Hop til indhold

Recommended Posts

Hej, 

50 +, ny i dette game.

https://annoncelight.dk/showad/328961

Var hos Dominca i Aalborg, født på Cuba.
Let og hurtig korrespondance via sms. Stedet er tæt på motorvejen i Skalborg, så helt oplagt for mig.
OK pænt sted når man kommer ind. Pigen var sød, nem at tale med og smilende med hele ansigtet.
Fræk krop, køn og smilende, og hun har det helt rigtige svaj i ryggen når hun ligger på alle 4, og virkelig en klasse bagdel. 
Hun sutter fantastisk godt, og man fornemmer at der er god tid, og hun varierer ind imellem på den gode måde,.
Fik lov at komme i munden på hende, og hun suttede den helt færdig, til sidste dråbe, lækkert. Kommer jeg hos hende igen, 100% sikkert :)

Pigen: 10
stedet: 7.

Redigeret af Lundby mand

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har endnu ikke oplevet en mørk pige i Aalborg med ægte billeder.

Og når jeg så samtidig ser, at der her er dit første opslag...

Lige umiddelbart synes jeg ikke, at pigen på billedet ligner en 10'er, men jeg håber, jeg tager fejl.

Vil aflægge hende et besøg snarest, da udvalget i Aalborg virkelig har været sløvt i flere måneder nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
BrianF skrev, for 12 timer siden:

Lige umiddelbart synes jeg ikke, at pigen på billedet ligner en 10'er, men jeg håber, jeg tager fejl.

Vil aflægge hende et besøg snarest, da udvalget i Aalborg virkelig har været sløvt i flere måneder nu.

BrianF. Vil nu ellers gerne besøge en pige der er i Ålborg lige nu. Men hun er der hvis kun til i morgen søndag.

Så skynd dig hun er det hele værd, har rigtig gode anmeldser fra flere som er hende berretigt. Hvis du skulle få lyst til 

den vidunderlig pige, hedder hun Cattleya. Vil ikke lave et link på en andens opslag. Blot for at fortælle dig det er ikke helt sløvt i Ålborg ;-)

Redigeret af TT123

Del dette indlæg

Link til indlæg
BrianF skrev, for 23 timer siden:

Hej Brian 

jeg kan garantere at hun er ægte, og hendes billeder ligeså, og så er hun en rigtig rigtig smuk kvinde. Hvorfor ved jeg det, fordi hun er den første udenlandske kvinde vi danske kvinder, der arbejder sammen har taget ind i vores fælleskab. Om hun er en 10’er vil jeg ikke udtale mig om. Det overlader jeg til andre, men hun er smuk og ret så fræk. Hun er i Ålborg til og med tirsdag morgen, så skal hun være sammen med en dansk pige fra gruppen af. 
bh. Samantha 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er 100% ægte. Kan kun give trådstarter og SamanthaWild ret. Hun er en ualmindelig smuk, dejlig og fræk kvinde. Besøgte hende for nyligt og det var perfekt. Det bedste besøg jeg har haft hos en GP i meget lang tid, måske det bedste nogensinde. 
Hin er absolut et besøg værd og jeg skal 100% besøge hende igen.

PS:Efter min mening er hun flottere i virkeligheden end på fotos :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så har jeg også haft fornøjelsen at møde Dominica.

Kan kun tilslutte mig dem der siger hun er endnu bedre end på billederne. 
Og så har hun et smukt ansigt og det sødeste smil. 
Akten var helt perfekt for mig. En times GFE, masser af dejlige dybe våde kys. Alt var som jeg havde drømt om og mere til. 
Alt i alt en fantastisk kvinde og en af de bedste GFE oplevelser jeg har haft - måske den bedste! - helt sikkert i top 3 

Pigen 10

Akten 10

Stedet (hun besøgte mig så det må hun vurdere ;) - bliver nok ikke meget over 5 :D ) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efterårsferie og hvad gør man så ? 
For mit vedkommende blev det til et fantastisk besøg hos Dominica. Hun er flyttet til Hobroområdet og da jeg havde lovet hende et genbesøg måtte jeg jo forbi og det fortrød jeg ikke. Hun er så megaflot, dejlig og skøn at være sammen :-). Hun er på adressen i Hobro noget tid endnu. 
Gentagelsesfaren er stor :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheJack skrev, den 20/10/2021 at 21:39:

Efterårsferie og hvad gør man så ? 
For mit vedkommende blev det til et fantastisk besøg hos Dominica. Hun er flyttet til Hobroområdet og da jeg havde lovet hende et genbesøg måtte jeg jo forbi og det fortrød jeg ikke. Hun er så megaflot, dejlig og skøn at være sammen :-). Hun er på adressen i Hobro noget tid endnu. 
Gentagelsesfaren er stor :) 

Jamen så må jeg også stille mig op i hylekoret med lovprisninger Til Dominica fra Cuba, , har lige været omkring hende i dag, og sikken en oplevelse, sød og rar samt super behandling eneste minus er beliggende heden, der er flere pige på adressen og da jeg ankom var der ikke mindre end fire biler, men det gik meget diskret med og komme in d -Dominica kom hurtigt og lukkede op?

Og derfra fik jeg bare super behandling, 

kommer igen Ja / 10

pigen ja /10

beliggenhed 5/ ikke særlig diskret 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter at have læst en masse anmeldelser af hende blev fristelsen for stor og billederne af hendes krop gør ikke op for hvor petti hun er i virkeligheden. Vi startede ud med en masse lækre tungekys i et stykke tid og derefter et fantastisk blowjob dybt og vådt. Derefter over i sengen med slik til hende og bagefter i doggy hvor man kunne nyde og mærke på hendes lækre krop, undervejs tungekys igennem hele seancen og sluttede af på hendes bryster overkrop. God gfe oplevelse.

Stedet 7/10

Pigen 10/10

Gentagelse 10

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nytilsex skrev, for 2 timer siden:

Hvornår er hun tilbage igen ? 

Det vides ikke. Hun har desværre været udsat for en privat ulykkelig begivenhed, der har gjort at hun er nødt til at rejse hjem akut. Om vi ser hende igen må tiden vise. Jeg håber det, da det gik rigtig godt for hende og hun var begyndt at have mange stamkunder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Samanthawild skrev, for 30 minutter siden:

Det vides ikke. Hun har desværre været udsat for en privat ulykkelig begivenhed, der har gjort at hun er nødt til at rejse hjem akut. Om vi ser hende igen må tiden vise. Jeg håber det, da det gik rigtig godt for hende og hun var begyndt at have mange stamkunder. 

Ja megaærgerligt. En fantastisk sød kvinde….. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Samanthawild skrev, for 21 timer siden:

Øv, det er synd for hende, jeg havde regnet med og skulle besøge hende i aften, hvor jeg alligevel er i området, var der ikke til piger på den adresse, og hvad kan man ellers besøge i det område - Hobro,Aalborg??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nytilsex skrev, for 16 timer siden:

Og der er slet ikke nogen det ved om hun kommer tilbage ? :) 

Det gør hun måske om en 14 dages tid. Skrev med hende i går. Hun er hjemme i et privat øjemed. 
knus Samantha 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nytilsex
Samanthawild skrev, den 3.11.2021 at 17:04:

Det gør hun måske om en 14 dages tid. Skrev med hende i går. Hun er hjemme i et privat øjemed. 
knus Samantha 

Venter spænd på når hun kommer tilbage :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, må indrømme jeg bare sidder og venter. Men sparer penge for hver dag der går og vil bruge dem på et klippekort ved hende, hvis hun kommer tilbage :D - det bedste jeg nogensinde har prøvet “udenbys” :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nytilsex
HardBond skrev, den 14.11.2021 at 08:40:

Ja, må indrømme jeg bare sidder og venter. Men sparer penge for hver dag der går og vil bruge dem på et klippekort ved hende, hvis hun kommer tilbage :D - det bedste jeg nogensinde har prøvet “udenbys” :rolleyes:

Så er vi 2 :) tror jeg tager en nat med hende :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Samanthawild skrev, den 3.11.2021 at 17:04:

knus Samantha 

Noget nyt om hvornår Dominica kommer igen?

Nu har jeg gået og gemt mit November-oplevelsesbudget og vil nødig fyre det af i weekenden for at se at hun er tilbage i næste uge og må vente til december inden budgettet tillader det :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nytilsex
jamen12 skrev, den 18.11.2021 at 15:13:

Noget nyt om hvornår Dominica kommer igen?

Nu har jeg gået og gemt mit November-oplevelsesbudget og vil nødig fyre det af i weekenden for at se at hun er tilbage i næste uge og må vente til december inden budgettet tillader det :)

Slet ikke noget nyt :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
issen skrev, den 1.12.2021 at 17:54:

Har hørt i min øresnegl . At det blive vist først i Det nye år 

Hvad siger øresneglen? Ved du noget om Hvornår Dominica kommer igen? 

og må jeg være fræk at spørge hvor du har infoen fra? Da denne info her i tråden først sagde 2 ugers pause, så i december og nu januar :).

jeg glæder mig til hun kommer igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest issen

Så nu har ? Så nu bare vente på svar. Det kan jo også være der er gået virus i  det. Vi ser

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...