Guest Lonewolf Skrevet 9. Oktober, 2021 Nikita Darling skrev, for 1 minut siden: Igen… På linje med Nanna. Jeg oplever også, at størstedelen af de mænd jeg har mødt i forbindelse med købesex, gør rigtig meget for min nydelse. …og i sidste kapitel af min aktivitet er jeg endda gået så vidt, kun at ville dem, der gjorde noget for det jamen det må da også være ønske scenariet. godt for dig. og tak til dig også for dine svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kristianv 111 Skrevet 9. Oktober, 2021 Nikita Darling skrev, for 8 minutter siden: Igen… På linje med Nanna. Jeg oplever også, at størstedelen af de mænd jeg har mødt i forbindelse med købesex, gør rigtig meget for min nydelse. …og i sidste kapitel af min aktivitet er jeg endda gået så vidt, kun at ville dem, der gjorde noget for det Jeg tror, at mange mænd også ønsker, at glædespigen nyder det. Nu kan jeg kun tale for mig selv. Det er nogen gange vigtigere for mig, at glædespigen har fået noget ud af det end jeg. Er altid opmærksom på hendes behov. Spørger også ind til, hvad hun kan li og også, hvad hun ikke kan li. Nu er jeg selvfølgelig ikke naiv og jeg tror også nogen gange at glædespigen har spillet på det. Jeg tror dog ikke, at hun kan fake, at hun går fra en tør fisse til at hun er drivvåd. Min egen udløsning er for mig ikke det vigtigste. Det vigtigste er, at vi begge kan gå derfra med en god oplevelse. Det er ikke sikkert, at det lykkedes men jeg har de bedste intentioner for det. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 9. Oktober, 2021 Kristianv skrev, for 6 minutter siden: Jeg tror, at mange mænd også ønsker, at glædespigen nyder det. Nu kan jeg kun tale for mig selv. Det er nogen gange vigtigere for mig, at glædespigen har fået noget ud af det end jeg. Er altid opmærksom på hendes behov. Spørger også ind til, hvad hun kan li og også, hvad hun ikke kan li. Det er helt naturligt. Selvom der findes en økonomisk udveksling, så ændrer man ikke nødvendigvis præferencer. Det gælder både for mand og for glædespige. Så er man en mand, der tænder rigtig meget på at tænde en kvinde, så følger det jo automatisk med ind i købesex… Og så er det jo bare heldige glædespige 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hanshj 235 Skrevet 10. Oktober, 2021 Min kone sutter ikke mig og jeg har aldrig fået lov til at slikke hende, da hun synes det er ulækkert. Vi har været sammen i mange år og sex betyder meget lidt for hende som årerne går. Det er nok en af de største årsager til at jeg besøger glædespiger. 3 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kristianv 111 Skrevet 10. Oktober, 2021 (edited) Hanshj skrev, for 29 minutter siden: Min kone sutter ikke mig og jeg har aldrig fået lov til at slikke hende, da hun synes det er ulækkert. Vi har været sammen i mange år og sex betyder meget lidt for hende som årerne går. Det er nok en af de største årsager til at jeg besøger glædespiger. Hun ved ikke, hvad der er godt. Jeg kan måske godt forstå, at sex betyder mindre for hende, som årene går. Det er nemlig meget svært for en kvinde, at opnå orgasme ved penetration alene. Hvorimod, hvis hun var til oral aex, så kunne man langsomt varme hende op med forsigtige berøringer og slikning af hele hendes krop. Lige fra nakken, bryster indersiden af hendes ben. Opbygget en velvære i hende og når hun så er klar kan man med forsigtige strøj med tungen nærme sig hendes fisse og klitoris med langsomme bevægelser i starten og bygge hendes lyst langsomt op. Når hun synes, at det er ulækkert mister hun en mulighed for voldsom nydelse, men at slikke fisse på en pige, der ikke slapper af kan ikke lade sig gøre. Jeg kan godt forstå, at du opsøger en glædespige og det er synd for din kone og dig, at hun ikke elsker oral sex. Redigeret 10. Oktober, 2021 af Kristianv 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13979 Skrevet 11. Oktober, 2021 (edited) Min eks. var ikke meget for fellatio og slet ikke at tage skudet i munden eller sluge og da hun var noget overvægtig, gad jeg heller ikke slikke hende og der kunne gå uger imellem, jeg gad kneppe hende - og til slut helst kun bagfra, så jeg ikke skulle belemres med den store mave. Pigerne i Thailand elsker at slikke både pik og nosser og tager den normalt gerne i munden. En af dem jeg skal se igen, begynder allerede i elevatoren at gøre lyde og lave mundbevægelser + tage mig på pikken og da hun holder sig pæn slank, selvom hun er over 40 år - så hun bliver slikket godt og grundigt, før hun får lov til at gøre mig færdig og tage skudet i munden, dog uden at sluge - næste morgen tager hun den gerne endnu en gang - for at jeg ikke skal løbe med andre piger - det sker nu alligevel, men hun vil bare ikke vide noget om det - 3 gange i døgnet er også fint til mig Redigeret 11. Oktober, 2021 af Jernsvinet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 11. Oktober, 2021 Nannas Hjørne skrev, den 9.10.2021 at 22:25: Al mulig respekt for, at stillingen kan være krævende og variation nødvendig Så længe lysten og viljen er der, kan man altid finde ud af det med detaljerne. Jeg sutter da også pik i forskellige stillinger. Jeg tænker , at et mindre pudefort-arrangement kunne gøre meget for nakkepositionen. Til det med de inkompatible lyster i forhold.. det er jo en svær en, og grunden til at rigtig mange mænd besøger os GP'er. Det er nok ret langt fra almindeligt, og bliver det nok aldrig, men i min generation og omgangskreds (af middelklasse akademiker kvinder) er der ikke mange, som man ikke i hvert fald ville kunne snakke med om den slags. Jeg vendte engang emnet med en af mine nære, meget traditionelle kernefamilie-type veninder, og selv hun sagde, at hun ville gøre meget for at få forholdet til sin daværende forlovede til at fungerede, så hun håbede virkelig, at han ville snakke med hende, hvis deres rammer ikke længere var tilstrækkelige. En anden veninde har kæmpet meget med sin lave sexdrive, og dét at hendes fantasier går i en hårdere retning, end det hun har med sin mand. Hun vil virkelig gerne arbejde på det, men har svært ved at kommunikere det til sin mand, som om noget er for sød og forstående. Bare for at komme med et par eksempler på, at kvinders holdninger til sex, forhold og lyst kan gemme mange nuancer under overfladen. Det er måske ikke så ofte så simpelt som at lysten bare mangler, og svært at vide medmindre man dykker ned i det sammen. Dét synes jeg bare, at du skal blive ved med at tænke! Der er ingen grund til at tage sex så tungt. Det er dejligt, og det behøver ikke være perfekt. Det er da skønt, når det hele går op i en højere enhed, men det sker som oftest når man slipper presset, ikke når man forsøger at opnå perfektion En fin stilling er at ligge på ryggen, så man ikke spænder i nakken. Så kan hun sidde på knæ over dit ansigt og evt. holde i sengegavlen, og du har fri adgang til herlighederne. Det har jeg i hvert fald prøvet med stor succes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 11. Oktober, 2021 Lasselas skrev, 1 time siden: En fin stilling er at ligge på ryggen, så man ikke spænder i nakken. Så kan hun sidde på knæ over dit ansigt og evt. holde i sengegavlen, og du har fri adgang til herlighederne. Det har jeg i hvert fald prøvet med stor succes. Det er også en dejlig stilling som variation. Jeg har selv nemmere ved at komme, når jeg ligger ned, for så slapper jeg selv mere af, men man kan jo veksle rundt. Der er også noget særligt over facesitting, der leger lidt med dominans. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13979 Skrevet 11. Oktober, 2021 Lasselas skrev, for 3 timer siden: En fin stilling er at ligge på ryggen, så man ikke spænder i nakken. Så kan hun sidde på knæ over dit ansigt og evt. holde i sengegavlen, og du har fri adgang til herlighederne. Det har jeg i hvert fald prøvet med stor succes. Jeg foretrækker at sidde i en god lænestol, hvor man kan slappe af i ryggen og se hvad der foregår - og hvor det lige passer med højden, så man kan ligge på knæ bagefter (evt. må man lægge en god pude under) og støde ubesværet i lang tid - erindrer en pige, der sagde at: det havde hun ikke prøvet i så lang tid før Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fraekmand40 67 Skrevet 11. Oktober, 2021 Mødte engang en q på xklub dengang jeg var single, hun vil hverken slikke eller blive slikket , hun syntes at det var ulækkert pga at det var der kom tis ud af, som jeg prøvede at fortælle vi kan da bare går i bad inden vi skulle have sex, jeg har sådan at det er kun de 3 første slik der smager af tis, nå men mødte hun hende til en middags date , på hendes lokale kro, ja desserten var så hjemme ved hende aften til kaffe og kage og frem og tilbage. ja det var første eneste og sidste gang jeg knalde hende, ja 3 gange den nat. god dag til alle herinde fraekmand 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Analelsker 124 Skrevet 12. Oktober, 2021 Min kone sutter og slikker, men er ikke specielt god til det.... desværre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joey Joe Joe 2937 Skrevet 12. Oktober, 2021 (edited) De fleste bekendtskaber har gjort det. Det er vel nærmest blevet standard i dag i den yngre gruppe af befolkningen. Tror jeg. Det bedste sex har jeg haft, var med en der ikke ville sutte. Til nøds i en 69'er. Men hun havde det med at blive drivvåd af at kysse og så var hun var vild med selv at sætte den ind i hendes stramme fisse. Og så ville hun have så meget sperm i sig som muligt. Hun var på P-piller. Med hende ønskede jeg altid hun ville gå på knæ og sutte. Men det ville hun ikke. Kun sjældent - i en 69'er. Men jeg tror, man har det med at fantasere om det, man ikke får. Hvor tit har jeg ikke drømt om doggy style anal sex. Har fået lov en gang. Men har kun ellers prøvet det ved købesex. Det kunne sagtens undværes. Sex handler ikke om stillinger og ting og sager. Det handler om at føle, at en kvinde har lyst til en mand og hans ... Bare lige min mening og lille historie. Redigeret 12. Oktober, 2021 af Joey Joe Joe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 12. Oktober, 2021 Analelsker skrev, for 26 minutter siden: Min kone sutter og slikker, men er ikke specielt god til det.... desværre. Bare af ren nysgerrighed… Har du fortalt hende, hvordan du godt kan lide det? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Analelsker 124 Skrevet 12. Oktober, 2021 Nikita Darling skrev, for 1 minut siden: Bare af ren nysgerrighed… Har du fortalt hende, hvordan du godt kan lide det? Tja...ik helt. Vi er ret nye, så det skal nok blive bedre. Jeg har dog nogle drømme om dybt og vådt blow. Måske endda ff. Det ved jeg, aldrig kommer til at ske. Det er egentlig også ok. Jeg kan godt lide at gå med disse hemmelige tanker. En af mine grunde til at besøge jer piger, er når lysten til noget jeg ikke kan få herhjemme, melder sig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 12. Oktober, 2021 (edited) Analelsker skrev, for 9 minutter siden: Tja...ik helt. Vi er ret nye, så det skal nok blive bedre. Tjoo, spørgsmålet er jo om det bliver bedre, hvis hun tror, at det hun gør, er det du vil have. Jeg er helt bevidst om, hvor svært det kan være, at kommunikere de her ting i et forhold - og det bliver kun værre med tiden, for hvorfor sagde du så intet tidligere, kan man spørge. Ikke alle tager det lige pænt. Men du risikerer også at gå glip af noget fantastisk! Nu kan jeg kun tale for mig selv, men jeg vil da gøre mit allerbedste for at tilfredsstille min partner til fulde - og jeg vil da i det mindste have chancen! Og den får jeg da kun, hvis jeg ved præcis, hvad han vil have Så fandme, jeg VIL have ren besked. Så min opfordring vil stadig være… Tag chancen, tag snakken - indled måske med at spørge, om det du gør ved hende, er sådan som hun kan lide det, om der er noget, hun gerne vil prøve/have du gør anderledes osv. Så spørger hun måske om det samme. Uanset kan der måske komme hul på sådan en skøn lille fræk samtale Redigeret 12. Oktober, 2021 af Nikita Darling 12 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kristianv 111 Skrevet 12. Oktober, 2021 Nikita Darling skrev, for 4 timer siden: Tjoo, spørgsmålet er jo om det bliver bedre, hvis hun tror, at det hun gør, er det du vil have. Jeg er helt bevidst om, hvor svært det kan være, at kommunikere de her ting i et forhold - og det bliver kun værre med tiden, for hvorfor sagde du så intet tidligere, kan man spørge. Ikke alle tager det lige pænt. Men du risikerer også at gå glip af noget fantastisk! Nu kan jeg kun tale for mig selv, men jeg vil da gøre mit allerbedste for at tilfredsstille min partner til fulde - og jeg vil da i det mindste have chancen! Og den får jeg da kun, hvis jeg ved præcis, hvad han vil have Så fandme, jeg VIL have ren besked. Så min opfordring vil stadig være… Tag chancen, tag snakken - indled måske med at spørge, om det du gør ved hende, er sådan som hun kan lide det, om der er noget, hun gerne vil prøve/have du gør anderledes osv. Så spørger hun måske om det samme. Uanset kan der måske komme hul på sådan en skøn lille fræk samtale Jeg kan kun være enig med dig Ren besked i et par forhold er vejen frem. Der findes heller ikke to piger, der er ens. Hvad der er totalt turn on på den ene, er måske totalt turn off på den anden. Jeg vil som dig også gerne have ren besked. Det er naturligt, at man gerne vil gøre det bedste for sin partner og får man det ikke at vide, så kan man ikke gøre det bedre. Jeg vil hellere får at vide, at jeg er total elendig end at vedkommende gemmer på det. Man har jo ikke en jordiske chance for at forbedre sig, hvis man ikke får ærlig besked. Så et glimrende råd Nikita. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cruise 1078 Skrevet 16. Oktober, 2021 Takker for en god tråd med mange indsigtsfulde og interessante indlæg Her er mit bidrag; med min første samleverske var der desværre ingen sut og kun missionær- eller siddende stilling, hvilket blev noget ensformigt i længden. Hun var ellers en dejlig, smuk og velskabt blondine samt et rigtigt godt parti, men noget bornert. I mine efterfølgende forhold gik det "saft-suttende-mig" betydeligt bedre med det orale mindes ikke et længerevarende forhold uden gensidig sut og slik, hvilket jeg nyder + værdsætter meget. Min seneste kæreste var meget glad for og rigtig god til at sutte (både dybt og slugende, men ikke altid så vådt). Hun fortalte mig flere gange, at hun ville blive glad for at blive sprøjtet i ansigtet. Desværre nåede vi aldrig så langt, men hun havde også - for det meste - så meget i munden ...som man siger 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 16. Oktober, 2021 Jernsvinet skrev, den 11.10.2021 at 04:24: Min eks. var ikke meget for fellatio og slet ikke at tage skudet i munden eller sluge og da hun var noget overvægtig, gad jeg heller ikke slikke hende og der kunne gå uger imellem, jeg gad kneppe hende - og til slut helst kun bagfra, så jeg ikke skulle belemres med den store mave. Pigerne i Thailand elsker at slikke både pik og nosser og tager den normalt gerne i munden. En af dem jeg skal se igen, begynder allerede i elevatoren at gøre lyde og lave mundbevægelser + tage mig på pikken og da hun holder sig pæn slank, selvom hun er over 40 år - så hun bliver slikket godt og grundigt, før hun får lov til at gøre mig færdig og tage skudet i munden, dog uden at sluge - næste morgen tager hun den gerne endnu en gang - for at jeg ikke skal løbe med andre piger - det sker nu alligevel, men hun vil bare ikke vide noget om det - 3 gange i døgnet er også fint til mig Lyder spændende. Fortæl noget mere... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13979 Skrevet 16. Oktober, 2021 Mr. Sensual skrev, for 8 minutter siden: Lyder spændende. Fortæl noget mere... Hehe - nej, du må selv på den 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 16. Oktober, 2021 Jernsvinet skrev, for 5 minutter siden: Hehe - nej, du må selv på den Ha. Tænkte det nok. Hotellet? Det er vist beskrevet før herinde eller? Måske af dig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amagerdreng83 226 Skrevet 18. Oktober, 2021 Ja, dengang vi havde sex elskede hun at sutte pik. Der er “lukket” den dag i dag (både den ene og den anden ende), da hun ikke længere kan se noget formål med sex, da jeg ikke vil have flere børn (hendes ord, ikke mine). Det gør tørken ulidelig og førte desværre også til, at jeg ikke kunne være i ægteskabet. Ikke at sex er alt, men et liv uden sex er for mig ikke til at være i. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ParAarhus Skrevet 19. Oktober, 2021 Her elsker vi begge at bruge munden. Hun er særligt vild med at slikke ham ren efter at have fået pik, så hun kan smage os begge. Hun giver også gerne et dybt blow med en dildo (eller 2) monteret imens... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrøkenLegesyg 143 Skrevet 8. Maj, 2022 MIN ÆGTEFÆLLES HUSTRU SUTTER PIK !!!! HAN BRYDER SIG BARE IK OM DET !!! Hun er efter sigende ellers ferm ud i det franske univers 1 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 8. Maj, 2022 FrøkenLegesyg skrev, for 2 timer siden: MIN ÆGTEFÆLLES HUSTRU SUTTER PIK !!!! HAN BRYDER SIG BARE IK OM DET !!! Hun er efter sigende ellers ferm ud i det franske univers -du siger bare til -stiller mig gerne til rådighed;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3114 Skrevet 8. Maj, 2022 Møffe skrev, 1 time siden: -du siger bare til -stiller mig gerne til rådighed;-) Det nytter da ikke at sige det til hende, du skal sige det til hendes ægtefælles hustru 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg