sneræven 2554 Skrevet 4. Oktober, 2021 (edited) Jeg synes bestemt heller ikke det er udnyttelse. Jeg synes det er r-e-t så pirrende. Jeg hører da bestemt til dem der godt kunne tænke sig sådan en oplevelse med @Kun En Pige ... Wauw det må være lækkert ... Men tænker det er sjovest hvis man har muligheden for at 'gå hele vejen' på et tidspunkt ... Og jeg kan forestille mig, hvis jeg - som ældre herre - gik med @Kun En Pige ind i en tøjbutik, og hun fandt noget lingeri og gik sammen med mig ind i prøverummet ... ja, så ville ekspedienten nok kigge n-o-g-e-t mystisk ... Men det er måske netop en del af det kinky ... Redigeret 4. Oktober, 2021 af sneræven 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9581 Skrevet 4. Oktober, 2021 Rejsenetværk skrev, for 2 timer siden: Men annoncen er i mine øjne helt legitim, og formuleret på en god måde til en præcis målgruppe. Helt enig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 4. Oktober, 2021 Jeg kan stadig huske da jeg var med ude at købe undertøj sammen med min første kæreste, det var frækt, at vælge, være med i prøverummet, hjælpe mad at fået på og af, samt købe det og så glæde sig til vi kom hjem, og skulle prøve det igen. Det er over 25 år siden, og jeg husker det stadig. Det tænder mig også når jeg idag er med min kone ude at købe flot undertøj, vi har bare ikke samme smag, jeg syntes om det fine, blonder, gennemsigtigt mm og hun er lidt mere til det praktiske, så det ender med at vi (jeg betaler) køber noget af hvert. i annoncen siger hun at det skal koste 1000kr , så vil jeg vælge Bilka, der er udvalget større til den pris, hvis man kigger på Triumf mærke vare, så får man ikke meget for 1000kr, ja en enkel sød natkjole, og så er budgettet sprængt. Jeg syntes hun er helt klar om hvad det koster og hvad man får. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 5. Oktober, 2021 sneræven skrev, for 12 timer siden: Jeg synes bestemt heller ikke det er udnyttelse. Jeg synes det er r-e-t så pirrende. Jeg hører da bestemt til dem der godt kunne tænke sig sådan en oplevelse med @Kun En Pige ... Wauw det må være lækkert ... Men tænker det er sjovest hvis man har muligheden for at 'gå hele vejen' på et tidspunkt ... Og jeg kan forestille mig, hvis jeg - som ældre herre - gik med @Kun En Pige ind i en tøjbutik, og hun fandt noget lingeri og gik sammen med mig ind i prøverummet ... ja, så ville ekspedienten nok kigge n-o-g-e-t mystisk ... Men det er måske netop en del af det kinky ... Griner Har allerede modtaget en del henvendelser, der forespørger netop dette set-up, men det er ikke noget, jeg tilbyder, desværre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 5. Oktober, 2021 Kun En Pige skrev, for 47 minutter siden: Griner Har allerede modtaget en del henvendelser, der forespørger netop dette set-up, men det er ikke noget, jeg tilbyder, desværre Hvad med et kompromis? De herrer går med dig ud og køber undertøj til dig. Du indretter dit eget prøverum på dit sted, og her afvikles resten af aftalen. Med eller uden fuld pakke. Prøverum - spejle https://prip-inventar.dk/butiksinventar/proverum/proverum-omklaedningsrum.html Tænk hvis du kunne reklamere med det i din annonce Det er jo også en mulighed, at du har et udvalg af dit undertøj, som I så leger indkøb med i dit eget prøverum. Du kan eventuelt gøre det betinget af køb af hele timer. Gæsten kan så se det som en besparelse, at han ikke først skal købe for eksempelvis 1000 kr nyt undertøj, men kan få oplevelsen inklusiv sex til den pris du tager for 1 time. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 5. Oktober, 2021 Hun har en ny annonce på i dag. Nu skal man træk trusse af hende. Sådan 500 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 5. Oktober, 2021 issen skrev, for 9 minutter siden: Hun har en ny annonce på i dag. Nu skal man træk trusse af hende. Sådan 500 Kan jeg ikke finde, kan du give os et link? Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 5. Oktober, 2021 Under Nordjylland såmænd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lonewolf Skrevet 5. Oktober, 2021 Rejsenetværk skrev, for 13 minutter siden: Kan jeg ikke finde, kan du give os et link? Venlig hilsen Rejsenetværk https://annoncelight.dk/showad/328958 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 5. Oktober, 2021 Tak Lonewolf Interessant om annoncen skyldes at der ingen interesse var for annoncen der tilbød oplevelsen til 1000 kr, for køb af undertøj til hende. Eller at det modsat skyldes at hun fik positiv respons, og hun nu derfor prøver at tjene 500 kr yderligere på de nye trusser hun fik en til at købe til hende. Enten ser det ud til at være en nitte for hende, eller også kan der måske være uanede muligheder i mersalg Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lonewolf Skrevet 5. Oktober, 2021 (edited) Rejsenetværk skrev, for 13 minutter siden: mersalg jeg ser det som mersalg. først en tur i prøverummet med Hans og så en anden tur et diskret sted med Jens Redigeret 5. Oktober, 2021 af Lonewolf Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 5. Oktober, 2021 Rejsenetværk skrev, 1 time siden: Hvad med et kompromis? De herrer går med dig ud og køber undertøj til dig. Du indretter dit eget prøverum på dit sted, og her afvikles resten af aftalen. Med eller uden fuld pakke. Prøverum - spejle https://prip-inventar.dk/butiksinventar/proverum/proverum-omklaedningsrum.html Tænk hvis du kunne reklamere med det i din annonce Det er jo også en mulighed, at du har et udvalg af dit undertøj, som I så leger indkøb med i dit eget prøverum. Du kan eventuelt gøre det betinget af køb af hele timer. Gæsten kan så se det som en besparelse, at han ikke først skal købe for eksempelvis 1000 kr nyt undertøj, men kan få oplevelsen inklusiv sex til den pris du tager for 1 time. Venlig hilsen Rejsenetværk Du skulle gøre dig som forretningsudvikler, Rejse, så ville jeg måske ansætte dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 5. Oktober, 2021 Kun En Pige skrev, for 8 minutter siden: Du skulle gøre dig som forretningsudvikler, Rejse, så ville jeg måske ansætte dig Vi kunne starte med en kop kaffe sammen, hvis du har lyst? Jeg tager gerne toget til Odense, eller andet sted der ikke ligger længere væk fra københavn. Skip mig en pm, hvis du har lyst, men måske var det bare ment i sjov, og det er ok Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 5. Oktober, 2021 Rejsenetværk skrev, 1 time siden: Vi kunne starte med en kop kaffe sammen, hvis du har lyst? Jeg tager gerne toget til Odense, eller andet sted der ikke ligger længere væk fra københavn. Skip mig en pm, hvis du har lyst, men måske var det bare ment i sjov, og det er ok Venlig hilsen Rejsenetværk Det var bare en af mine dårlige jokes Jeg har nok at se til, så får ikke brug for at forretningsudvikle foreløbig, men sødt af dig at ville være mig behjælpelig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2554 Skrevet 5. Oktober, 2021 Kun En Pige skrev, for 8 timer siden: Det var bare en af mine dårlige jokes Jeg har nok at se til, så får ikke brug for at forretningsudvikle foreløbig, men sødt af dig at ville være mig behjælpelig Haha, jeg tror du sætter fluer i hovedet på os ... Jfr. @Rejsenetværk's indlæg så lå jeg også og ... tænkte på pikante kaffemøder og lingeri-butikker den halve nat sidste nat ... Godt hjulpet af beskrivelsen af dig selv i din annonce ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 5. Oktober, 2021 Kun En Pige skrev, den 4.10.2021 at 16:19: Ja, jeg er jo ikke ligefrem en vårhare længere, men mon ikke der findes et par elskere til min slags - det tænker jeg …. Ellers må jeg jo genoverveje prøverumsmodellen Hej, Jeg er 60 og vil altså gerne med ind i det prøverum sammen med dig. Så kan vi lade dette være pirringen og følge op i et andet lokale bagefter. Med bogtips og ikke mindst, sensuel, lækker erotik. Varm hilsen fra Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
S&W500S 418 Skrevet 9. Oktober, 2021 Hardrock_west skrev, den 4.10.2021 at 11:56: https://annoncelight.dk/showad/328886 Der er efterhånden mange måder kvinder prøver at narre penge ud af liderlige mænd. Se en kvinde prøve undertøj som du betaler, uden at får noget sex til gengæld. Der er vel Onlyfans i den virkelige verden. Jeg kan kun sige værd mand sin lyst der er ikke ret meget der kan overraske mig mere men dog kan jeg godt få et billigt grin nogle gange især var der en udsendelse om SD på Tv2 i Torsdags(07.10.2021) og den med de sure / syrlige sokker der lå jeg flad af grin. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg