pacer 2728 Skrevet 8. Oktober, 2021 Har aldrig haft en bollefon men overvejer nu at få et nummer kun til denne hobby. En GP jeg tidligere har besøgt ringede til mig en sen aften, jeg lod som om det var forkert nummer og lagde på. Fruen lå i soveværelset og læste. Hvad i alverden får en GP til at ringe en kunde op længe efter besøget? Hvis hun gerne ville have besøg kunne hun sende en besked med et godt tilbud hvis det var det. Ikke noget specielt behagelig oplevelse. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2892 Skrevet 8. Oktober, 2021 pacer skrev, for 5 minutter siden: Har aldrig haft en bollefon men overvejer nu at få et nummer kun til denne hobby. En GP jeg tidligere har besøgt ringede til mig en sen aften, jeg lod som om det var forkert nummer og lagde på. Fruen lå i soveværelset og læste. Hvad i alverden får en GP til at ringe en kunde op længe efter besøget? Hvis hun gerne ville have besøg kunne hun sende en besked med et godt tilbud hvis det var det. Ikke noget specielt behagelig oplevelse. Specielt hvis man besøger Thaimassager, de er glade for især sms , når der er lidt stille i butik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2463 Skrevet 8. Oktober, 2021 Jeg kan anbefale en telefon til formålet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rasmusb 19 Skrevet 8. Oktober, 2021 En mobil der understøtter eSim, og du kan have 2 telefonnumre i din mobil. Så aktiverer du kun nummeret, når du skal kontakte GPs. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lonewolf Skrevet 9. Oktober, 2021 rasmusb skrev, for 6 timer siden: En mobil der understøtter eSim, og du kan have 2 telefonnumre i din mobil. Så aktiverer du kun nummeret, når du skal kontakte GPs. ja, 2 numre er virker sikrest. men det kræver nu ikke at det skal være eSim. en simpel dual sim telefon kan også gøre det. eller en billig old school nokia som bollefon, så er riskoen for at komme galt i byen med alt det der SoMe hejs også mindre. mht. trådstarters indlæg, så kan gp'en kunne jo have begået en fejl, enten taget fejl af gæsten eller simpelthen trykket forkert. mit spørgsmål ville jo nok være om det er normalt at pigerne gemmer numrene i længere tid? burde de ikke slette dem når gæsten ikke har været forbi i en periode? måske de gør det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5250 Skrevet 9. Oktober, 2021 Lonewolf skrev, for 30 minutter siden: mit spørgsmål ville jo nok være om det er normalt at pigerne gemmer numrene i længere tid? burde de ikke slette dem når gæsten ikke har været forbi i en periode? måske de gør det? Flere piger har i tidligere tråde givet udtryk for, at de løbende sletter numre. Selvfølgelig ikke på dem, de har blokeret. Omvendt har jeg også hørt, at især thaisteder gemmer numrene og giver gæsterne et eller andet kaldenavn, de kan huske ham på, fx “Rødhåret med stor næse” eller noget i den stil. Var jeg GP, havde jeg lok også gemt sms-historikken, så man har en lidt større chance for at genkalde sig gæsten, næste gang han booker en tid. En fordel for pigen, som jeg ser det, både efter gode og mindre gode tidligere møder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danskeblondeemma 484 Skrevet 9. Oktober, 2021 pacer skrev, for 8 timer siden: Har aldrig haft en bollefon men overvejer nu at få et nummer kun til denne hobby. En GP jeg tidligere har besøgt ringede til mig en sen aften, jeg lod som om det var forkert nummer og lagde på. Fruen lå i soveværelset og læste. Hvad i alverden får en GP til at ringe en kunde op længe efter besøget? Hvis hun gerne ville have besøg kunne hun sende en besked med et godt tilbud hvis det var det. Ikke noget specielt behagelig oplevelse. Og i min verden helt uhørt!!! Diskretion går begge veje Jeg ringer ALDRIG tilbage med mindre jeg bliver bedt om det, og slet ikke i tiden efter et møde…… 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 973 Skrevet 9. Oktober, 2021 Bollefon er den eneste rigtige løsning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karoline 175 Skrevet 9. Oktober, 2021 DET MÅ BARE ALDRIG SKE!!! Måske kan det være et lommeopkald, hvis pigen har en smartphone. Jeg har selv været ude for det, fra min private tlf, hvor jeg havde ringet op, til noget familie og den gik på voicemail, mens jeg havde sex i en bil det var virkelig akavet men som flere foreslår, køb en burner telefon på DBA og et taletidskort. Vi skal alle passe på vores privatliv og hinanden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2728 Skrevet 9. Oktober, 2021 Karoline skrev, for 1 time siden: DET MÅ BARE ALDRIG SKE!!! Måske kan det være et lommeopkald, hvis pigen har en smartphone. Jeg har selv været ude for det, fra min private tlf, hvor jeg havde ringet op, til noget familie og den gik på voicemail, mens jeg havde sex i en bil det var virkelig akavet men som flere foreslår, køb en burner telefon på DBA og et taletidskort. Vi skal alle passe på vores privatliv og hinanden Det var det ikke hun skrev efterfølgende på sms jeg skulle ringe hende op 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2728 Skrevet 9. Oktober, 2021 Lonewolf skrev, for 5 timer siden: mht. trådstarters indlæg, så kan gp'en kunne jo have begået en fejl, enten taget fejl af gæsten eller simpelthen trykket forkert. mit spørgsmål ville jo nok være om det er normalt at pigerne gemmer numrene i længere tid? burde de ikke slette dem når gæsten ikke har været forbi i en periode? måske de gør det? Nej jeg fik sms umiddelbart efter om at jeg skulle ringe hende op. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 9. Oktober, 2021 pacer skrev, for 1 minut siden: Nej jeg fik sms umiddelbart efter om at jeg skulle ringe hende op. Den eneste mulige situation hvor jeg kan forestille mig, at jeg ville tage uopfordret kontakt til en tidligere gæst telefonisk, ville være hvis jeg havde fået en kønssygdom og ville oplyse om det. Lige dér kan et opkald måske være mere diskret, da man jo så kan fake at være en sælger eller lignende, hvis en forkert svarer telefonen, mens en sms er ret afslørende, hvis der lige står "hey, du skal tjekkes for klamydia". Så jeg spekulerer på, om du har fået af vide hvad anledningen til hendes opkald var? Bortset fra dette scenarie har jeg meget svært ved at se en grund til at bryde vores dyrebare diskretion på den måde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2728 Skrevet 9. Oktober, 2021 (edited) Nannas Hjørne skrev, for 2 minutter siden: Den eneste mulige situation hvor jeg kan forestille mig, at jeg ville tage uopfordret kontakt til en tidligere gæst telefonisk, ville være hvis jeg havde fået en kønssygdom og ville oplyse om det. Lige dér kan et opkald måske være mere diskret, da man jo så kan fake at være en sælger eller lignende, hvis en forkert svarer telefonen, mens en sms er ret afslørende, hvis der lige står "hey, du skal tjekkes for klamydia". Så jeg spekulerer på, om du har fået af vide hvad anledningen til hendes opkald var? Bortset fra dette scenarie har jeg meget svært ved at se en grund til at bryde vores dyrebare diskretion på den måde. Der var helt tydeligt fest i baggrunden, hun savnede mig nok bare og ville have sex LOL Har heller ikke hørt yderligere fra hende så tror ikke på kønssygdom Redigeret 9. Oktober, 2021 af pacer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 9. Oktober, 2021 pacer skrev, Lige nu: Der var helt tydeligt fest i baggrunden, hun savnede mig nok bare og ville have sex LOL Jaaaaa okay så har jeg ikke flere gode grunde i baghånden, den på stå på tequilas regning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2728 Skrevet 9. Oktober, 2021 Egentlig tror jeg bare de var fulde og festlige og så glemte de nok at tænke sig om. Det er tilgiveligt bare det ikke sker igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lonewolf Skrevet 9. Oktober, 2021 som singel og med bollefon synes jeg det er skønt og frækt med lidt kontakt imellem besøgene, selv om det nærmest andrig sker. men jeg forstår godt at de der er i forhold og/eller ikke har en bollefon har en helt anden holdning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11512 Skrevet 9. Oktober, 2021 pacer skrev, for 7 timer siden: Det er tilgiveligt bare det ikke sker igen Du er godt nok et large, rundt og tilgivende menneske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2728 Skrevet 9. Oktober, 2021 Nikita Darling skrev, 1 time siden: Du er godt nok et large, rundt og tilgivende menneske Ingen er døde eller kommet til skade, det hele skal nok gå. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kaya_nr1 48 Skrevet 9. Oktober, 2021 Det må bare ikke ske .. Der skal være DISKRATION ! Der må ikke ringes op med mindre det er en aftale. Det burde jo ikke være nødvendig med en mobil bare til dette formål. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Caya6 141 Skrevet 10. Oktober, 2021 Dette er bestemt ikke noget man skal gøre for alt hvad der er og sker mellem aftale og Gp bliver hos de to. Jeg kontakter aldrig mine aftaler. Rigtig skøn aften til jer Vh caya Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 537 Skrevet 10. Oktober, 2021 Caya6 skrev, for 2 timer siden: Jeg kontakter aldrig mine aftaler. I søde piger er på ingen måde dumme, i ved udemærket hvad diskretion er og hvem i kan kontakte hvornår og hvordan - bliv ved med det, Jen syntes det er dejligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
numsemand83 7 Skrevet 12. Oktober, 2021 pacer skrev, den 9.10.2021 at 00:21: En GP jeg tidligere har besøgt ringede til mig en sen aften, jeg lod som om det var forkert nummer og lagde på. Fruen lå i soveværelset og læste. Hvad i alverden får en GP til at ringe en kunde op længe efter besøget? Hvis hun gerne ville have besøg kunne hun sende en besked med et godt tilbud hvis det var det. Ikke noget specielt behagelig oplevelse. Jeg havde også dette sker i sidste uge. Var dine opkald fra pigerne, der var i Holstebro indtil for nylig (Maya, Jasmina osv.)? Var heller ikke en god oplevelse for mig, da jeg sov med min partner, der vågnede til, at min telefon ringede omkring 01:30. Jeg fik mange opkald fra to forskellige numre og fire eller fem sms. Fra sms -beskederne tror jeg også, at de bare var fulde og ville feste, ikke at de havde nogen vigtig besked til mig. Alvorligt uprofessionelt, men jeg tror, det er min egen skyld for ikke at bruge en brænder, når jeg kontakter dem. Meget usædvanligt at dette sker efter min erfaring, men jeg vil passe mere på i fremtiden! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2728 Skrevet 12. Oktober, 2021 numsemand83 skrev, for 1 time siden: Jeg havde også dette sker i sidste uge. Var dine opkald fra pigerne, der var i Holstebro indtil for nylig (Maya, Jasmina osv.)? Det var det ikke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
numsemand83 7 Skrevet 12. Oktober, 2021 Okay, tak. Godt at vide, at de ikke bare tilfældigt ringede til alle deres gæster! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr37dk 100 Skrevet 14. Oktober, 2021 Jeg har haft 2 GP der har skrevet sms til mig, efter de er kommet tilbage i landet. De skriver dog godt nok kun "hello" og venter så på man svarer, men jeg synes dog det er lidt fesent, og jeg havde aldrig forventet det. Jeg ved godt at der nok er lidt langt mellem kunderne, det har den ene fortalt mig. Men gør de det ved gifte mænd, kan der jo komme en helvedes ballade ud af det. Jeg er single, så der er ikke nogen der kan blive sure på mig, men stadig... Hold nu op. de sidste gange de har gjort det, har jeg simpelthen ikke svaret. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg