Guest Gabbana Skrevet 8. Maj, 2022 Ja det gør hun……. Hvis jeg altså havde en Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 8. Maj, 2022 AB455 skrev, for 2 timer siden: Det nytter da ikke at sige det til hende, du skal sige det til hendes ægtefælles hustru -hun kan vel sige det videre...;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 761 Skrevet 9. Maj, 2022 Gabbana skrev, den 8.5.2022 at 21:48: Ja det gør hun……. Hvis jeg altså havde en Pik? Eller kone? /North 1 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 10. Maj, 2022 North skrev, for 6 timer siden: Pik? Eller kone? /North En kone ups Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2617 Skrevet 11. Maj, 2022 Kunne ikke have en kæreste eller kone der ikke ville sutte pik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 12. Maj, 2022 pacer skrev, for 7 timer siden: Kunne ikke have en kæreste eller kone der ikke ville sutte pik. Næ enig en kvinde der ikke vil sutte pik må leve alene, det kan ikke være til diskution, i et forhold med sex også one night stand skal der suttes pik og sluges. Ellers må hun leve alene og sexløst #kvindersutterellersmutter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Banjomussen 16 Skrevet 17. Maj, 2022 Ja, i starten gjorde hun det til UG. Så efter en tur til munken i Thailand der velsignede hendes ansigt har hun ikke gjort det siden.....suk.... Fordi hun har en klinik og vil gerne snakke godt(sukkersødt) med kunderne i hendes butik. Som I kan gætte, ja hun er Thai. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
søren55 154 Skrevet 18. Maj, 2022 (edited) Nej desværre. Det er faktisk grunden til at søger betalingsex, mangel på oralsex fra hende jeg gerne ville elske og elskes af. Redigeret 18. Maj, 2022 af søren55 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jan 83 Skrevet 12. Juni, 2022 FrøkenLegesyg skrev, den 8.5.2022 at 17:39: MIN ÆGTEFÆLLES HUSTRU SUTTER PIK !!!! HAN BRYDER SIG BARE IK OM DET !!! Hun er efter sigende ellers ferm ud i det franske univers Ok, hvem kan ikke lide at få suttet pik...? Og så endda af en som er god til det. Ikke at jeg tror jeg har prøvet @FrøkenLegesyg 's BJ. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrøkenLegesyg 143 Skrevet 12. Juni, 2022 AB455 skrev, den 8.5.2022 at 21:01: Det nytter da ikke at sige det til hende, du skal sige det til hendes ægtefælles hustru Præcis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Catana 104 Skrevet 13. Juni, 2022 Min kone sutter ikke pik, men hun vil gerne slikkes selv. så efterhånden er jeg holdt op med at tage initiativ ... 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 2. Juli, 2022 (edited) sneræven skrev, den 9.10.2021 at 22:02: .. det kan faktisk også være krævende at slikke en pige. Jeg er vild med at slikke, jeg synes det er en fantastisk måde at hylde en pige på, og det er så intimt ... Problemet er, at man ligger i en ubekvem stilling, nakken er bøjet bagover, og det er ikke helt nemt at få vejret ... (for nu at være detaljeret ... ) Man skal også koncentrere sig, og så taber man fokus (og noget andet også .. ) og det kan være svært at finde igen (begge dele) Måske skal man hjælpes ad med at finde en rytme så man slikker lidt ad gangen, og gør andre ting ind imellem ... Kom til at tænke på det efter forrige gang jeg besøgte en pige, og jeg véd ikke helt hvordan man tackler dét ... Uha ja, det er det store problem i parforhold ... Hvad gør man hvis den ene part helt mister lysten ... det er rigtig svært at finde kompatible holdninger (ka' godt li' ordet .. ) til dét problem ... Det tænker jeg også nogle gange, som gæst ... Det er ikke den store ulykke hvis noget går lidt skævt ... Det gør det mere afslappende .. og faktisk også pirrende ... . Redigeret 2. Juli, 2022 af Lasselas Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest moden libertiner Skrevet 3. Juli, 2022 (edited) L har du prøvet at have kvinden liggende helt ude på kanten af sengen, med benene vidt spredte og trukket op til skuldrene og dig på knæ (husk pude) på gulvet. Så er kvinden fuldstændig tilgængelig, du har ikke brækket nakken og her kan man blive ved meeget længe (det var det med puden under dine knæ ) Og man kan også få vejret Og kan ramme lige hvor man vil på hende. Og både kusse og anus er frie til at man bruger fingrene. PS Det er bedst hvis hun er heelt glat så man ikke får hår i munden Og man kan slikke hendes bagerste hul indimellem også. Og ja min kone sutter pik, også til slut med slug. I am lucky guy Redigeret 3. Juli, 2022 af moden libertiner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-addict 44 Skrevet 30. Juli, 2022 Hmm ja jeg er sgu nok lidt heldig hvad det angår, min kone (thai) siger ligesom den forrige, alle 3 huller er for mig. Sgu da klart man ikke kan holde sig fra de satans søde thaipiger. