Guest Mr. Sensual Skrevet 8. Oktober, 2021 Reaktionen på min tyske kattehistorie overrasker mig ikke (En skøn tysk elskerinde takket være en kat). Mange tror åbenbart, at det er noget, jeg har fundet på. Det er som om, at man har svært ved at forestille sig, at virkeligheden, og tilfældighederne, nu og da overgår fantasien. Eller også er folk bare misundelige. Det har de også grund til. Som 60-årig ligner jeg ganske vist ikke en fotomodel og mit ansigt lever ikke op stil standardnormerne for skønhed. Men jeg har noget andet. Noget som man ikke kan købe eller operere sig til. Noget som de negative, kværulanterne, de fantasiforladte, de kolde og de uopdragne mænd aldrig får: UDSTRÅLING. Og en varm, positiv, udadvendt personlighed. Når jeg går til bageren efter morgenbrød, tar' det ofte to timer, før jeg kommer hjem. Jeg skal jo først hilse på alle de søde katte og hunde. Jeg smiler til folk på gaden. Og ja, mange af de personer, som jeg falder i snak med, er søde piger i den modtagelige alder på 30-40 år, dér hvor man har nogle mandeskuffelser med i bagagen. Det sker da, at det bliver til mere end snak. Præcis som med pigen fra min Tysklandshistorie her på siden. Livet kan være skønt. Kvinder, katte, gode bøger, havet, ædel vin i glasset, klassisk musik, og den store natur lige udenfor. Vær glad. Varme hilsener, også til de skeptiske, fra Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 8. Oktober, 2021 Mr. Sensual laver damer. Respekt kongen! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5215 Skrevet 8. Oktober, 2021 @Mr. SensualRyger du fjoldetobak eller er det rødvin? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17752 Skrevet 8. Oktober, 2021 Mr. Sensual skrev, 1 time siden: Livet kan være skønt. Kvinder, katte, gode bøger, havet, ædel vin i glasset, klassisk musik, og den store natur lige udenfor. Vær glad. .... skoven, svampen, whiskyn, saven, cyklen, kaffen, hammondorglet.... ja livet kan være skønt. Mr. Sensual skrev, 1 time siden: Varme hilsener, også til de skeptiske, fra Mr. Sensual Spielt doch keine rolle, hvis det er sandt eller ikke. Hvorfor spekulere? En skøn fortælling er det jo uanset. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest McFarlane Skrevet 8. Oktober, 2021 Bananas skrev, for 47 minutter siden: Spielt doch keine rolle, hvis det er sandt eller ikke. Hvorfor spekulere? En skøn fortælling er det jo uanset. Jeg læste kun overskriften. Magter ikke hans røverhistorier. I sidste uge var det en ung tjener der blev våd i trussen ved synet af ham og udbrød "jeg bor alene i Ballerup" . I denne uge er det så en liderlig tysk hankat . Men fred være med det. Hvis det gør ham glad. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 8. Oktober, 2021 McFarlane skrev, for 36 minutter siden: Jeg læste kun overskriften. Magter ikke hans røverhistorier. I sidste uge var det en ung tjener der blev våd i trussen ved synet af ham og udbrød "jeg bor alene i Ballerup" . I denne uge er det så en liderlig tysk hankat . Men fred være med det. Hvis det gør ham glad. Ja, det gør mig glad. Men hvis du nu læste andet end overskrifter, ville du vide, at jeg i sidste eller forrige uge bad om et godt råd, om noget der var sket på en restaurant. Nemlig det at tjernerpigen pludselig fortalte, hvor hun boede alene. Jeg blev forvirret og overrasket og spurgte efterfølgende jer andre, hvordan I tolkede den. Og mere skete der ikke i den sag. Det, der foregik i Tyskland, er en helt anden historie. Som beskrevet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Riesenschwanz 588 Skrevet 8. Oktober, 2021 McFarlane skrev, 1 time siden: Jeg læste kun overskriften. Magter ikke hans røverhistorier. I sidste uge var det en ung tjener der blev våd i trussen ved synet af ham og udbrød "jeg bor alene i Ballerup" . I denne uge er det så en liderlig tysk hankat . Men fred være med det. Hvis det gør ham glad. Vi mangler historien om hans Aston Martin og de håndsyede italienske lædersko. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lonewolf Skrevet 8. Oktober, 2021 (edited) Riesenschwanz skrev, for 21 minutter siden: Vi mangler historien om hans Aston Martin og de håndsyede italienske lædersko. glem ikke Armani dresset Redigeret 8. Oktober, 2021 af Lonewolf Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 8. Oktober, 2021 Lonewolf skrev, Lige nu: glem ikke Armani dresset I begynder at forstå......... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5215 Skrevet 8. Oktober, 2021 Mr. Sensual skrev, for 3 timer siden: Det, der foregik i Tyskland, er en helt anden historie. Mener du ikke "røverhistorie". 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 9. Oktober, 2021 (edited) . Redigeret 9. Oktober, 2021 af Nannas Hjørne Ved nærmere eftertanke holder jeg denne historie for mig selv :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2041 Skrevet 9. Oktober, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 2 timer siden: . Fantastisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 9. Oktober, 2021 Brutus skrev, for 4 minutter siden: Fantastisk Ja ikke? Der stod en hel fortælling, men det bliver en anden god gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dane Viking 104 Skrevet 9. Oktober, 2021 Lonewolf skrev, for 21 timer siden: Vi mangler historien om hans Aston Martin og de håndsyede italienske lædersko Tjah, misundelse er en grim ting Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lonewolf Skrevet 9. Oktober, 2021 Dane Viking skrev, for 4 minutter siden: Tjah, misundelse er en grim ting hvis du skal citere, så gør det dog rigtigt. men ja, enig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lonewolf Skrevet 9. Oktober, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 28 minutter siden: Ja ikke? Der stod en hel fortælling, men det bliver en anden god gang og den var faktisk god. men nu skal jeg nok glemme den, så du har den for dig selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 9. Oktober, 2021 Lonewolf skrev, for 37 minutter siden: og den var faktisk god. men nu skal jeg nok glemme den, så du har den for dig selv Tak tak jeg indså lige (lidt sent) at den måske var lige frisk nok til at blive lagt op til offentlig debat. Men en særlig oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 9. Oktober, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 37 minutter siden: Tak tak jeg indså lige (lidt sent) at den måske var lige frisk nok til at blive lagt op til offentlig debat. Men en særlig oplevelse. Nannas Hjørne skrev, for 37 minutter siden: Tak tak jeg indså lige (lidt sent) at den måske var lige frisk nok til at blive lagt op til offentlig debat. Men en særlig oplevelse. Publicér, Nanna. Frisk mod. Varm hilsen Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2553 Skrevet 9. Oktober, 2021 (edited) tjooh .... Jeg synes nu @Mr. Sensual har en pointe med sit oplæg ... Om end jeg måske ikke selv ville udtrykke mig på h-e-l-t samme måde ... På mit job, har jeg tit - også - at gøre med yngre kvinder. Og hér kan jeg nogle gange virke både livlig, venlig, engageret og nærværende. Det gør at der opstår en varm 'connection', en god kontakt, og ved nogle af kvinderne er det mere end på kanten af det flirtende. Og jeg har ikke indtryk af, at det aftager med alderen . Jeg oplever her nogle gange også situationer med kvinder, hvor man lige tænker, hvad pokker handlede dét lige om ... lidt som det @Mr. Sensual beskrev med tjeneren på restauranten. Modsat, for mig, kan jeg i andre situationer virke lidt mut og indelukket - lidt 'tunbg' som nogle udtrykker det, og da er reaktionerne hos andre anderledes ... Det er meget interessant, egentlig, at kunne opleve det fra begge sider, så at sige ... Kvinder er mystiske, og kvinder og ældre mænd er særlig mystiske ... Hér har mine besøg hos GP'ere overrasket mig, som jeg før har skrevet om - og især at pigerne - også de ret unge - tager imod ældre mænd helt uden forbehold. Der har været tråde om emnet, og jeg husker flere piger sagde, at de i starten havde en aldersgrænse opadtil, men den havde de afskaffet ... Husker en GP jeg besøgte fr nogle år siden, efter samværet sagde, "det er pudsigt som mænd ikke mister deres seksuelle tiltrækning med alderen" Dengang sad jeg også og tænkte, hvor kom dén lige fra ... Redigeret 9. Oktober, 2021 af sneræven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 9. Oktober, 2021 sneræven skrev, for 4 minutter siden: tjooh .... Jeg synes nu @Mr. Sensual har en pointe med sit oplæg ... Om end jeg måske ikke selv ville udtrykke mig på h-e-l-t samme måde ... På mit job, har jeg tit - også - at gøre med yngre kvinder. Og hér kan jeg nogle gange virke både livlig, venlig, engageret og nærværende. Det gør at der opstår en varm 'connection', en god kontakt, og ved nogle af kvinderne er det mere end på kanten af det flirtende. Og jeg har ikke indtryk af, at det aftager med alderen . Jeg oplever