cassanova 605 Skrevet 4. Oktober, 2021 Det positive ved de dårlige GP oplevelser er at det sparer mig for mange penge i længden. Når jeg har haft en møgoplevelse med en GP så tænker jeg altid at “ nu er det fa... nok ikke flere GP besøg i lang tid” , som regel holder jeg mig helt væk fra besøgene i 2 til 4 måneder, indtil der dukker noget virkeligt godt op og så er jeg på den igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1740 Skrevet 4. Oktober, 2021 Jamen, så skal du da bare besøge den samme ringe GP hver gang. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 4. Oktober, 2021 cassanova skrev, Lige nu: Det positive ved de dårlige GP oplevelser er at det sparer mig for mange penge i længden. Når jeg har haft en møgoplevelse med en GP så tænker jeg altid at “ nu er det fa... nok ikke flere GP besøg i lang tid” , som regel holder jeg mig helt væk fra besøgene i 2 til 4 måneder, indtil der dukker noget virkeligt godt op og så er jeg på den igen. Men hvad så når det virkelig gode også ender med at være virkelig skidt? For sådan tænkte du vel også om det virkelige dårlige til at begynde med? Måske forstår jeg ikke helt din pointe - andet end at du sparer penge i 2-4 måneder - men hvis det er sådan, det kører i ring, sparer du jo reelt intet. Lidt rodet formuleret måske, men håber, det giver mening... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 605 Skrevet 4. Oktober, 2021 Lange skrev, for 9 minutter siden: Jamen, så skal du da bare besøge den samme ringe GP hver gang. Lange skrev, for 9 minutter siden: Jamen, så skal du da bare besøge den samme ringe GP hver gang. God ide, det havde jeg ikke overvejet. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gøffe 243 Skrevet 4. Oktober, 2021 foretrækker nu de gode, altid trist når folk har haft en skod oplevelse men det kan da bruges til og undgå dem der ikke er værd og besøge så færre forhåbentlig går i fælden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kristianv 116 Skrevet 4. Oktober, 2021 Nu kan man også selv gøre noget for at undgå dårlige oplevelser. En ting er sine egne forventninger. Er de for høje? Glædespigen er ét menneske ikke en maskine, og som ét menneske kan man have dage, hvor man ikke er på toppen. Endelig skal man se på, kan Glædespigen lide sit arbejde eller hader hun de mænd, der kommer. Man kan vælge danske piger, mange af dem gør det fordi de kan lide det. Holde sig fra steder, der er åbent døgnet rundt. Jeg plejer også at sikre mig, at glædespigen gerne vil give mig de ydelser, som jeg har bestilt. Det gør jeg ved at sige til hende, at hun ikke behøver at give mig de ydelser, som er på hendes menukort, hvis der er noget ved mig, der frastøder hende. Har dog aldrig oplevet at blive afvist, men lad hende vide, at det er okay, hvis hun siger nej. Man når alt det er sagt, så kan dårlige oplevelser nok ikke helt undgås, men den går begge veje. En glædespige kan jo også have dårlige oplevelser med deres kunder og det er skidt, hvis den dårlige oplevelser var kunden lige før dig, så kan den oplevelse godt betyde, at hendes næste kunde ikke får så god service. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg