Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

Første gang jeg var sammen med Trine var i Aarhus den 14. juni 2013. Har kigget på Trines billeder gennem flere år uden at tage mig sammen til at besøge hende.

Klinikken i Grønnegade ligger lige ud til gaden og det kan godt genere lidt, at høre fodgængere snakke sammen få meter fra sengen mens man ligger og hygger.

Men Trine kom ind og blæste mig totalt bagover ved at være sød, smuk og helt nede på jorden. Hun har den smukkeste lille krop og de bedste bryster jeg kunne ønske. Havde bestilt en time + billeder bagefter så jeg regnede med, at jeg kunne nå flere omgange med hende.

Men efter første fantastiske omgang hvor jeg kom oppe i Trines dejlige stramme fisse var jeg så tilfredsstillet, at pikken simpelthen kun kunne blive mere end halvfed selvom Trine prøvede alt. Men super dejligt at snakke med en sød, fornuftig og spændende pige.

Har den vildeste lyst til at smage hendes dejlige kys snart igen.

Hun er simpelthen min drømmepige :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Klinikken i Grønnegade ligger lige ud til gaden og det kan godt genere lidt, at høre fodgængere snakke sammen få meter fra sengen mens man ligger og hygger.

Det undrer mig noget at der i Århus ikke findes pænere og mere diskrete steder - ellers er det jo mest kælderværelser, tidl. butikslokaler o.lign i Århus.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det undrer mig noget at der i Århus ikke findes pænere og mere diskrete steder - ellers er det jo mest kælderværelser, tidl. butikslokaler o.lign i Århus.

Selve værelset var ok men døren ud til gaden var skæv og slidt og jeg ville regne med, at man blot skulle presse lidt med skulderen mod den for, at den ville springe op.

Det fjerner lidt af focus på den skønne kvinde der ligger på sengen og gør sig lækker :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selve værelset var ok men døren ud til gaden var skæv og slidt og jeg ville regne med, at man blot skulle presse lidt med skulderen mod den for, at den ville springe op.

:D

Jeg har selv besøgt stedet en enkelt gang og her vadede jeg netop ind på den måde til stor overraskelse for vagtdamen. Heldigvis var der ikke gang i lagnerne, men pigen, som jeg ville have besøgt var endnu ikke mødt på vagt og da jeg ikke umiddelbart ville nøjes med den anden pige, som var mødt, blev jeg så vist ud på gaden igen, da de ikke ville have mig til at sidde og vente i bollerummet. Skulle jeg så stå og vente i kø udenfor på gaden? - eller vandre op og ned ad gaden med fare for en anden liderbuk sprang køen over og alle i gaden ved jo godt, hvad mændene der går og holder øje med døren i nr. 64 går og venter på - det havde jeg altså ikke tid til? - tvivler på jeg vil besøge stedet igen, som på mig desuden virkede ret snusket, selvom lokalet var ret dårligt oplyst.

Se evt.: http://www.information.dk/15157

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har selv besøgt stedet en enkelt gang og her vadede jeg netop ind på den måde til stor overraskelse for vagtdamen. Heldigvis var der ikke gang i lagnerne, men pigen, som jeg ville have besøgt var endnu ikke mødt på vagt og da jeg ikke umiddelbart ville nøjes med den anden pige, som var mødt, blev jeg så vist ud på gaden igen, da de ikke ville have mig til at sidde og vente i bollerummet. Skulle jeg så stå og vente i kø udenfor på gaden? - eller vandre op og ned ad gaden med fare for en anden liderbuk sprang køen over og alle i gaden ved jo godt, hvad mændene der går og holder øje med døren i nr. 64 går og venter på - det havde jeg altså ikke tid til? - tvivler på jeg vil besøge stedet igen, som på mig desuden virkede ret snusket, selvom lokalet var ret dårligt oplyst.

Ja det forstår jeg godt :D

Ventede selv på et stille øjeblik inden jeg ringede på. Men inden der blev åbnet var indtil flere selskaber passeret forbi min ryg. Uha jeg var sgu lidt pinligt tilmode - LOL

Men på trods af det vil jeg såmænd besøge Trine så snart som muligt. Tror faktisk jeg er blevet afhængig af hende. Tænker på hende konstant. Den perfekte kvinde hvis du spørger mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvor gammel vil I skyde Trine til at være?

Hun har jo været i gamet i en del år.

Jeg vil skyde hende til at være omkring de 30 år.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har du været forbi Grønnegade i dag? Og set den anden pige, er hun fin?

Nej, hende kender jeg ikke. Det ser ud som om, at Trine også er på vagt i Aarhus i dag. Dette stemmer dog ikke overens med Trines oplysninger. Mener hun er på sit private sted i dag (Herlev).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hermand

Vil skyde Trine til mindst 40 År,hun har jo været en del år i branchen.

Har også besøgt Trine et par gange og mit bud er 40 plus måske 42 til 43 år

Gider ikke besøg Trine mere skal jeg have en pige med stoer brystet fines der beder piger

Hermand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har også besøgt Trine et par gange og mit bud er 40 plus måske 42 til 43 år

Gider ikke besøg Trine mere skal jeg have en pige med stoer brystet fines der beder piger

Hvem kan du anbefale Hermand?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hermand

Nu ved jeg ikke hvor du boer

Men på Sjælland / Kbh ville jeg andbefale Mathilde fra seduktionsgirls

Eller Nicoline fra sexyclub bege piger med stoer bryster og kyse piger

Også er de begge ca 15/20 år ynger en Trine

Hermand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Nu ved jeg ikke hvor du boer

Men på Sjælland / Kbh ville jeg andbefale Mathilde fra seduktionsgirls

Eller Nicoline fra sexyclub bege piger med stoer bryster og kyse piger

Også er de begge ca 15/20 år ynger en Trine

Hermand

Kære Hermand

Det er helt okay at du syntes at jeg ikke er den sprødeste sag.

Men altså.... Jeg er altså IKKE 40-43 år !

Nu har jeg ikke tænkt mig at smide en kopi af min dåbsattest ind her.

Men at du syntes at jeg ser gammel ud gør det ikke lig med at være sandt !

Iøvrigt har du ret :-). Matilde er en steg :-)

Trine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Men altså.... Jeg er altså IKKE 40-43 år !

Nu har jeg ikke tænkt mig at smide en kopi af min dåbsattest ind her.

Trine

Ud fra de mange fine anmeldelser deres findes, og sammenholdt med dine troværdige indlæg, vil jeg da stå uforstående hvis de oplyste 30 år ikke er korrekt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alder er kun et tal!

Legede flere gange med Cille, som nu er stoppet. Jeg troede, hun var sidst i 20'erne, men hun fortalte, at hun var 37. Det ændrede ikke på hendes udseende og de lege, vi legede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flot svar, Trine. :)

Om du så var 75, ville jeg gerne vise dig min frimærkesamling. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Hermand

Det er helt okay at du syntes at jeg ikke er den sprødeste sag.

Men altså.... Jeg er altså IKKE 40-43 år !

Nu har jeg ikke tænkt mig at smide en kopi af min dåbsattest ind her.

Men at du syntes at jeg ser gammel ud gør det ikke lig med at være sandt !

Iøvrigt har du ret :-). Matilde er en steg :-)

Trine

Mit indlæg skal ikke forståes som jeg vil rakke dig ned Trine.

Trine har nu engang den alder som hun har,det kan ingen lave om på.

Trine er den "sprødest" jeg har besøgt,hun er sød,smuk,sexet som bar fanden og har meget mellem ørerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit indlæg skal ikke forståes som jeg vil rakke dig ned Trine.

Trine har nu engang den alder som hun har,det kan ingen lave om på.

Trine er den "sprødest" jeg har besøgt,hun er sød,smuk,sexet som bar fanden og har meget mellem ørerne.

Ved du hvad maleren? Hvis du ikke rakker ned på Trine ,så ved jeg sku snart ikke.

En kvindes alder taler man ikke om.

Trine har den erfaring,der gør at man efter et besøg hos hende,er hvad jeg vil kalde"tilfreds".

Ja hun er sød,smuk sexet og klog,men man får den bedste gang sex man kan ønske sig,det syndes jeg ihvertfald .

Ps.så giver hun den bedste omgang fransk i hele branchen.;-):D:D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

kan ridder ikke slappe af, og lade trine selv klare det, hvilke hun har gjort...

samt er det ok at spørger til en piges alder hvis du har planer om at betale for denne her tids...

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

det er godt nok fuldmåne i lang tid, denne måned :shock:

Hehe Good one :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mht. Trine Tease' alder kan det da være totalt underordnet, når man besøger hende får man altid en ordentlig behandling og ikke mindst er rodbehandlingen i top, roden er godt nok noget slatten når man går fra hende af.

En mand spørger aldrig om en kvindes alder, men det forhindrer vel ikke at man kan spørge om hendes vægt :lol::lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Hermand

Det er helt okay at du syntes at jeg ikke er den sprødeste sag.

Men altså.... Jeg er altså IKKE 40-43 år !

Nu har jeg ikke tænkt mig at smide en kopi af min dåbsattest ind her.

Men at du syntes at jeg ser gammel ud gør det ikke lig med at være sandt !

Iøvrigt har du ret :smile:. Matilde er en steg :smile:

Trine

Nogen der ved hvor Mathilde er nu?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor kan "glædespigerne" ikke blot stå ved deres alder. Det er turn off med 50 årlige der siger de er 30.

Plastik kan gøre mere fysisk, men ja, det er jo håbløst med alle der lyver.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...