her nogle gange også situationer med kvinder, hvor man lige tænker, hvad pokker handlede dét lige om ... lidt som det @Mr. Sensual beskrev med tjeneren på restauranten. Modsat, for mig, kan jeg i andre situationer virke lidt mut og indelukket - lidt 'tunbg' som nogle udtrykker det, og da er reaktionerne hos andre anderledes ... Det er meget interessant, egentlig, at kunne opleve det fra begge sider, så at sige ... Kvinder er mystiske, og kvinder og ældre mænd er særlig mystiske ... Hér har mine besøg hos GP'ere overrasket mig, som jeg før har skrevet om - og især at pigerne - også de ret unge - tager imod ældre mænd helt uden forbehold. Der har været tråde om emnet, og jeg husker flere piger sagde, at de i starten havde en aldersgrænse opadtil, men den havde de afskaffet ... Husker en GP jeg besøgte fr nogle år siden, efter samværet sagde, "det er pudsigt som mænd ikke mister deres seksuelle tiltrækning med alderen" Dengang sad jeg også og tænkte, hvor kom dén lige fra ... Hej Sneræv, Endelig en læser, dig, der forstår de finere erotiske nuancer, som kan opstå ud af det blå, og blive til en hel masse eller ingenting. Der er altid en eller anden form for spændingsfelt imellem hun og han, sådan som jeg oplever det. Selvfølgelig mindre eller mere. I vores indre har vi nok alle nogle ubevidste, ofte irrationelle, tanker, længsler, drifter og bevægelser af sind og sjæl, som fører til en handling, vi måske fortryder eller glædes over. Så lad det være ulogisk, underligt, utroværdigt, skørt, misundelsesværdigt, grænseoverskridende eller hvad nu, læserne herinde mener, når de læser en sådan beretning. Men det er der. Tak for ordet og mange hilsener Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 9. Oktober, 2021 (edited) Mr. Sensual skrev, for 19 minutter siden: Publicér, Nanna. Frisk mod. Varm hilsen Mr. Sensual Hvis det bare var mod jeg manglede, ville jeg publicere uden tøven, men det var en særlig oplevelse, og efter lidt omtanke besluttede jeg, at den fortjener at hvile lidt i mig selv, før den eventuelt skal deles med andre. Men jeg vil sige, at det havde at gøre med en ældre mand (59), som jeg oplevede en særlig forbindelse med. Blot for at sige at det ind imellem sker, at alderen er det mindst betydningsfulde. Ikke at det relaterer til dig som sådan, da jeg selvfølgelig ikke kender dig eller dine oplevelser. Redigeret 9. Oktober, 2021 af Nannas Hjørne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 9. Oktober, 2021 Nannas Hjørne skrev, Lige nu: Hvis det bare var mod jeg manglede, ville jeg publicere uden tøven, men det var en særlig, og efter lidt omtanke besluttede jeg at den oplevelse fortjener at hvile lidt i mig selv før den eventuelt skal deles med andre. Men jeg vil sige, at det havde at gøre med en ældre mand (59), som jeg oplevede en særlig forbindelse med. Blot for at sige at det ind imellem sker, at alderen er det mindst betydningsfulde. Ikke at det relaterer til dig som sådan, da jeg selvfølgelig ikke kender dig eller dine oplevelser. Hej Nanna, Dit svar gør mig glad. Jeg er 60 og oplever selv, nu og da, denne særlige forbindelse med en GP, hvor alder pludselig er helt ligegyldig. Når bare sjælene finder sammen og nyder driften. Kram fra Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 9. Oktober, 2021 Mr. Sensual skrev, for 24 minutter siden: Hej Nanna, Dit svar gør mig glad. Jeg er 60 og oplever selv, nu og da, denne særlige forbindelse med en GP, hvor alder pludselig er helt ligegyldig. Når bare sjælene finder sammen og nyder driften. Kram fra Mr. Sensual Det lyder som mindeværdige oplevelser. Min var privat, så det kan også ske udenfor GP relationer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Riesenschwanz 588 Skrevet 9. Oktober, 2021 Dane Viking skrev, for 2 timer siden: Tjah, misundelse er en grim ting Du kender åbentbart ikke historien om en tidligere brugers Aston Martin og hans håndsyede italienske lædersko. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11513 Skrevet 9. Oktober, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 50 minutter siden: Hvis det bare var mod jeg manglede, ville jeg publicere uden tøven, men det var en særlig oplevelse, og efter lidt omtanke besluttede jeg, at den fortjener at hvile lidt i mig selv, før den eventuelt skal deles med andre. Med al respekt for dit ønske om at lade oplevelsen hvile i dig selv, så nød jeg at læse om den Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg