Guest Aarhuselsker Skrevet 4. Oktober, 2021 Er der andre end mig der ikke kan loade Facebook? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2041 Skrevet 4. Oktober, 2021 https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/facebook-instagram-og-whatsapp-er-nede/8893080 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 4. Oktober, 2021 Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden: Er der andre end mig der ikke kan loade Facebook? Facebook og Instagram er nede lige pt. https://nyheder.tv2.dk/tech/2021-10-04-facebook-og-instagram-er-ramt-af-storre-nedbrud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillemand Skrevet 4. Oktober, 2021 HeHeHe - skadeglädje…! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tv 2 Skrevet 4. Oktober, 2021 Brutus skrev, for 8 minutter siden: https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/facebook-instagram-og-whatsapp-er-nede/8893080 Ha ha når enden er god, det er den så kun hos Bxxxxx som højt sandsynligt er ejet Bxxxxxx på Eg og Fb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 265 Skrevet 4. Oktober, 2021 Aarhuselsker skrev, for 13 minutter siden: Er der andre end mig der ikke kan loade Facebook? Ja både Facebook, Instagram og WhatsApp er nede pt ….. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 4. Oktober, 2021 TheJack skrev, for 5 minutter siden: Ja både Facebook, Instagram og WhatsApp er nede pt ….. Jeg troede et øjeblik jeg var i karantæne for noget jeg ikke vidste hvad var Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 4. Oktober, 2021 Aarhuselsker skrev, for 30 minutter siden: Er der andre end mig der ikke kan loade Facebook? Er det et tab? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2041 Skrevet 4. Oktober, 2021 Eroguide virker, så skidt med Facebook 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 265 Skrevet 4. Oktober, 2021 Aarhuselsker skrev, for 33 minutter siden: Jeg troede et øjeblik jeg var i karantæne for noget jeg ikke vidste hvad var Haha det troede jeg sgu også et kort øjeblik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1692 Skrevet 4. Oktober, 2021 Whatsapp er også nede, for dem der er igang med en dialog med GP’ere der. Det er altså ikke fordi de ignorerer os 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1692 Skrevet 4. Oktober, 2021 Aarhuselsker skrev, for 49 minutter siden: Jeg troede et øjeblik jeg var i karantæne for noget jeg ikke vidste hvad var Lad være med at spille så uskyldig , du ved udmærket godt, hvad du har gjort! Bare ærgerligt, at det skal gå ud over alle os andre også 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17752 Skrevet 4. Oktober, 2021 OldGentlemann skrev, for 33 minutter siden: Lad være med at spille så uskyldig , du ved udmærket godt, hvad du har gjort! Eksakt den beskeden fik jeg af ebay en gang når jeg blev smidt ud - tilføje dem for resten af mit liv. Det eneste jeg havde gjort var at skifte betalingskort. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 4. Oktober, 2021 De er oppe at køre igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 5. Oktober, 2021 Mesterjacob skrev, for 8 timer siden: Er det et tab? Voldsomt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pool Skrevet 5. Oktober, 2021 Luk lortet permanent, så vi kan få lidt nærvær tilbage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 5. Oktober, 2021 Pool skrev, for 2 minutter siden: Luk lortet permanent, så vi kan få lidt nærvær tilbage. Det ville betyde døden for rigtigt mange virksomheder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg