Guest moden libertiner Skrevet 4. December, 2021 Har for nylig købt mig SIM kort nr to til dette brug. Det viser nummer som de fleste kræver men kan ikke spores. Men derudover har jeg som mangeårig bruger af GP'er gjort mig klart hvad der kunne være af konsekvenser. Og de er da til at overse også. Mens min nu meget syge kone kunne se og høre hvad der foregår har jeg da altid kunnet sno mig ud af dette. For leden fik jeg et opkald fra en GP jeg havde ringet til 20 minutter forinden, glad men overrasket blev jeg, det havde nok været mere diskret med en SMS. Til dig der ikke mener det er OK at en dejlig kvinde der har været væk måske flere måneder nu gør dig opmærksom på sin tilbagevenden vil jeg sige: Hvis det er en kvinde jeg har leget dejligt med flere gange, der en vis samhørighed med hende, vil jeg da blive glad og stolt ( som regel også ophidset ) ved sådan en udsøgt service. Vel vidende at det er forretning, kan man vel stadig have dejlige oplevelser og vil fortsætte forretningspartnerskabet. Ligeledes hvis kvinden nu har skiftet græsgange til nye steder er dette da noget jeg sætter pris på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg