Hop til indhold
Guest Kun En Pige

Skjuler du dig...

Recommended Posts

Guest Kun En Pige

…i dit møde med en glædespige?:ph34r:

Når du besøger en glædespige, henvender du dig så som dig selv eller bag et alias?

Hvis du skjuler dig, hvad er det så, du frygter?

Jeg vil så gerne blive klogere på psykologien bag frygt og tabu i denne her branche, så håber, du vil bidrage med dit svar - og herinde er du jo anonym;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ringer fra min egen telefon og bruger mit eget navn. Alligevel har jeg fået spørgsmålet mange gange, om det virkelig er mit eget navn. Tror jeg ar et navn mange bruger som alias;) og nej jeg Hedder ikke Peter :D

Redigeret af Sweex2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg foretrækker ikke at skjule og lyve.. hellere lidt sandt end en masse løgn, hvis man kan sige det sådan.. herinde har jeg et alias, men jeg bruger mit rigtige fornavn, når jeg henvender mig.. jeg har faktisk også skrevet med dig :-) ,  men har ikke  fået det til at passe med tider endnu.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

nix ringer fra min firma tlf gennem + 20 år kan hun ikke håndtere virkeligheden er hun alligevel ikke værd og spilde tiden på

men jeg bruger gerne guiden til og udelukke håbløse tilfælde

jeg ved ikke om jeg er speciel anonym men hvis du vil vide mere er der da kontakt muligheder :biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
Sweex2 skrev, for 24 minutter siden:

Jeg ringer fra min egen telefon og bruger mit eget navn. Alligevel har jeg fået spørgsmålet mange gange, om det virkelig er mit eget navn. Tror jeg ar et navn mange bruger som alias;) og nej jeg Hedder ikke Peter :D

Hedder du så Lars?:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
Fullerman skrev, for 10 minutter siden:

Jeg foretrækker ikke at skjule og lyve.. hellere lidt sandt end en masse løgn, hvis man kan sige det sådan.. herinde har jeg et alias, men jeg bruger mit rigtige fornavn, når jeg henvender mig.. jeg har faktisk også skrevet med dig :-) ,  men har ikke  fået det til at passe med tider endnu.  

Enig, men det kan være angstprovokerende for mange at dele ud af dem selv, når denne verden desværre er brolagt med så megen tabu og stigma:huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
plasticlove skrev, for 12 minutter siden:

Der er flere eksempler på folk i medierne og herinde der er blevet afpresset ifm købesex. Det er grund nok til at være påpasselig.

Det lyder bestemt ikke rart og, ja, i sådanne tilfælde lærer man jo så at tage sine forholdsregler:wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
gøffe skrev, for 16 minutter siden:

nix ringer fra min firma tlf gennem + 20 år kan hun ikke håndtere virkeligheden er hun alligevel ikke værd og spilde tiden på

men jeg bruger gerne guiden til og udelukke håbløse tilfælde

jeg ved ikke om jeg er speciel anonym men hvis du vil vide mere er der da kontakt muligheder :biggrin:

Jamen tak for tilbuddet:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest McFarlane
Kun En Pige skrev, for 42 minutter siden:

Du kan jo starte med at spørge dig selv. Hvad hedder du og kan vi få dit nummer som vi kan slå op på kraks? :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kun En Pige skrev, for 40 minutter siden:

Når du besøger en glædespige, henvender du dig så som dig selv eller bag et alias?

Anvender som regel et alias. Mest af hensyn til, hvis nu pigen skulle finde på at sende en uopfordret sms på et dårligt tidspunkt, så andre ser det, så er det lige lidt nemmere at bortforklare, at det må være en fejl og SMS’en var tiltænkt en anden, for “vi ved jo allesammen at jeg ikke hedder Peter”. Håber ikke at lande i den situation, men har da fået et par uopfordrede sms’er. Heldigvis var jeg alene, men det gav da et ubehageligt sug i maven, at det kunne ske.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
McFarlane skrev, Lige nu:

Du kan jo starte med at spørge dig selv. Hvad hedder du og kan vi få dit nummer som vi kan slå op på kraks? :ph34r:

God pointe!

Jeg er faktisk i tvivl om, hvordan jeg selv ville agere i en sådan situation.

Tænker umiddelbart, at jeg ville været ret påpasselig, medmindre jeg besøgte en, jeg havde mødt flere gange. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest lurik

Jeg udgiver mig mig selv, og har aldrig oplevet at det er et problem. Jeg er dog også rimelig selektiv med hvem jeg ses med, har aldrig oplevet noget problemer ved det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bruger mit telefon nummer jeg nu engang har, men det står ikke i kraks eller de gule sider. Og jeg bruger altid mit rigtige navn. Så om jeg gemmer mig, når jeg kontakter en glædespige så er det et nej. Nu har jeg ikke en kone eller kæreste, så jeg har ikke problemer med at en GP skriver til mig, hvor jeg ikke lige har startet samtalen.

Til gengæld har jeg det ret godt, at kunne gemme mig bag et alias her på eroguide. Da jeg ikke har lyst til offentlig at udstille mig som sexkøber. Det er nemlig stadig i dagens Danmark lidt tabu at foretage de ting vi nu gør.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kun En Pige skrev, for 58 minutter siden:

Jeg vil så gerne blive klogere på psykologien bag frygt og tabu i denne her branche, så håber, du vil bidrage med dit svar - og herinde er du jo anonym;)

Selvfølgelig bruger jeg falsk navn og mobil med taletidskort, du bruger jo heller ikke dit rigtige navn og har garanteret også mere end én mobil :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest matrix

Bruger 3 forskellige telefon nr.  :ph34r: og lidt afhængig af hvem jeg tager kontakt til, bruger tit mit fornavn, men jeg foretrækker diskretion ;)

OG som @Muggi skriver "Det er nemlig stadig i dagens Danmark lidt tabu at foretage de ting vi nu gør." :shock:

Men har kontakt til en GP, som ved hvem jeg er i irl og hvad jeg laver af profession.. men deler gerne info med dig @Kun En Pige :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg optræder med mit dåbsnavn, selvom det ikke er så almindeligt.

De første år, hvor jeg færdedes i branchen, brugte jeg dæknavn – Peter. Det gør jeg ikke mere, dels fordi jeg godt kan være mig selv bekendt, dels fordi en del bruger dæknavnet Peter. Jeg var således engang på en klinik udsat for at få et møgfald, da jeg blev forvekslet med en anden Peter, der tidligere var udeblevet.

Redigeret af Mesterjacob

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Landsbytossen

Af samme grund som, stort set, alle GPer ikke bruger deres borgerlige navn og private mobilnummer, benytter jeg et alias og et taletidskort.
Man ved aldrig hvilke personer, der har tænkt sig af udnytte en viden om én til økonomisk vinding. Mine faste GPer ved dog hvem jeg er.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kun En Pige skrev, for 1 time siden:

Jeg henvender mig altid med eget navn og telefonnummer, så kan hun slå adressen op, hvis hun vil. Jeg er dog anonym herinde. Det er jeg for at passe en smule på mig selv.

På spørgsmålet om jeg frygter noget. Den nærmeste omgangskreds og dem jeg arbejder sammen med ved det godt. Det er ligesom ok. Jeg er også i den situation, at jeg er single og deraf ikke har en kone eller kæreste at stå til regnskab for.

Situationen er straks noget andet, hvis du er en meget kendt person, der kan jeg virkelig godt forstå, hvis de helst vil være fuldstændig anonyme også over for glædespigen, men det kan jo godt være svært, hvis man er en kendt person i offentligheden. Medierne kan være nådesløse over for kendte.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bruger altid mit eget nr har dog et par emailkonto. 
navn er enten når man kommer og hilser ell når 1 akt er overstået, og i hverken den ene ell anden situation har jeg formået og lyve endnu. :-) 
tilgengæld bruger jeg tid bl.a herinde på og få en ide om hvad piger jeg skriver til. 
og i særdeleshed hvad for piger man ik ska skrive til, efter snart 10 år er det meget lidt ballade jeg har haft med det. 
et par enkelte sms, en enkelt aftale der bestemt ikke var hvad jeg havde bestilt. 

Mon ikke 99% af pigerne har andet og lave end og krydstjekke tlf nr /navn og finde Face osv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...