Storspilleren 359 Skrevet 6. Oktober, 2021 Her er så en der nok først blev ophidset efter akten, så der blev ikke givet farvel knus. Dybt godnat. Mon ikke han skulle være gået hjem, og så have lavet en dårlig anmeldelse i stedet for. https://www.tvmidtvest.dk/viborg/utilfreds-gaest-faengslet-for-roeveri-paa-bordel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest El Caliente Skrevet 6. Oktober, 2021 Storspilleren skrev, for 10 minutter siden: Her er så en der nok først blev ophidset efter akten, så der blev ikke givet farvel knus. Dybt godnat. Mon ikke han skulle være gået hjem, og så have lavet en dårlig anmeldelse i stedet for. https://www.tvmidtvest.dk/viborg/utilfreds-gaest-faengslet-for-roeveri-paa-bordel Og så forstår man ikke, at nogen piger ligefrem byder dem velkommen i deres profiltekst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7852 Skrevet 6. Oktober, 2021 Kan godt forstå de piger som kun foretrækker etniske danske gentlemen. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storspilleren 359 Skrevet 6. Oktober, 2021 Hvis man står lidt højt i tændingen, så skulle man måske også overveje kun at besøge piger hvor man betaler efter akten. Så kan man nøjes med en omgang eder (som man måske ikke forstår), når man ikke vil betale. Røveri er da ekstremt dumt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Babysam Skrevet 6. Oktober, 2021 Han er udenlandsk statsborger, så håber at han efter afsoning bliver smidt ud af landet sådan en idiot. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 6. Oktober, 2021 Ud med ham! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
autobahn 1437 Skrevet 6. Oktober, 2021 ppd skrev, 1 time siden: Kan godt forstå de piger som kun foretrækker etniske danske gentlemen. Nu er det ikke alle danske mænd som er gentlemen. Men jeg blander mig ikke i hvilke kunder hver enkelt GP ønsker eller afviser. Det er 100% deres valg (forhåbentlig, men sikkert langt fra altid tilfældet, hverken for danske eller udlandske GPere). 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 7. Oktober, 2021 autobahn skrev, for 12 timer siden: Nu er det ikke alle danske mænd som er gentlemen. Men jeg blander mig ikke i hvilke kunder hver enkelt GP ønsker eller afviser. Det er 100% deres valg (forhåbentlig, men sikkert langt fra altid tilfældet, hverken for danske eller udlandske GPere). Enig, vi kan jo se på BA (hen der ikke må nævnes ved navn, men som mange GPer herinde har "hygge-mailet" med). Nu er politik jo ikke tilladt herinde, så jeg skal blot henvise til statistikken, der viser, at ikke-danskere oftere dømmes for voldelige forbrydelser end hvad danskere bliver, og uden at dykke ned i tallene, som alle kan slå op, så er her en hurtig artikel fra Rockwool Fondens Forskningsenhed, "50 pct. flere ikke-vestlige efterkommere dømmes for kriminalitet – sammenlignet med personer med dansk baggrund" https://www.rockwoolfonden.dk/app/uploads/2016/01/Nyhedsbrev-April-2015-1.pdf Ovenstående betyder ikke, at alle indvandrere er kriminelle, slet ikke, men statistisk set, er der større chance for at blive udsat for en forbrydelse ved at lukke en person fra fx Syrien eller Irak ind til en hyggetime, end en dansker, og vil man have fat i de mindst kriminelle gæster, så skal GPerne kun lukke asiatiske gæster ind, da de, statistisk set, er mindre kriminelle end danskere og andre ikke-vestlige indvandrere. *Ovenstående er kun statistisk set, og der er brodne kar i alle "lejre". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg