Guest Mook Skrevet 7. Oktober, 2021 Kære søde kunder (brugere/læsere) Jeg ved, det er svært at sige farvel til jer alle, og nu vil jeg prøve. Jeg overvejer positiv at skrive et afskedsbrev til jer herinde, da om ca. en uges tid vil annoncen forsvindes (for evigt) Jeg stopper! Hermed vil jeg starte med at sige, " Tak for denne gang" Jeg takker, fordi jeg bliver set og hørt fra jeres side. Jeres opbakning betød virkelig meget for mig. At jeg med inderlig er taknemlig for. Især dig Balshoi, ja han er en person jeg altid vil huske( I wouldn't be here, if it weren't for him ) Tak til jer, der tilbringer kvalitetstid sammen Tak til glade og tilfredse kunder fra både Jylland og Sverige, jeg ved ikke, hvor kærligt vil jeg afslutte med min tekst... Thank you so much - if it wasn't for you, I wouldn't be here Tak fordi, I følger med og have det godt - vi ses på en anden side Husk dog dette er intet handlet om noget andet end blot en taknemlighed! Stort kram til jer, from the girl who did not apologize for who she was Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ekholmen 21 Skrevet 7. Oktober, 2021 (edited) Good luck in your future life! You are are a very unique person and you will be missed by many, not at least me! Redigeret 7. Oktober, 2021 af ekholmen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2660 Skrevet 7. Oktober, 2021 Mook skrev, for 10 minutter siden: Kære søde kunder (brugere/læsere) Jeg ved, det er svært at sige farvel til jer alle, og nu vil jeg prøve. Jeg overvejer positiv at skrive et afskedsbrev til jer herinde, da om ca. en uges tid vil annoncen forsvindes (for evigt) Jeg stopper! Hermed vil jeg starte med at sige, " Tak for denne gang" Jeg takker, fordi jeg bliver set og hørt fra jeres side. Jeres opbakning betød virkelig meget for mig. At jeg med inderlig er taknemlig for. Især dig Balshoi, ja han er en person jeg altid vil huske( I wouldn't be here, if it weren't for him ) Tak til jer, der tilbringer kvalitetstid sammen Tak til glade og tilfredse kunder fra både Jylland og Sverige, jeg ved ikke, hvor kærligt vil jeg afslutte med min tekst... Thank you so much - if it wasn't for you, I wouldn't be here Tak fordi, I følger med og have det godt - vi ses på en anden side Husk dog dette er intet handlet om noget andet end blot en taknemlighed! Stort kram til jer, from the girl who did not apologize for who she was Kære Mook: Du vil blive savnet Du ønskes alt godt i din fremtid. Kærlig hilsen Benjamin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kristianv 116 Skrevet 7. Oktober, 2021 Har aldrig besøgt dig, men du ønskes alt muligt held og lykke fremover. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Like a Stone Skrevet 7. Oktober, 2021 Hvorfor fik jeg aldrig øje på dig, før nu, hvor det er for sendt. Så smuk God vind i det nye kapitel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 7. Oktober, 2021 Alt godt i fremtiden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Zero Skrevet 7. Oktober, 2021 Det lyder som en velovervejet god beslutning. Alt godt til dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2259 Skrevet 7. Oktober, 2021 Tak for dig. Tak for den du er. Tak for det du har beriget os med Nu bliver Danmark en stjerne mindre. Good Luck fremover. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest El Caliente Skrevet 7. Oktober, 2021 Zero skrev, for 1 time siden: Det lyder som en velovervejet god beslutning. Alt godt til dig Få der kan træffe den, mange hænger fast. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 8. Oktober, 2021 Like a Stone skrev, for 15 timer siden: Hvorfor fik jeg aldrig øje på dig, før nu, hvor det er for sendt. Så smuk God vind i det nye kapitel Aldrig for sent Jeg er her til den 21/10-21 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Zero Skrevet 8. Oktober, 2021 Mook skrev, for 1 time siden: Aldrig for sent Jeg er her til den 21/10-21 Hvorfor fortsætte når du har taget en beslutning om at stoppe? Dine tidligere skriv har du givet udtryk for, at du ikke får det du ønsker ved at være aktiv gp'er. Husk at passe på dig selv, der er ikke andre der gør det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 8. Oktober, 2021 Zero skrev, for 1 time siden: Hvorfor fortsætte når du har taget en beslutning om at stoppe? Dine tidligere skriv har du givet udtryk for, at du ikke får det du ønsker ved at være aktiv gp'er. Husk at passe på dig selv, der er ikke andre der gør det. Åh søde, tak for din bekymring Det kan ikke misforstås! Der var kun en årsag til jeg skulle arbejde som GP’en, er et mål. Jeg får sat et mål, hvornår jeg starter og stopper, hvorfor jeg ikke måtte senere undervurdere hvornår jeg skulle stoppe...etc. Nu er tiden snart udløbet. Jeg ville ønske, at jeg kunne blive her lidt længere endnu, men jeg ønsker mest et normalt liv, og må komme videre med et normalt job. Hvis du forstår. Kh. Mook Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 8. Oktober, 2021 Mook skrev, for 50 minutter siden: Åh søde, tak for din bekymring Det kan ikke misforstås! Der var kun en årsag til jeg skulle arbejde som GP’en, er et mål. Jeg får sat et mål, hvornår jeg starter og stopper, hvorfor jeg ikke måtte senere undervurdere hvornår jeg skulle stoppe...etc. Nu er tiden snart udløbet. Jeg ville ønske, at jeg kunne blive her lidt længere endnu, men jeg ønsker mest et normalt liv, og må komme videre med et normalt job. Hvis du forstår. Kh. Mook Kære Mook, Du svarer klogt. Du er stærk. Du når dine livsmål trods den modgang og de sorger, som mange af os jo møder her i tilværelsen. Og tilmed er du en smuk, dejlig, positiv og kærlig kvinde. Min store respekt og tak for mange dejlige timer med dig. Håber vi ses et andet sted. Kys og kram fra Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest El Caliente Skrevet 8. Oktober, 2021 Mook skrev, 1 time siden: Åh søde, tak for din bekymring Det kan ikke misforstås! Der var kun en årsag til jeg skulle arbejde som GP’en, er et mål. Jeg får sat et mål, hvornår jeg starter og stopper, hvorfor jeg ikke måtte senere undervurdere hvornår jeg skulle stoppe...etc. Nu er tiden snart udløbet. Jeg ville ønske, at jeg kunne blive her lidt længere endnu, men jeg ønsker mest et normalt liv, og må komme videre med et normalt job. Hvis du forstår. Kh. Mook Det er sikkert et sundt valg for livet. Kaster man sig evt i lag med nogle af bøger skrevet af prostitueret, så har deres liv ikke været en dans på roser, og bøgerne giver stof til eftertanke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 652 Skrevet 8. Oktober, 2021 Al held og lykke fremover . Jeg har fulgt med længe og sad så sent som i dag og tænkte at jeg skulle se om jeg kunne lokke en tid ud af dig , men nu kan jeg se du jo stopper og så må jeg hellere lade være , for med alle de rosende ord om hvor dejligt dine kunder har haft det hos dig , hvor køn du er , så ville jeg sikker blive vanvittigt skuffet over IKKE at kunne besøge dig igen Så det klogeste er at holde mig i skindet Du lyder velovervejet og har kunne læse det dog har været undervejs et stykke tid efterhånden, men hvor har det dog været skønt at læse alle de positive anmeldelser der er kommet igennem tiden , de vidner om du har sat dine gæster i højsædet og at de alle har nydt godt af dine ydelser . Så jeg ønsker dig medvind i livet og i alt der kommer til at ske på den private front. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Like a Stone Skrevet 8. Oktober, 2021 El Caliente skrev, for 2 timer siden: Det er sikkert et sundt valg for livet. Kaster man sig evt i lag med nogle af bøger skrevet af prostitueret, så har deres liv ikke været en dans på roser, og bøgerne giver stof til eftertanke. Tror ikke at du kan generalisere. Der er forskel på om du som 19-årig misbruger ender i prostitution eller om du som 27-årligt tager et aktivt valg. Jeg har kendt et par prostituerede privat, som valgt det som et aktivt bi-job. De har haft det særdeles fint med jobbet og oplevelserne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest El Caliente Skrevet 8. Oktober, 2021 Like a Stone skrev, for 40 minutter siden: Tror ikke at du kan generalisere. Der er forskel på om du som 19-årig misbruger ender i prostitution eller om du som 27-årligt tager et aktivt valg. Jeg har kendt et par prostituerede privat, som valgt det som et aktivt bi-job. De har haft det særdeles fint med jobbet og oplevelserne. Generaliserer nu heller ikke. Meget har sikkert også noget med psyken at gøre, samt mange andre ting. Har selv kendt en privat, og for hende var det ikke noget problem, dog valgte hun at stoppe, da hun fik styr på sin økonomi. Der er nok også foreskel på et bi-job og en fuldtidsstilling vandret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 8. Oktober, 2021 El Caliente skrev, for 2 timer siden: Der er nok også foreskel på et bi-job og en fuldtidsstilling vandret. En fuldtidsstilling vandret betyder ikke non stop sex hele ugen, det har Nanna fornyligt skrevet et fremragende indlæg om. Der er mange måder at være prostitueret på, og mange grunde til at være det. Held og lykke fremover Mook 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 8. Oktober, 2021 Liv skrev, for 8 minutter siden: Der er mange måder at være prostitueret på, og mange grunde til at være det. Ligesom det at være købesexkunde.... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Like a Stone Skrevet 8. Oktober, 2021 Mook skrev, for 10 timer siden: Aldrig for sent Jeg er her til den 21/10-21 Så ses vi nok. Må så leve med at der ikke er mulighed for en gentagelse, selvom lyste måtte være der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest El Caliente Skrevet 8. Oktober, 2021 Liv skrev, for 17 minutter siden: En fuldtidsstilling vandret betyder ikke non stop sex hele ugen, det har Nanna fornyligt skrevet et fremragende indlæg om. Der er mange måder at være prostitueret på, og mange grunde til at være det. Held og lykke fremover Mook Det er vi enige i, og man vælger selv fra person til person. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gøffe 230 Skrevet 9. Oktober, 2021 god vind fremover du lyder som en skøn person jeg er gået glip af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genert Synder Skrevet 9. Oktober, 2021 Du kunne godt lige have været kommet omkring hovedstaden, før du lagde gummiet på hylden Pøj-pøj i fremtiden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 9. Oktober, 2021 Genert Synder skrev, 1 time siden: Du kunne godt lige have været kommet omkring hovedstaden, før du lagde gummiet på hylden Pøj-pøj i fremtiden Det er vist i hovedstaden frøkenen bor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 10. Oktober, 2021 Like a Stone skrev, den 8.10.2021 at 22:44: Så ses vi nok. Må så leve med at der ikke er mulighed for en gentagelse, selvom lyste måtte være der. ...... så må vi tage den derfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg