryde en købsaftale. Det fremgår af aftaleloven. 

Hvis hun efterfølgende giver dig en elendig oplevelse er det ihvertfald velfortjent. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, for 8 minutter siden:

Det står hende jo frit for at sige nej tak til et tilbud. Ligesom man har lov at fortryde en købsaftale. Det fremgår af aftaleloven. 

Lige for at forstå dig korrekt: Laver du en aftale med hende, hvor hun beder om 5.000 og du accepterer? Og når hun så ankommer, så tilbyder du hende 2.000 med besked om at ellers kan hun bare tage hjem?

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, for 7 minutter siden:

Det står hende jo frit for at sige nej tak til et tilbud. Ligesom man har lov at fortryde en købsaftale. Det fremgår af aftaleloven. 

Efter hun har kørt en time i tog og har en time retur? Og måske har sagt nej til andre? Har du slet ingen pli?

Del dette indlæg


Link til indlæg
ThomasDK skrev, for 4 minutter siden:

 

 

Liv skrev, for 4 minutter siden:

Efter hun har kørt en time i tog og har en time retur? Og måske har sagt nej til andre? Har du slet ingen pli?

Lad os lukke denne snak mit ærende med denne tråd car den første besked at det er blevet for dyrt i forhold til hvad der leveres på sugardaters. 

Det andet med at forhandle var mest for at provokere selv om det er sandt jeg aldrig bare acceptere et prisuddpil uden forhandling. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, for 3 minutter siden:

Lad os lukke denne snak mit ærende med denne tråd car den første besked at det er blevet for dyrt i forhold til hvad der leveres på sugardaters. 

Det andet med at forhandle var mest for at provokere selv om det er sandt jeg aldrig bare acceptere et prisuddpil uden forhandling. 

Bare et fif, hvis man behandler kvinder med respekt, kan man få langt mere end der betales for.

Ucharmerende og usympatisk, uanset om du har presset piger på den måde eller ej.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...