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PaulusSyd 65 Skrevet 31. Juli, 2022 I starten gad min kone det godt, dog ikke noget hun var super vild med. Jeg måtte også gerne slikke hende, hvilket jeg nød rigtig meget, men med tiden (efter en små 10-11 år) så stoppede det, og jeg måtte heller ikke slikke hende. Nu har hun aldrig haft det vilde sex drive, men i alle andre henseender passer vi perfekt sammen. Holdt mig på måtten i et par år efter at hun/vi ligesom holdt op med oralsex, og tidsperioden imellem sex blev længere. Men så gik jeg over til GP'ere for at få den lyst styret, jeg slikker dog ikke GP'ere. Men nyder deres erfaring i at bruge deres mund/tunge Har dog ikke sex med GP'ere (Som Bill Clinton udtrykte det, "I did not have sexual relations with Miss Levinski " ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1076 Skrevet 2. August, 2022 Tænk hvis koner viste hvor glad deres mænd ville bliver af at få suttet pik og hvor meget utroskab der ikke ville ske hvis de suttede pik 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TordenSkjold 361 Skrevet 4. August, 2022 Sluger veganere? Skjold. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 4. August, 2022 SpankingSub skrev, den 2.8.2022 at 09:20: Tænk hvis koner viste hvor glad deres mænd ville bliver af at få suttet pik #NotAllMen En af mine venner synes det er røvsygt at få suttet pik. Der er også et par enkelte eroguidebrugere, der skriver, at de ikke gider bruge tid på det under gp-besøg. Cruise skrev, den 16.10.2021 at 19:50: Hun fortalte mig flere gange, at hun ville blive glad for at blive sprøjtet i ansigtet. Det har jeg aldrig mødt en der sagde. Jeg datede engang en, der sagde: "Du må forstå, at vi føler det er vores belønning, når I sprøjter i munden." (Hun forsøgte at tale på alle kvinders vegne og jeg nænnede ikke at korrigere hendes vildfarelse). Min næstsidste bolleveninde plagede mig også tit om at få lov at sutte, for hun kunne så godt lide det (og beviste at man som regel bliver dygtig til at gøre det man elsker). Alle jeg har datet i mere end 2 måneder har haft min pik i munden og flertallet også dens ladning. Det har altid betydet meget for mig, fordi jeg oplever det som en accept af mig og min lyst, når jeg modtager den gave et blowjob er. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 5. August, 2022 Advarsel skrev, for 13 timer siden: Det har altid betydet meget for mig, fordi jeg oplever det som en accept af mig og min lyst, når jeg modtager den gave et blowjob er. Må sgu indrømme at jeg er enig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cuckold.dream 28 Skrevet 5. August, 2022 Desværre ikke mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Madsen 850 Skrevet 7. August, 2022 Da jeg var tæt på giftemålet og syntes jeg havde den rette som var vild med sex og suttede pik som en drøm incl fuld udtømning af pik i munden ville hun aldrig sluge til min største fantasi incl anal sex. Vor sex var intest vildt og lækket men medalijen fik en anden side da jeg åbnede op for mine lyster jeg ønskede...og som hun ikke ønsket åbenbart. Hun fantasi som hun åbnet op for var sex med en fyr med mega stor pik 18 til 20 cm og lesbisk sex med 2 kvinder. Det kom squ lidt bag på mig og det ende ud i vi droppede hinanden og gik andre veje. Senere hen kneppede hun min arb kolega som jeg gik til styrketræning med som havde den største pik jeg nogensinde havde set og datede hende... Var med til deres bryllup og senere hen til privat fester hos dem. Vi ende ud i at lyst fortælle hinanden sex oplevelser kvinden og jeg uden omsvæb sidende på køkkengulvet med 1 flaske rødvin mellem os. Hendes tætte veninde var altid omkring os og senere fandt jeg ud af hun hvad haft sex med hende da vi var sammen i vore lejlighed. Da jeg pludselig blev ret liderlig og veninden kikkede over med lystig øjne aftale vi i druk snak en cocktail med os alle 4 om det kunne tænde os...og ja . 2 ugers intenst hygge med 2 mænd 2 kvinder der blev taget på skift og byttet med. Syntes det var fræk at kneppe ens ex foran hendes mand hvor han selv have pikken godt oppe i hendes veninde. Som afslutning var hendes veninde til analsex som jeg hyggebollede med incl ex kæresten når de var hos veninden...så lidt på sidelinjen efter brudet opleve jeg igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kimbj 80 Skrevet 7. August, 2022 Er det bare mig? Jeg forstår ikke helt, men der er vel heller ikke meget om ens kone? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesp 35 Skrevet 4. Maj, 2024 Jeg oplever at de elsker at sutte mig, før vi boller, hvis der skal suttes i mellem stillinger er det mig der tager initiativ til det. oplever desværre at mine partnere, er ramt af at de tror at deres underliv lugter dårligt, har personligt aldrig duftede eller smagt andet end dejlige, safter og kønsorganer. Har aldrig været i et forhold hvor vi ikke dyrkede oralsex, tror ikke jeg kunne være i et forhold, hvor kropsvæsker ikke føles bare lidt naturlig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1281 Skrevet 6. Maj, 2024 Tal med hende om det uden at presse og med nysgerrighed og forståelse. Herhjemme følte hun sig ikke "dygtig" til det og gjorde det derfor kun sjældent. Men vi har talt åbent om det og øvet os og i dag er hun eminent til det (faktisk enestående). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrRedhead 18 Skrevet 7. Maj, 2024 -med min kones egne ord "det er kun i nødsituationer.."...(-og siden hun sagde det, for snart lang tid siden, har der åbenbart ikke været sådanne..?) -derudover: -at man ikke får typer af sex man nyder derhjemme, er i mine øjne et fornuftigt argument for at besøge glædespiger...-for hvis du skal respektere din kones grænser (og det skal du selvfølgelig...), betyder det så at du skal afstå fra den sex du ønsker? Resten af livet?...Nej -det må gå begge veje, i min bog... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg