Hop til indhold
Guest Søvang

Jenny på Amager - en kedelige episode

Recommended Posts

Guest Søvang

Link

Jeg havde lavet en aftale med hende og kørte mod adressen - Robert Jacobsens Vej. 

Da jeg når frem, så vil min telefon ikke sende sms'en (fantastisk timing). Jeg genstartede telefon og skrev/ringede igen, men der vae ikke hul igennem. 

Efter 5 min. Hvor min tlf var helt væk, så kom der hul igennem, men så svarede hun ikke på sms'er eller opkald. 

Efter 20-25 min venten, så kørte jeg afsted. 

På baggrund af kommunikationen, så kan jeg ikke anbefale hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Søvang skrev, for 9 minutter siden:

På baggrund af kommunikationen, så kan jeg ikke anbefale hende.

Afhængig af, hvad I havde aftalt, selvfølgelig, men er det ikke lidt i overkanten at dømme pigen ude, fordi der er problemer med din egen telefon?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søvang
Den_glade_amatør skrev, for 1 time siden:

Afhængig af, hvad I havde aftalt, selvfølgelig, men er det ikke lidt i overkanten at dømme pigen ude, fordi der er problemer med din egen telefon?

Nej, det er synes jeg ikke - ellers havde jeg ikke lavet opslaget, men det kan godt være, at det er mig som ser helt forkert på det :) 

Der blev oprettet forbindelse igen, så jeg fik sendt sms'er, men der var radiotavshed. Fair nok, hvis hun har ændret mening, og ikke vil have besøg alligevel, men så skriv det, i stedet for at man intet høre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Søvang skrev, for 9 timer siden:

Nej, det er synes jeg ikke - ellers havde jeg ikke lavet opslaget, men det kan godt være, at det er mig som ser helt forkert på det :)

Der blev oprettet forbindelse igen, så jeg fik sendt sms'er, men der var radiotavshed. Fair nok, hvis hun har ændret mening, og ikke vil have besøg alligevel, men så skriv det, i stedet for at man intet høre. 

Nu kender jeg ikke det tidsmæssige forløb, men enig i; at et svar under alle omstændigheder havde været god stil.

Nu kender jeg også til den anden side, og vi seriøse mænd er desværre oppe imod, at 9 ud af 10 henvendelser til GP’erne er dybt useriøse ofte med kun det formål, at spilde deres tid. Derfor er mange af dem ret desillusionerede i kommunikation og hurtige lidt at cutte for ikke at spilde tiden, hvis de bliver usikre på seriøsiteten. Det lider vi andre så desværre under,.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søvang
OldGentlemann skrev, for 17 timer siden:

Nu kender jeg ikke det tidsmæssige forløb, men enig i; at et svar under alle omstændigheder havde været god stil.

Nu kender jeg også til den anden side, og vi seriøse mænd er desværre oppe imod, at 9 ud af 10 henvendelser til GP’erne er dybt useriøse ofte med kun det formål, at spilde deres tid. Derfor er mange af dem ret desillusionerede i kommunikation og hurtige lidt at cutte for ikke at spilde tiden, hvis de bliver usikre på seriøsiteten. Det lider vi andre så desværre under,.

Fair nok. 

Jeg skal trække luft ind og komme videre :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor ikke ringe hende op?

De får jo hulens mange sms så det kan vel glippe tænker jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søvang
pacer skrev, for 9 timer siden:

Hvorfor ikke ringe hende op?

De får jo hulens mange sms så det kan vel glippe tænker jeg.

Jeg ringede også, så det blev skam forsøgt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JunkieKid skrev, for 2 timer siden:

Jeg tog en yankee bar med til hende sidst jeg besøgte hende. Det vækkede ikke videre begejstring

Nej en Yankee bar kommer du ikke langt med næe du skal gøre som jeg gjorde at købe en ordentlig æske choko til hende (Hun har taget et billede af den æske Peter Beier Chokolade som jeg købte til hende og den gik rent ind), nu kender jeg hende også rigtigt godt efter hånden(3 år bliver det vel efterhånden til:P).

Del dette indlæg

Link til indlæg
S&W500S skrev, for 38 minutter siden:

Nej en Yankee bar kommer du ikke langt med næe du skal gøre som jeg gjorde at købe en ordentlig æske choko til hende (Hun har taget et billede af den æske Peter Beier Chokolade som jeg købte til hende og den gik rent ind), nu kender jeg hende også rigtigt godt efter hånden(3 år bliver det vel efterhånden til:P).

Jeg kunne også finde på at give dig en tungeslasker, hvis du kom med en æske Peter Beier.

Men mere seriøst: Gennem tiden har hun fået noget kritik for "hysterisk" hygiejne - især konstant brug af vådservietter ifm superfransk. Hvad er din up to date-erfaring - og kan hun generelt levere noget GFE-agtigt (jeg kan ikke huske om det er noget du søger, så se bare bort fra det i givet fald)?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 1 minut siden:

Jeg kunne også finde på at give dig en tungeslasker, hvis du kom med en æske Peter Beier.

Men mere seriøst: Gennem tiden har hun fået noget kritik for "hysterisk" hygiejne - især konstant brug af vådservietter ifm superfransk. Hvad er din up to date-erfaring - og kan hun generelt levere noget GFE-agtigt (jeg kan ikke huske om det er noget du søger, så se bare bort fra det i givet fald)?

Hehe:D

Ja der er da nok noget ang hende storforbrug af vådservietter men igen så sætter hun hygiejnen i højsædet så vil man besøge hende så er kodeordet "hygiejne" også længe hun ikke bruger håndsprit:shock: til at rengøre ens bedste ven så er det en mindre detalje som ikke skræmmer mig.

Ja jeg kan godt lide gfe med et strejf af psn.

Ang. gfe så kan hun godt levere det ingen problemer der men igen det kommer jo også ang på kemien såå husk at barbere hårene mellem tænderne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
S&W500S skrev, den 9.10.2021 at 13:24:

Ved ikke om det bare er mig, men synes måske det er lidt overdrevet at tage blomster og chokolade med til en GP… hvis man vel at mærke ikke har mødt hende før. 
(I dit tilfælde er det selvfølgelig en anden sag)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde ingen problemer med at lave en aftale.. det gik lige efter bogen. Og kan godt anbefale hende. God krop og virkeligt smukt smil. Det virker som en pige der har styr på hvad hun laver. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan ikke sige hvad der er sket i dit tilfælde, men mine erfaringer:

Var forbi hende igår aftes og al kommunikation foregik helt uden problemer.
Af erfaring sørge jeg for løbende at orientere "damen" via sms om at jeg var undervejs og med ETA (det plejer at virke for mig) - er endnu aldrig blevet brændt af !

Jeg havde en superlækker time med Jenny, som er gude-skøn og lækker. Hun virker meget nede på jorden (lidt usikker, men det synes jeg faktisk var lidt charmerende) - vi hyggesnakkede mellem hver seance.

Jeg kommer HELT SIKKERT retur <3

PS. Hun smutter sandsynligvis næste weekend, men vil om muligt komme retur inden nytår.

Redigeret af AndreATB
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...