Hop til indhold
Nemt

Mary, fuldstændig fantastisk og helt igennem vanedannende

Recommended Posts

BUC2610 skrev, for 3 minutter siden:

Men hun har da ændret lidt på looket må man sige. Ikke at jeg tror det går ud over hendes niveau. Første aftale er i hus de herrer!:-)

BUC

Jeg tænker at hendes forrygende niveau består. 
hendes timepris har lige fået 25% op så vidt jeg husker.  Jeg er stadig på! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BUC2610

Var det ikke samme priser sidst? Hun er det ypperste i min forstand og jeg betaler hende gerne prisen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BUC2610 skrev, for 3 minutter siden:

Var det ikke samme priser sidst? Hun er det ypperste i min forstand og jeg betaler hende gerne prisen. 

Synes jeg kan huske 1600 for en time og så lidt ekstra - ja de 2K er givet godt ud.  Jeg er vaklet derfra helt skiløjet alle gangene.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
BUC2610 skrev, for 2 timer siden:

Men hun har da ændret lidt på looket må man sige. Ikke at jeg tror det går ud over hendes niveau. Første aftale er i hus de herrer!:-)

BUC

Hvordan det? Jeg synes, at hendes hår mm er det samme på annoncelight som tidligere, med undtagelse af et par billeder hvor hun har lyst hår!

 

Men timeprisen har fået et godt hak op ad! Det er hende velfortjent. Men en del af de baltiske piger ligger nu i dette prisleje. Det er som om, at "bagmændende" ganske enkelt har hævet prisniveauet. Er det kun jeg der sidder med denne fornemmelse. Se blot de baltiske piger på Eroguide. Jeg ved, at Mulley (samme sted) havde de samme timepriser som Marry havde ved hendes første besøg. Det kunne jo også tænke sig, at de læste med her, og tænkte, at priselasticiteten kan bære en stigning :)  

Redigeret af Liverpool

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trods Majorens og hjemmeværnets nytteløse afspærringer (der er trods stærkere kræfter i spil her) lykkedes det mig her midt på dagen at komme i nærkontakt med den smukke prinsesse. Min oplevelse var aldeles topklasse, og derfor har jeg nu også postet en velfortjent anmeldelse: Curly Mary.

Redigeret af Pigeglad

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeglad skrev, for 20 minutter siden:

Trods Majorens og hjemmeværnets nytteløse afspærringer (der er trods stærkere kræfter i spil her) lykkedes det mig her midt på dagen at komme i nærkontakt med den smukke prinsesse. Min oplevelse var aldeles topklasse, og derfor har jeg nu også postet en velfortjent anmeldelse: Curly Mary.

Da Hr. Pigeglad nåede frem til øvelsesterrænet, havde majoren nok allerede haft plantet sit flag og sendt hjemmeværnet hjem^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
MajorTom skrev, den 28.11.2021 at 16:10:

Da Hr. Pigeglad nåede frem til øvelsesterrænet, havde majoren nok allerede haft plantet sit flag og sendt hjemmeværnet hjem^_^

Jeg har til gengæld lavet en aftale på matriklen som vil få majoren til at bide i græsset  - den skal jeg nok dele når missionen er udført :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...