Guest Anders-and Skrevet 11. Oktober, 2021 AB455 skrev, for 8 timer siden:Men summa summarum, jeg er ude på et sidespor i forhold til min partner. Jeg finder det imidlertid som et nødvendigt "onde" sådan som situationen er pt. Har udviklet sig i de sidste mange år - også selvom det er hyklerisk. Jeg kender det kun alt for godt og jeg dømmer naturligvis intet. Det er fra min side kun et velment råd. kunne jeg gå tilbage i tiden da jeg tog valget om at gå til gp, så gjorde jeg det (altså gik tilbage og lavede det om :)) når det så er sagt : så er det jo en skøn måde at være sammen med et andet menneske på, så der er også en lækker hobby :)) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 11. Oktober, 2021 Bear skrev, for 2 timer siden: Den "undskyldning" som jeg brugte overfor mig selv var at det var at foretrække fremfor en affære, da risikoen for at blive forelsket og dermed skilt var betydeligt mindre med en GP'er. Og det har tilsyneladende virket. Tak Jeg klamrer mig til din erfaring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 11. Oktober, 2021 Anders-and skrev, 1 time siden: kunne jeg gå tilbage i tiden da jeg tog valget om at gå til gp, så gjorde jeg det (altså gik tilbage og lavede det om :)) To late ;) Som det er med fristelser og synder, så håber man jo altid at man er et menneske med lidt mere overskud og standhaftighed. Men tak alligevel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg