Hop til indhold
Guest Mr. Sensual

Om katte, elskerinder og positiv udstråling

Recommended Posts

Guest Mr. Sensual

Reaktionen på min tyske kattehistorie overrasker mig ikke (En skøn tysk elskerinde takket være en kat). Mange tror åbenbart, at det er noget, jeg har fundet på. Det er som om, at man har svært ved at forestille sig, at virkeligheden, og tilfældighederne, nu og da overgår fantasien.

Eller også er folk bare misundelige.

Det har de også grund til. Som 60-årig ligner jeg ganske vist ikke en fotomodel og mit ansigt lever ikke op stil standardnormerne for skønhed. Men jeg har noget andet. Noget som man ikke kan købe eller operere sig til. Noget som de negative, kværulanterne, de fantasiforladte, de kolde og de uopdragne mænd aldrig får:

UDSTRÅLING. Og en varm, positiv, udadvendt personlighed.

Når jeg går til bageren efter morgenbrød, tar' det ofte to timer, før jeg kommer hjem. Jeg skal jo først hilse på alle de søde katte og hunde. Jeg smiler til folk på gaden. Og ja, mange af de personer, som jeg falder i snak med, er søde piger i den modtagelige alder på 30-40 år, dér hvor man har nogle mandeskuffelser med i bagagen. Det sker da, at det bliver til mere end snak. Præcis som med  pigen fra min Tysklandshistorie her på siden.

Livet kan være skønt. Kvinder, katte, gode bøger, havet, ædel vin i glasset, klassisk musik, og den store natur lige udenfor. Vær glad.

Varme hilsener, også til de skeptiske, fra Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, 1 time siden:

Livet kan være skønt. Kvinder, katte, gode bøger, havet, ædel vin i glasset, klassisk musik, og den store natur lige udenfor. Vær glad.

.... skoven, svampen, whiskyn, saven, cyklen, kaffen, hammondorglet.... ja livet kan være skønt.

Mr. Sensual skrev, 1 time siden:

Varme hilsener, også til de skeptiske, fra Mr. Sensual

Spielt doch keine rolle, hvis det er sandt eller ikke. Hvorfor spekulere? En skøn fortælling er det jo uanset.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest McFarlane
Bananas skrev, for 47 minutter siden:

Spielt doch keine rolle, hvis det er sandt eller ikke. Hvorfor spekulere? En skøn fortælling er det jo uanset.

Jeg læste kun overskriften. Magter ikke hans røverhistorier. I sidste uge var det en ung tjener der blev våd i trussen ved synet af ham og udbrød "jeg bor alene i Ballerup" :-o. I denne uge er det så en liderlig tysk hankat :wacko:. Men fred være med det. Hvis det gør ham glad. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
McFarlane skrev, for 36 minutter siden:

Jeg læste kun overskriften. Magter ikke hans røverhistorier. I sidste uge var det en ung tjener der blev våd i trussen ved synet af ham og udbrød "jeg bor alene i Ballerup" :-o. I denne uge er det så en liderlig tysk hankat :wacko:. Men fred være med det. Hvis det gør ham glad. 

Ja, det gør mig glad. Men hvis du nu læste andet end overskrifter, ville du vide, at jeg i sidste eller forrige uge bad om et godt råd, om noget der var sket på en restaurant. Nemlig det at tjernerpigen pludselig fortalte, hvor hun boede alene. Jeg blev forvirret og overrasket og spurgte efterfølgende jer andre, hvordan I tolkede den. Og mere skete der ikke i den sag.

Det, der foregik i Tyskland, er en helt anden historie. Som beskrevet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
McFarlane skrev, 1 time siden:

Vi mangler historien om hans Aston Martin og de håndsyede italienske lædersko. :biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lonewolf
Riesenschwanz skrev, for 21 minutter siden:

Vi mangler historien om hans Aston Martin og de håndsyede italienske lædersko. :biggrin:

glem ikke Armani dresset :D

Redigeret af Lonewolf

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Lonewolf skrev, Lige nu:

glem ikke Armani dresset :D

I begynder at forstå.........

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

.

Redigeret af Nannas Hjørne
Ved nærmere eftertanke holder jeg denne historie for mig selv :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Brutus skrev, for 4 minutter siden:

Fantastisk :D

Ja ikke? 

Der stod en hel fortælling, men det bliver en anden god gang ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lonewolf
Dane Viking skrev, for 4 minutter siden:

Tjah, misundelse er en grim ting

hvis du skal citere, så gør det dog rigtigt. men ja, enig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lonewolf
Nannas Hjørne skrev, for 28 minutter siden:

Ja ikke? 

Der stod en hel fortælling, men det bliver en anden god gang ^_^

og den var faktisk god. men nu skal jeg nok glemme den, så du har den for dig selv :P:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Lonewolf skrev, for 37 minutter siden:

og den var faktisk god. men nu skal jeg nok glemme den, så du har den for dig selv :P:D

Tak tak <3 jeg indså lige (lidt sent) at den måske var lige frisk nok til at blive lagt op til offentlig debat. Men en særlig oplevelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Nannas Hjørne skrev, for 37 minutter siden:

Tak tak <3 jeg indså lige (lidt sent) at den måske var lige frisk nok til at blive lagt op til offentlig debat. Men en særlig oplevelse. 

Nannas Hjørne skrev, for 37 minutter siden:

Publicér, Nanna. Frisk mod.

Varm hilsen Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg

tjooh .... 
Jeg synes nu @Mr. Sensual har en pointe med sit oplæg ... 
Om end jeg måske ikke selv ville udtrykke mig på h-e-l-t samme måde ... ;) 

På mit job, har jeg tit - også - at gøre med yngre kvinder.
Og hér kan jeg nogle gange virke både livlig, venlig, engageret og nærværende.
Det gør at der opstår en varm 'connection', en god kontakt, og ved nogle af kvinderne er det mere end på kanten af det flirtende.
Og jeg har ikke indtryk af, at det aftager med alderen .
Jeg oplever her nogle gange også situationer med kvinder, hvor man lige tænker, hvad pokker handlede dét lige om ... lidt som det @Mr. Sensual beskrev med tjeneren på restauranten.

Modsat, for mig, kan jeg i andre situationer virke lidt mut og indelukket - lidt 'tunbg' som nogle udtrykker det, og da er reaktionerne hos andre anderledes ...
Det er meget interessant, egentlig, at kunne opleve det fra begge sider, så at sige ... 

Kvinder er mystiske, og kvinder og ældre mænd er særlig mystiske ...
Hér har mine besøg hos GP'ere overrasket mig, som jeg før har skrevet om - og især at pigerne - også de ret unge - tager imod ældre mænd helt uden forbehold.
Der har været tråde om emnet, og jeg husker flere piger sagde, at de i starten havde en aldersgrænse opadtil, men den havde de afskaffet ... 

Husker en GP jeg besøgte fr nogle år siden, efter samværet sagde, "det er pudsigt som mænd ikke mister deres seksuelle tiltrækning med alderen"
Dengang sad jeg også og tænkte, hvor kom dén lige fra ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
sneræven skrev, for 4 minutter siden:

tjooh .... 
Jeg synes nu @Mr. Sensual har en pointe med sit oplæg ... 
Om end jeg måske ikke selv ville udtrykke mig på h-e-l-t samme måde ... ;) 

På mit job, har jeg tit - også - at gøre med yngre kvinder.
Og hér kan jeg nogle gange virke både livlig, venlig, engageret og nærværende.
Det gør at der opstår en varm 'connection', en god kontakt, og ved nogle af kvinderne er det mere end på kanten af det flirtende.
Og jeg har ikke indtryk af, at det aftager med alderen .
Jeg oplever her nogle gange også situationer med kvinder, hvor man lige tænker, hvad pokker handlede dét lige om ... lidt som det @Mr. Sensual beskrev med tjeneren på restauranten.

Modsat, for mig, kan jeg i andre situationer virke lidt mut og indelukket - lidt 'tunbg' som nogle udtrykker det, og da er reaktionerne hos andre anderledes ...
Det er meget interessant, egentlig, at kunne opleve det fra begge sider, så at sige ... 

Kvinder er mystiske, og kvinder og ældre mænd er særlig mystiske ...
Hér har mine besøg hos GP'ere overrasket mig, som jeg før har skrevet om - og især at pigerne - også de ret unge - tager imod ældre mænd helt uden forbehold.
Der har været tråde om emnet, og jeg husker flere piger sagde, at de i starten havde en aldersgrænse opadtil, men den havde de afskaffet ... 

Husker en GP jeg besøgte fr nogle år siden, efter samværet sagde, "det er pudsigt som mænd ikke mister deres seksuelle tiltrækning med alderen"
Dengang sad jeg også og tænkte, hvor kom dén lige fra ... 

Hej Sneræv,

Endelig en læser, dig, der forstår de finere erotiske nuancer, som kan opstå ud af det blå, og blive til en hel masse eller ingenting. Der er altid en eller anden form for spændingsfelt imellem hun og han, sådan som jeg oplever det. Selvfølgelig mindre eller mere. I vores indre har vi nok alle nogle ubevidste, ofte irrationelle, tanker, længsler, drifter og bevægelser af sind og sjæl, som fører til en handling, vi måske fortryder eller glædes over. Så lad det være ulogisk, underligt, utroværdigt, skørt, misundelsesværdigt, grænseoverskridende eller hvad nu, læserne herinde mener, når de læser en sådan beretning. 

Men det er der.

Tak for ordet og mange hilsener Mr. Sensual 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Mr. Sensual skrev, for 19 minutter siden:

Publicér, Nanna. Frisk mod.

Varm hilsen Mr. Sensual

Hvis det bare var mod jeg manglede, ville jeg publicere uden tøven, men det var en særlig oplevelse, og efter lidt omtanke besluttede jeg, at den fortjener at hvile lidt i mig selv, før den eventuelt skal deles med andre. 

Men jeg vil sige, at det havde at gøre med en ældre mand (59), som jeg oplevede en særlig forbindelse med. Blot for at sige at det ind imellem sker, at alderen er det mindst betydningsfulde. Ikke at det relaterer til dig som sådan, da jeg selvfølgelig ikke kender dig eller dine oplevelser. 

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Nannas Hjørne skrev, Lige nu:

Hvis det bare var mod jeg manglede, ville jeg publicere uden tøven, men det var en særlig, og efter lidt omtanke besluttede jeg at den oplevelse fortjener at hvile lidt i mig selv før den eventuelt skal deles med andre. 

Men jeg vil sige, at det havde at gøre med en ældre mand (59), som jeg oplevede en særlig forbindelse med. Blot for at sige at det ind imellem sker, at alderen er det mindst betydningsfulde. Ikke at det relaterer til dig som sådan, da jeg selvfølgelig ikke kender dig eller dine oplevelser. 

Hej Nanna,

Dit svar gør mig glad. Jeg er 60 og oplever selv, nu og da, denne særlige forbindelse med en GP, hvor alder pludselig er helt ligegyldig. Når bare sjælene finder sammen og nyder driften.

Kram fra Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Mr. Sensual skrev, for 24 minutter siden:

Hej Nanna,

Dit svar gør mig glad. Jeg er 60 og oplever selv, nu og da, denne særlige forbindelse med en GP, hvor alder pludselig er helt ligegyldig. Når bare sjælene finder sammen og nyder driften.

Kram fra Mr. Sensual

Det lyder som mindeværdige oplevelser. Min var privat, så det kan også ske udenfor GP relationer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dane Viking skrev, for 2 timer siden:

Tjah, misundelse er en grim ting

Du kender åbentbart ikke historien om en tidligere brugers Aston Martin og hans håndsyede italienske lædersko. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 50 minutter siden:

Hvis det bare var mod jeg manglede, ville jeg publicere uden tøven, men det var en særlig oplevelse, og efter lidt omtanke besluttede jeg, at den fortjener at hvile lidt i mig selv, før den eventuelt skal deles med andre. 

Med al respekt for dit ønske om at lade oplevelsen hvile i dig selv, så nød jeg at læse om den :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...