Hop til indhold

Recommended Posts

bjornen-sover skrev, for 11 timer siden:

Hi

Is there any thaimassage in walking distance from tivoli where they offer full service?

 

Will be staying at a hotel near tivoli next week.

Jeg gik 10 km på godt 2 timer sidste weekend - så det er nok det meste af indre by vi snakker om ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
shiny skrev, for 7 timer siden:

I guess "bjornen-sover" is a swede like me (that is a lline from a song). But anyway I am also looking for a 'fuld pakke' klinikk walking distance like 10 minutes from Scandic Copenhagen (a bit pressured by work and time it is hard to sneak away from collegues for longer distances). Do you know if there are more piger then the one, i guess Nina, in the picures?

Any other suggestions would be super! :)

Thanks

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nina Siambabe er kun sig selv I øjeblikket. Google maps siger at der er ca 16-17 min gå-tid fra Tivoli til Ninas klinik.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Andy_nordic skrev, for 2 timer siden:

But anyway I am also looking for a 'fuld pakke' klinikk walking distance like 10 minutes from Scandic Copenhagen (a bit pressured by work and time it is hard to sneak away from collegues for longer distances)

Faktisk lige overfor Scandic er der en klinik (Gammel Kongevej 3A, check Google Earth), så bliver det vist ikke tættere på. På et tidspunkt var der vist to lige ved siden af hinanden, men er usikker på, om det stadig er tilfældet. Har ikke selv været der, så er ikke 100% på, at fuld pakke er på menuen, men det er der nok en rimelig chance for, gætter jeg på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 47 minutter siden:

Faktisk lige overfor Scandic er der en klinik (Gammel Kongevej 3A, check Google Earth), så bliver det vist ikke tættere på. På et tidspunkt var der vist to lige ved siden af hinanden, men er usikker på, om det stadig er tilfældet. Har ikke selv været der, så er ikke 100% på, at fuld pakke er på menuen, men det er der nok en rimelig chance for, gætter jeg på.

Thanks. Yeah I was looking at the klinik Goldfinger, seems to be cute piger there. The klinik is a bit exposed from the street but I might check it out anyway hopefully they open the door quickly. I will report my findings if I do.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...