Hop til indhold
Guest Kun En Pige

Hvor meget betyder sex...

Recommended Posts

Naboen skrev, for 37 minutter siden:

.
F.eks så er jeg stor fan af at give Oral sex til kvinden , men skal også indrømme at jeg faktisk ikke har spurgt en glædespige om dette endnu , simpelthen af frygt for at hun ville fake nydelsen , det ville faktisk gøre at jeg helt ville miste lysten til at fortsætte mit forhavende :)

Er du vimmer mand uden at blive for plat, se du bare at få tungen på gled så er jeg sikker på, at det nok skal gå - og så gerne den samme pige flere gange - det vokser på den gode måde;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Kun En Pige skrev, for 23 timer siden:

Det giver god mening, det du skriver. Dog synes jeg, ud fra mit personlige perspektiv, at sex fylder mere - men kvinder topper jo også i fyrrene;)

Hej igen, 

Jeg er, som du nu ved, 60 og har aldrig været så lysten som nu. Det undrer mig lidt, men det er som om, at mine GP besøg i de sidste par år har frigjort en masse erotisk energi, gå-på-mod, sødme og sæd, der skal fyres af. Jeg har også slanket mig 5-6 kilo, så fysikken er god. Sørger også for at få sol. Forfængelig? Ja. Og lækre italienske lædersko til jeans og blazer hjælper også på interessen den anden vej.

Kram fra Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
Mr. Sensual skrev, for 2 timer siden:

Og lækre italienske lædersko til jeans og blazer hjælper også på interessen den anden vej.

Den slags er jeg nu ret uimponeret over, for vi skal jo alligevel være nøgne - medmindre du er den type, der beholder strømperne på....:huh:...i så fald må de gerne være italienske:biggrin:

Redigeret af Kun En Pige

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Kun En Pige skrev, for 3 minutter siden:

Den slags er jeg nu ret uimponeret over, for vi skal jo alligevel være nøgne - medmindre du er den type, der beholder strømperne på....:huh:...i så fald må de gerne være italienske:biggrin:

Ha. Uden strømper, tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
Grydeskeen skrev, for 11 minutter siden:

@Kun En Pige og @Mr. Sensual get a room. :D:P:lol:

Det arbejder vi også på;), men der er noget med en kat i Tyskland, som vi også lige skal have med i ligningen:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kun En Pige skrev, den 7.10.2021 at 16:52:

Jeg slukkede nærmest, som på en stikkontakt, når jeg ikke formåede at stå ved mine lyster, og oplevede, at jeg ej heller var i stand til at forbinde mig ordentligt og nærværende med andre mennesker.

Seksuel nydelse og empati hænger uløseligt sammen for mig, for uden denne nydelse bliver jeg trist, indadvendt og opgivende - ja, jeg mister simpelthen noget af min livsgnist:(

Dét er godt skrevet! - Og det er et stort emne.
Det beskriver, hvad jeg kalder et erotisk menneske .. som jeg mener jeg også selv er ... 
I det hele taget, så tror jeg der er erotiske energier på spil mellem os mennesker, meget mere end vi almindeligvis forestiller os ... 
Vi skal 'bare' lære at bruge det på en god måde ..
"Mere erotik på arbejdspladserne" som en (kvindelig) sexolog skrev for et stykke tid siden .. 
Jeg er enig ... 
Problemet er, at der er meget stor forskel på hvor meget det erotiske fylder i bevidstheden hos forskellige mennesker ... 

Kun En Pige skrev, den 7.10.2021 at 16:52:

Hvor meget betyder sex for DIN livskvalitet?

For meget, tror jeg ... 
Eller rettere, egentlig tror jeg det grundlæggende er OK fordi jeg ér et erotisk menneske .... 
Men jeg har det samme problem som mange mænd, jeg har ikke haft mulighed for at leve det ud ... 
Derfor bliver det mere en kilde til evige frustrationer, end en kilde til glæde.
Og så fylder det, på en forkert måde ... 
Jeg har dog lært at tackle og bruge det bedre, efterhånden som årene går. 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg
Grydeskeen skrev, for 2 timer siden:

@Kun En Pige og @Mr. Sensual get a room. :D:P:lol:

Nej, da ...
@Kun En Pige er en sand mester i at lave en selfietråd uden een eneste selfie ... bare meget mere pirrende ... 
Så lad os da endelig følge med i hvordan dét udvikler sig ... 

Kun En Pige skrev, for 1 time siden:

Det arbejder vi også på;)

Je' vil meeeeeeed  ..  :-P :-P 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
sneræven skrev, for 8 timer siden:

@Kun En Pige er en sand mester i at lave en selfietråd uden een eneste selfie

Ja, og det er faktisk et udtryk for både innovatisme og kreativitetB):biggrin: Til de mere visuelle er der nye selfies i min annonceprofil;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

meget lidt fisse er opreklameret så der kan sagtens gå måneder imellem, jeg vil til hver en tid hellere undvære end prøve noget halvligegyldig fjams :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
gøffe skrev, 1 time siden:

meget lidt fisse er opreklameret så der kan sagtens gå måneder imellem, jeg vil til hver en tid hellere undvære end prøve noget halvligegyldig fjams :ph34r:

Ja, sådan har vi mennesker jo forskellige præferencer. Jeg tiltrækkes fx. af mennesker, der formår at kommunikere blot en anelse sobert;)

Redigeret af Kun En Pige

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...