Hop til indhold
Guest Mook

Tak for denne gang :)

Recommended Posts

I wish you all the happiness in the world Dear Mook.
Or encounter was brief, but it was a wonderful moment of time.
I wish things had been different and not so much had come in the way so we could have had at least one more meeting.
But I will remember you.
How happy you where.
A little bit of my hearth will forever be with you Dear Mook.

Have a wonderful continued life.
You are a wonderful woman that deserve all the happiness that the world can bring you.

You will be missed.

Yours !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mook
Keaper skrev, den 16.10.2021 at 11:39:

I wish you all the happiness in the world Dear Mook.
Or encounter was brief, but it was a wonderful moment of time.
I wish things had been different and not so much had come in the way so we could have had at least one more meeting.
But I will remember you.
How happy you where.
A little bit of my hearth will forever be with you Dear Mook.

Have a wonderful continued life.
You are a wonderful woman that deserve all the happiness that the world can bring you.

You will be missed.

Yours !

Dear Keaper<3

Thank you for your kindness quote:wub:

My door is always open..... (And for you)

Just remember, one thing is for sure there is still a queue when bookingB)

And I couldn’t do anything/ nothing about queue management, as well ;)

“It’s hard to forget someone who’s given so much to remember “:wub:<3

Kisses/ Mook 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Hej @Mook.

nu kan du sidde og synge Nick og Jay sangen. En dag tilbage.

håber og ønsker at du får en god “pensionist” tilværelse. De bedste ønsker til dig. Mødte dig desværre aldrig, og jeg er helt sikkert gået glip af en skøn oplevelse.

Jeg håber at du på trods af tidlig pension, bliver her på siden, og forsætter med at bidrage til diverse indlæg, samt fortæller om hvordan det er at være pensionist. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mook
Grydeskeen skrev, for 22 timer siden:

Hej @Mook.

nu kan du sidde og synge Nick og Jay sangen. En dag tilbage.

håber og ønsker at du får en god “pensionist” tilværelse. De bedste ønsker til dig. Mødte dig desværre aldrig, og jeg er helt sikkert gået glip af en skøn oplevelse.

Jeg håber at du på trods af tidlig pension, bliver her på siden, og forsætter med at bidrage til diverse indlæg, samt fortæller om hvordan det er at være pensionist. :D

Hej med dig<3

Tak for din mail.

Ja, må indrømme jeg kommer til at kede mig i meget meget lang tid efter jeg er stoppet:D

Desværre har jeg stor nysgerrighed efter hvad der rundt om det næste hjørne, to be continued sidder jeg og skriver en bog om “ Mook” og hendes personlighedstræk. Naturligvis på engelsk da jeg er virkelig dårlig til at formulere mig på dansk, nemlig:lol:

For alternative betydninger, kan I snart læse om “ Mook”<3

Ja, hundredevis af folk er gået glip af, og du bestemt ikke er aleneB) Men du kan nå endnu, jeg har helt fri for mig selv de næste ti dage:x

Kh.

Mook:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, for 27 minutter siden:

Hej med dig<3

Tak for din mail.

Ja, må indrømme jeg kommer til at kede mig i meget meget lang tid efter jeg er stoppet:D

Desværre har jeg stor nysgerrighed efter hvad der rundt om det næste hjørne, to be continued sidder jeg og skriver en bog om “ Mook” og hendes personlighedstræk. Naturligvis på engelsk da jeg er virkelig dårlig til at formulere mig på dansk, nemlig:lol:

For alternative betydninger, kan I snart læse om “ Mook”<3

Ja, hundredevis af folk er gået glip af, og du bestemt ikke er aleneB) Men du kan nå endnu, jeg har helt fri for mig selv de næste ti dage:x

Kh.

Mook:wub:

Dear Mook,

That will be an interesting book! Very interesting! Good luck with the book and your future life!

Will miss you as everybody else that have meet you!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Mook, verdens dejligste Toneart

I dag ramte vi 21/10 2021, den sidste dag i dit virke siden en gang i 2019.

Du ønskes stort tillykke med dit valg. Du satte dig et mål da du startede i denne frække verden og stoppede da målet var nået. Respekt for det!!!

Også respekt for din succes i det job hvor du arbejder sidste dag i dag. Det var din ihærdige indsats der gav dig succes. Du leverede varen hver gang, hvilket kombineret med din store charme gjorde at mange gæster kom i igen og igen. Du er så dejlig :o)

Jeg ønsker dig al muligt held og lykke i dit nye liv, og jeg er sikker på du vil gøre det lige så godt der, som i den del af tilværelsen du afslutter i dag. Jeg kommer til at savne dig meget.

Kærlig Hilsen
Balshoi

PS:
Tak for din hilsen til mig i starten af denne tråd, men du lægger for stor betydning i min lille bi-rolle, som ikke var et reklame fremstød. Jeg forsøgte blot at udtrykke min begejstring for dig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mook
Balshoi skrev, den 21.10.2021 at 11:45:

Kære Mook, verdens dejligste Toneart

I dag ramte vi 21/10 2021, den sidste dag i dit virke siden en gang i 2019.

Du ønskes stort tillykke med dit valg. Du satte dig et mål da du startede i denne frække verden og stoppede da målet var nået. Respekt for det!!!

Også respekt for din succes i det job hvor du arbejder sidste dag i dag. Det var din ihærdige indsats der gav dig succes. Du leverede varen hver gang, hvilket kombineret med din store charme gjorde at mange gæster kom i igen og igen. Du er så dejlig :o)

Jeg ønsker dig al muligt held og lykke i dit nye liv, og jeg er sikker på du vil gøre det lige så godt der, som i den del af tilværelsen du afslutter i dag. Jeg kommer til at savne dig meget.

Kærlig Hilsen
Balshoi

PS:
Tak for din hilsen til mig i starten af denne tråd, men du lægger for stor betydning i min lille bi-rolle, som ikke var et reklame fremstød. Jeg forsøgte blot at udtrykke min begejstring for dig

Jeg undskylder, har nævnt dit navn uden at spørge :huh:

Men hey Balshoi, synes du ikke - Nu er vi kvit ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mook skrev, for 4 timer siden:

Jeg undskylder, har nævnt dit navn uden at spørge :huh:

Men hey Balshoi, synes du ikke - Nu er vi kvit ? 

Jeg synes aldrig vi har skyldt hinanden noget, og ser ikke noget problem i, at du har sendt mig en flot hilsen i starten af denne tråd

Beklager hvis jeg er kommet for tæt på i mit skriv til dig, det var min mening at hylde dig som det dejlige og smukke menneske du er. Jeg håber vi en dag møder hinanden igen.

Hvis vi skal tale mere om dette, synes jeg vi skal mødes et eller andet sted til en kop kaffe

Venlig hilsen fra Balshoi

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mook
Balshoi skrev, den 22.10.2021 at 23:20:

Jeg synes aldrig vi har skyldt hinanden noget, og ser ikke noget problem i, at du har sendt mig en flot hilsen i starten af denne tråd

Beklager hvis jeg er kommet for tæt på i mit skriv til dig, det var min mening at hylde dig som det dejlige og smukke menneske du er. Jeg håber vi en dag møder hinanden igen.

Hvis vi skal tale mere om dette, synes jeg vi skal mødes et eller andet sted til en kop kaffe

Venlig hilsen fra Balshoi

No panic!

Shouldn’t be too worried!

Im sorry you’ve no sense of humor ;)

It was just a joke...

Have a bright sunshiny today <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Thanks for reaction

I stop being worried
I use to have plenty of humor - will be working on finding it again
Joke accepted as such, sorry for misunderstanding
Same good wish to you for a day with plenty of sunshine
looking forward to hearing from you (maybe in a some more discreet forum?)

Wish you all good :o)
Balshoi

PS: Why do we suddenly communicate in English after more that two years in more that two year with Danish?

Redigeret af Balshoi
sprogfejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mook
Balshoi skrev, den 25.10.2021 at 11:08:

Thanks for reaction

I stop being worried
I use to have plenty of humor - will be working on finding it again
Joke accepted as such, sorry for misunderstanding
Same good wish to you for a day with plenty of sunshine
looking forward to hearing from you (maybe in a some more discreet forum?)

Wish you all good :o)
Balshoi

PS: Why do we suddenly communicate in English after more that two years in more that two year with Danish?

Great<3

Jeg siger ikke nej til en invitation.

Men kun hvis du kan finde den perfekte café B)

PS. Jeg kan fem sprog, hvis du kunne  - så go ahead :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, den 30.10.2021 at 10:27:

Jeg siger ikke nej til en invitation.  (tak fra Balshoi)

Men kun hvis du kan finde den perfekte café B) (det er noget af en opgave, måske kan du definere den perfekte café, eller komme med forslag) Selv kan jeg foreslå Trolden på Vesterbro torv eller Pauseriet overfor Codanhus. Jeg går meget ind for totalopleveelser og de bedste totaloplevelser, har jeg fået på et diskret sted ca 5 minutters gang fra Det Ny Teater. Her var kaffen måske lidt standart, men servicen den bedste jeg har oplevet og blev givet af en skøøøøøn pige

PS. Jeg kan fem sprog, hvis du kunne  - så go ahead :) (det kan jeg også, men det er nok ikke de samme, desuden er jeg god til fransk - bare ikke sproget:D  

Mais oui, je parle aussi français

Mook skrev, den 30.10.2021 at 10:27:

Great<3 (særlig det store hjerte glæder mig B)

Ser frem til dit positive svar, gerne på PM eller SMS

Med venlig hilsen
Balshoi

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Kære @Mook
Det glæder mig at høre, at du nu har valgt at starte på en ny periode i dit liv.
Jeg er sikker på, at der venter dig noget godt i fremtiden og jeg ønsker dig alt held & lykke på din rejse.
Pas nu rigtigt godt på dig selv!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mook
Agurken skrev, den 1.11.2021 at 22:32:

Kære @Mook
Det glæder mig at høre, at du nu har valgt at starte på en ny periode i dit liv.
Jeg er sikker på, at der venter dig noget godt i fremtiden og jeg ønsker dig alt held & lykke på din rejse.
Pas nu rigtigt godt på dig selv!

Kære Agurken,

Tak for hilsen. 
Jeg bruger det meste af tiden på en bog.

Jeg ved, det er så kedeligt at høre på.

Men det er sådan lige nu min hverdag foregår - udover det arbejder jeg på et projekt, der kræver mit fokus. Men jeg er mere glad da jeg nu har fået mine følelser tilbage igen. 

Have en rigtig god weekend til dig/ jer <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Mook

Tak for at jeg har lært deg at kende. Du er et fantastisk menneske, og til og med smuk, dejlig, sjov, smilende og mer til.

Tak for våres dejlige stunder. Glæder mig til at du inviterer på god aftensmad, så tager jeg med vinen.

Kærligst fra manden med den tunge taske  ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mook
Soapyman skrev, den 15.11.2021 at 09:31:

Kære Mook

Tak for at jeg har lært deg at kende. Du er et fantastisk menneske, og til og med smuk, dejlig, sjov, smilende og mer til.

Tak for våres dejlige stunder. Glæder mig til at du inviterer på god aftensmad, så tager jeg med vinen.

Kærligst fra manden med den tunge taske  ;)

Mange tak :) 

Vi ses snart igen :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Morten32 skrev, for 21 minutter siden:

Er mook stadigvæk aktiv ?

Næ, hun mokker vist bare med at holde gryden i kog. :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen
Morten32 skrev, for 7 timer siden:

Er mook stadigvæk aktiv ?

Hvis du havde ulejliget dig med at læse tråden, ville du kende svaret. :blink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 17.11.2021 at 16:19:

Næ, hun mokker vist bare med at holde gryden i kog. :-P

En pige i klasse med Toneart/Mook behøver ikke "holde gryden i kog". Hvis hun vil ind i gamet igen, behøver hun blot at antyde muligheden for at kunne træffes, for at potentielle gæster står i kø for en aftale. Mook er, i den mest positive betydning, en ener

Mvh
Balshoi

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Genert Synder

Det har efterhånden været så langt et farvel, at jeg er begyndt at tænke på Frank Sinatras afskedskoncerter ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tv 2
Genert Synder skrev, for 3 timer siden:

Det har efterhånden været så langt et farvel, at jeg er begyndt at tænke på Frank Sinatras afskedskoncerter ;) 

Ha ha, mænd elsker afskedskoncerter, så hvorfor ikk  Mook`s  hvem ved om hun var/er  Verdens stjerne, hvilket vi får besked om på Eg :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mook
Balshoi skrev, den 19.11.2021 at 11:47:

En pige i klasse med Toneart/Mook behøver ikke "holde gryden i kog". Hvis hun vil ind i gamet igen, behøver hun blot at antyde muligheden for at kunne træffes, for at potentielle gæster står i kø for en aftale. Mook er, i den mest positive betydning, en ener

Mvh
Balshoi

Balshoi skrev, den 19.11.2021 at 11:47:

Mvh
Balshoi

Du har fuldstændig ret <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, den 5.11.2021 at 20:23:

Jeg bruger det meste af tiden på en bog.

Jeg ved, det er så kedeligt at høre på.

Nu læser jeg bare med herinde  , men jeg syntes da bestemt ikke at den bog lyder som om den bliver kedelig , jeg tænker den kommer til at give et indblik i 
din hverdag , din måde at leve på imens du  var på arbejde og når du havde fri. 
Er sikker på der er mennesker der har sat gode aftryk i dit sind  men nok også det modsatte.

jeg ville i hvert fald gerne læse den bog :)

De bedste HIlsner 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mook
Naboen skrev, for 13 timer siden:

Nu læser jeg bare med herinde  , men jeg syntes da bestemt ikke at den bog lyder som om den bliver kedelig , jeg tænker den kommer til at give et indblik i 
din hverdag , din måde at leve på imens du  var på arbejde og når du havde fri. 
Er sikker på der er mennesker der har sat gode aftryk i dit sind  men nok også det modsatte.

jeg ville i hvert fald gerne læse den bog :)

De bedste HIlsner 

Hej med dig:)

Enig, det er ret klart og tydeligt, at se og opleve menneskets evolution ....

Ja, jeg er i gang med at skrive en bog— og er nået til det punkt, hvor jeg ville fordybe mig i et emne. <3 Jeg vender tilbage når bogen er blevet udgivet.

Kh.

Mook 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...