Guest admir2 Skrevet 10. Oktober, 2021 Jeg bor i en gade på Østerbro, hvor der fornyligt lukkede et af kbh mest besøgte og populære bordeller. Det var ret morsomt at se at mange af de mænd som kom og besøgte bordellet, gik/krøb langs hus muren og med hovedet godt ned i deres mobil telefon, for så senere at skrive herinde at de var nogle fandens karle og hvordan de nedlagde GP en Tror ikke at der er mange som er stolt af at gå på bordel eller besøge GP er selvom det er alle faggrupper og alleers grupper som gør det i dag. Det er stadig meget tabu belagt . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 537 Skrevet 10. Oktober, 2021 Kun En Pige skrev, den 4.10.2021 at 19:59: Hedder du så Lars? Sidst jeg hørte om: Lars, skrev Danmarks Statistik at der var 47.000 med det navn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 537 Skrevet 10. Oktober, 2021 Naboen skrev, den 5.10.2021 at 16:24: Henvender mig som den jeg er , med mit rigtige navn . Jeg ser ikke nogen grund til at skjule mit rigtige navn og vil gerne fremstå som den person jeg er. Behandler også glædespigen med respekt som hun af gode grunde fortjener . Samme her, jeg har stort set altid mit adgangskort til firmaet hæftet på bukserne eller om halsen, så det er rimeligt nemt at se om det navn jeg har oplyst er det samme, som det navn der står på "hundetegnet" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 11. Oktober, 2021 admir2 skrev, for 18 timer siden: Tror ikke at der er mange som er stolt af at gå på bordel eller besøge GP er selvom det er alle faggrupper og alleers grupper som gør det i dag. Det er stadig meget tabu belagt . Du har fuldstændig ret. Håber vi en dag får gjort op med det stigma, så det at gå til glædespige betragtes på samme niveau som enhver anden form for selvkærlig pleje. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bror Myra 453 Skrevet 12. Oktober, 2021 Vid första besök i Sverige så använder jag en oregistrerad kontantkortstelefon och en e-mail som inte står i mitt eget namn – det är inte för att jag känner någon skam, utan för att det är olagligt i Sverige att köpa sex. I Danmark använder jag min svenska (privata) registrerade mobiltelefon. Min svenska oregistrerade kontantkortstelefon fungerar inte utanför Sverige och i Danmark är det ju inte olagligt att köpa sex så jag behöver ju inte dölja (skjule) mig. Däremot så använder jag inte min arbetstelefon för att boka besöka med en gp när jag är i Danmark eller något annat land för jag vet inte om det registreras vilka nummer jag har ringt och jag tror att min arbetsgivare inte skulle uppskatta att jag köper sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jb232 150 Skrevet 17. Oktober, 2021 Kun En Pige skrev, den 4.10.2021 at 20:17: God pointe! Jeg er faktisk i tvivl om, hvordan jeg selv ville agere i en sådan situation. Tænker umiddelbart, at jeg ville været ret påpasselig, medmindre jeg besøgte en, jeg havde mødt flere gange. Kvinderne er nok oftere ude for at mænd ikke respekterer hendes privatliv osv. end en kvinde vil gøre overfor en mand. Jeg har gjort en del i sugardating og der vil de ofte gerne holde sig lidt skjult indtil man kender hinanden og det er 100% fair. Hvad angår mig selv, så deler jeg gerne nummer og navn med hende, det er no problem, og jeg har aldrig oplevet at det har haft negativ effekt - tværtimod. Hilsen Jakob Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 24. Oktober, 2021 (edited) Lillemorten skrev, den 10.10.2021 at 11:36: En GP har for ikke længe siden fortalt mig, at hun gemmer al mail korrespondance med sine kunder. Pt har hun + 60.000 mails liggende fra kunder med deres beskrivelser af deres inderste fantasier og ønsker. Hun risikerer en gigantisk bøde for overtrædelse af Databeskyttelsesloven. Hun er erhvervsdrivende og må ikke opbevare de oplysninger overhovedet uden samtykke. Selv hvis hun har samtykke skal hun have en databehandleraftale med det sted de opbevares. I den første sag herhjemme er bøden foreløbig 100.000 for noget som er langt mindre: Blot kontaktoplysninger på kunder i en møbelbutik, og af retten bedømt til en uagtsom overtrædelse, hvorimod du her omtaler en bevidst opbevaring. https://domstol.dk/aarhus/aktuelt/2021/2/selskab-idoemt-en-boede-paa-100000-kr/ Redigeret 24. Oktober, 2021 af Advarsel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lillemorten 269 Skrevet 24. Oktober, 2021 Advarsel skrev, for 2 minutter siden: Hun risikerer en gigantisk bøde for overtrædelse af Persondataloven. Hun er erhvervsdrivende og må ikke opbevare de oplysninger overhovedet uden samtykke. Selv hvis hun har samtykke skal hun have en databehandleraftale med det sted de opbevares. I den første sag herhjemme er bøden foreløbig 100.000 for noget som er langt mindre: Blot kontaktoplysninger på kunder i en møbelbutik, og af retten bedømt til en uagtsom overtrædelse, hvorimod du her omtaler en bevidst opbevaring. https://domstol.dk/aarhus/aktuelt/2021/2/selskab-idoemt-en-boede-paa-100000-kr/ Det er jo langtfra sikkert at hun er den eneste der praktiserer dette. Men af den årsag har jeg valgt, at undlade yderligere kontakt selvom jeg skriver fra en dedikeret mailadresse, der ikke kan kædes til mine øvrige private kommunikationsveje. Men jeg var meget overrasket at erfare at det foregår så systematisk. Derfor vil jeg da klart bruge alternativt telefon i de tilfælde hvor aftaler kun kan bekræftes via SMS/samtale og ikke på mail. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Adrian Skrevet 29. Oktober, 2021 Kun En Pige skrev, den 4.10.2021 at 19:27: …i dit møde med en glædespige? Når du besøger en glædespige, henvender du dig så som dig selv eller bag et alias? Hvis du skjuler dig, hvad er det så, du frygter? Jeg vil så gerne blive klogere på psykologien bag frygt og tabu i denne her branche, så håber, du vil bidrage med dit svar - og herinde er du jo anonym Har en særlig tlf til piger, mest da privatliv ofte ikke respekteres at de arbejdende piger, og der oftest sendes beskeder som tak for en dejlig time, eller måske opfordringer om at ses igen, eller reklamer for hvornår pigen igen er på, de beskeder kan være svære at deale med hvis man sidder med venner eller andre og folk kan læse dem på ens skærm.. udover det så bruger jeg eget navn og er iøvrigt mig selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg