Hop til indhold
Guest Hardrock_west

Se en kvinde købe undertøj for dine penge.

Recommended Posts

Hardrock_west skrev, for 5 minutter siden:

Der er efterhånden mange måder kvinder prøver at narre penge ud af liderlige mænd. Se en kvinde prøve undertøj som du betaler, uden at får noget sex til gengæld.

Der er vel Onlyfans i den virkelige verden.

Der er da absolut ikke tale om at narre nogen for penge.

Der står præcis i den annonce hvad du får for pengene, og hvad du ikke får pengene.

Og så bliver der ikke bedt om forudbetaling.

Jeg kan ikke se at det er en mindre legitim annonce, end annoncer for sex til 1000 kr.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hardrock_west
Rejsenetværk skrev, for 11 minutter siden:

Der er da absolut ikke tale om at narre nogen for penge.

Lad os være enig om at være uenig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg syntes det lyder sindsygt frækt, min første seksuelle fantasi gik netop på kvinder der prøvede undertøj i en lingeriforretning,

Det skal lige siges at jeg nok gik i 3. Klasse og det er længe længe siden, og det var nok hvad fantasien rakte til den gang.

Håber st ham der prøver, skriver historien/anmeldelsen her

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hardrock_west skrev, for 19 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/328886

Der er efterhånden mange måder kvinder prøver at narre penge ud af liderlige mænd. Se en kvinde prøve undertøj som du betaler, uden at får noget sex til gengæld.

Jeg tror der er mange mænd med det kink at synes det er pirrende at give gaver. I modsætning til en "rigtig" golddigger ved man præcis hvor meget hende her vil shoppe for, og at man må hjælpe til i prøverummet er da fundet for det beløb. 

Har selv prøvet at købe en analvibrator til en jeg fulgte på onlyfans, og jeg var da godt tilfreds med det klip hun lagde op hvor hun afprøvede den. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan ikke se, at der er tale om at narre penge fra mænd. Du få lov til at se hende nøgen, når hun skal prøve trusser. Du får lov til at røre ved hendes bryster. Det kan du ikke undgå, når du skal rette stropper og skålen til. Der indgår dog ikke sex, men hun kommer altså til at være nøgen og du har dit tøj på. Der er mænd, og kvinder, der tænder på den slags og I min verden er det lige så legitimt, som hvis du betalte for sex.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 15 minutter siden:

Jeg tror der er mange mænd med det kink at synes det er pirrende at give gaver. I modsætning til en "rigtig" golddigger ved man præcis hvor meget hende her vil shoppe for, og at man må hjælpe til i prøverummet er da fundet for det beløb. 

Har selv prøvet at købe en analvibrator til en jeg fulgte på onlyfans, og jeg var da godt tilfreds med det klip hun lagde op hvor hun afprøvede den. 

Præcis og det er simpelthen bare ærlig markedsføring!

Det handler ikke om at den ene oplevelse for pengene, er mere rigtig end den anden.

Det handler om at du får den oplevelse som bliver udbudt, som du selv efterspørger og som du får til den pris som du er blevet lovet.

Et eksempel på et tilbud, som jeg ikke lige selv efterspørger, men hvor der jo er talrige udsagn om at der er mænd der virkelig er interesseret i at købe brugte trusser:

Pigetrusser.dk

-  køb din næste frække fantasi her

Jeg synes at siden er et fantastisk initiativ, og håber at de får alt mulig succes :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hardrock_west

Ok. Jeg må indrømme, at der er ting jeg ikke forstår. Det her er lige kommet på førstepladsen af ting jeg ikke forstår.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hardrock_west skrev, for 1 minut siden:

Ok. Jeg må indrømme, at der er ting jeg ikke forstår. Det her er lige kommet på førstepladsen af ting jeg ikke forstår.

Herligt.

Så er  din liste blevet en smule mindre..

:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hardrock_west skrev, Lige nu:

Det er da en ærlig sag, jeg er eksempelvis ikke til at gå i dametøj.

Men det er der mænd der er, og som gerne betaler kvinder for hjælp til at klæde sig, og til at udleve den fantasi.

Vi ville være et åndeligt fattigt samfund, hvis vi ikke kunne acceptere og respektere lyster og behov, som andre gerne betaler for at leve ud i livet.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hardrock_west skrev, for 4 minutter siden:

Hvis du kigger lidt på annoncer, specielt fra piger der tilbyder dominans, er begreber som findom, moneypig og paypig ganske udbredte. Det er gerne kun selve betalingen der er kinket, men det her adskiller sig fra det ved at man må komme med i prøverummet og kigge og røre lidt, og at det er et relativt lille beløb det drejer sig om. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
Hardrock_west skrev, 1 time siden:

https://annoncelight.dk/showad/328886

Tja, den kloge narrer den mindre kloge, og når det så er sagt, så narrer hun jo ingen, som jeg ser det:huh:

Hvis konceptet fungerer, og alle er glade, så er alt jo godt.

Jeg vil iø. gerne byde ind med det samme, da min lingeriskuffe også godt kunne trænge, så vi mødes bare i Magasin:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
Lauersen skrev, for 50 minutter siden:

Præcis! Jeg har selv været i et ligenede set-up med lingeri, hvor vi begge gik derfra både glade og tilfredse. Og så kan han jo få lov til at komme med ind i prøverummet og lukke BH'en bag på, hvis han er heldig;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kun En Pige skrev, for 1 minut siden:

Jeg vil iø. gerne byde ind med det samme, da min lingeriskuffe også godt kunne trænge, så vi mødes bare i Magasin:D

Held og lykke

Men nu er det at du skal passe på i din indbakke!

For nogen er det lir for dem bare at holde korrespondancen i gang, uden at du nødvendigvis kan regne med at viljen til at betale er til stede.

Sørg for at få afklaret ret hurtigt om interessen er oprigtig, eller om de bare spilder din tid.

Måske du skulle lukke aftaler med et krav om 100 kr i forudbetaling på mobilepay?

Det skulle kunne reducere risikoen ret meget for at du står forventningsfuldt i Magasin en dag, men ender med at få en lang næse :huh:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
Rejsenetværk skrev, for 4 minutter siden:

Held og lykke

Men nu er det at du skal passe på i din indbakke!

For nogen er det lir for dem bare at holde korrespondancen i gang, uden at du nødvendigvis kan regne med at viljen til at betale er til stede.

Sørg for at få afklaret ret hurtigt om interessen er oprigtig, eller om de bare spilder din tid.

Måske du skulle lukke aftaler med et krav om 100 kr i forudbetaling på mobilepay?

Det skulle kunne reducere risikoen ret meget for at du står forventningsfuldt i Magasin en dag, men ender med at få en lang næse :huh:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Hvor er du sød og omsorgsfuld, Rejsenetværk:wub:

Mit svar var egentlig mest for sjov, da jeg er blevet for gammel og fornem til at have lystne mænd med ind i prøverummet. Der bliver så varmt, hvis man er mange:biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kun En Pige skrev, for 13 minutter siden:

Mit svar var egentlig mest for sjov, da jeg er blevet for gammel og fornem til at have lystne mænd med ind i prøverummet. Der bliver så varmt, hvis man er mange:biggrin:

Ja men så kan det være fordi at du er for fornem til det, men alder er relativt :)

Din annonce

Jeg er en kvinde i fyrrene med en smuk, feminin og forførende fremtoning, og bliver ofte bedømt væsentligt yngre, end jeg er.
https://annoncelight.dk/showad/328548 

Til mig er du for gammel og jeg er 56 år gammel, men der er med garanti mænd hos hvem din alder vil være attraktiv i omtalte ærinde.

Og så er der vist ikke nogle der har talt om at være flere end 2 i omklædningsrummet :huh:

A Very Cramped Train

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
Rejsenetværk skrev, for 2 timer siden:

Ja men så kan det være fordi at du er for fornem til det, men alder er relativt :)

Din annonce

Jeg er en kvinde i fyrrene med en smuk, feminin og forførende fremtoning, og bliver ofte bedømt væsentligt yngre, end jeg er.
https://annoncelight.dk/showad/328548 

Til mig er du for gammel og jeg er 56 år gammel, men der er med garanti mænd hos hvem din alder vil være attraktiv i omtalte ærinde.

Og så er der vist ikke nogle der har talt om at være flere end 2 i omklædningsrummet :huh:

A Very Cramped Train

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Ja, jeg er jo ikke ligefrem en vårhare længere, men mon ikke der findes et par elskere til min slags - det tænker jeg^_^

…. Ellers må jeg jo genoverveje prøverumsmodellen:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kun En Pige skrev, for 19 minutter siden:

Ja, jeg er jo ikke ligefrem en vårhare længere, men mon ikke der findes et par elskere til min slags - det tænker jeg^_^

…. Ellers må jeg jo genoverveje prøverumsmodellen:D

Selvfølgelig gør der det. Du har mange af de ting på menuen, som jeg godt kan li. I den forbindelse betyder alder ikke noget. Jeg vil hellere have pigerne skriver deres rigtige alder end lyver sig yngre end de er. Eneste minus er afstanden mellem os Odense og Midtjylland. Der er helt sikkert elskere på Fyn, der efterspørger det, som du har på din profil.

Del dette indlæg

Link til indlæg

lille.thumb.jpg.d42a4a294016a406d28e8c57ea770a33.jpg

Du ser sgu da godt ud Kun en pige :)

Det er bare mig der aldrig har kunnet finde ud af følge med op i alders præference, når jeg køber sex.

Det er følgen af at betale for sex.

For mit vedkommende, at når nu unge piger 20 + vil sælge mig sex, så bliver jeg også ved med at foretrække dem, som jeg altid har gjort.

Skaden er sket :oops:

Men hvad er så lige det for et blonde sæt du har på, på det billede :razz:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
Rejsenetværk skrev, for 27 minutter siden:

lille.thumb.jpg.d42a4a294016a406d28e8c57ea770a33.jpg

Du ser sgu da godt ud Kun en pige :)

Det er bare mig der aldrig har kunnet finde ud af følge med op i alders præference, når jeg køber sex.

Det er følgen af at betale for sex.

For mit vedkommende, at når nu unge piger 20 + vil sælge mig sex, så bliver jeg også ved med at foretrække dem, som jeg altid har gjort.

Skaden er sket :oops:

Men hvad er så lige det for et blonde sæt du har på, på det billede :razz:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Vi har jo alle vores præferencer, og sådan må det være. Man skulle jo nødigt lave om på noget, der fungerer;)

Det velkendte føles måske også mere trygt og sikkert for dig, og sådan er vi jo mange, der har det.

En decideret "følgevirkning" tror jeg ikke rigtig på, for så vidt jeg er orienteret, har vi stadig vores frie vilje til at kunne handle anderledes, hvis vi vil, men så skal vi forlade vores komfortzone, og det er straks værreB)

Ja, jeg holder mig vist ok - og tak for dit søde kompliment:wub:

Blondesættet var et jeg fandt i Magasin - uden tilskuere vel at mærke:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kun En Pige skrev, for 4 minutter siden:

Vi har jo alle vores præferencer, og sådan må det være. Man skulle jo nødigt lave om på noget, der fungerer;)

Det velkendte føles måske også mere trygt og sikkert for dig, og sådan er vi jo mange, der har det.

Ja nu har jeg kun tilbage at falde for aldersgrænser som nogle unge piger har :(

Men jeg talte med en branche pige på 22 år, hvis ældste gæst var 87 år gammel, og hun afviste ham ikke :)

Men det er selvfølgelig ok at sætte grænser, også ved os der er kommet op i årene, det mener jeg ikke er diskrimination.

Det er bare respekt for pigernes egne grænser.

Men helt afskrevet er vi heldigvis ikke når bare vi har penge på lommen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har nu aldrig prøvet det i den udgave som tilbydes i annoncen.  Tilgengæld har jeg prøvet det med en farvorit GP, hvor det efterfølgende blev afsluttet med et regulært besøg.  Jeg synes det var ekstra frækt

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 9 minutter siden:

Jeg har nu aldrig prøvet det i den udgave som tilbydes i annoncen.  Tilgengæld har jeg prøvet det med en farvorit GP, hvor det efterfølgende blev afsluttet med et regulært besøg.  Jeg synes det var ekstra frækt

Det tror jeg også at den pågældende annoncør kunne tiltrække flere kunder til, hvis hun tilbød det, og jeg ved også godt at det ikke er dit ærinde med dit indlæg.

Men annoncen er i mine øjne helt legitim, og formuleret på en god måde til en præcis målgruppe.

Jeg håber at hun får held med hendes forehavende til gavn for hende og for hendes målgruppe.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kristianv skrev, for 7 timer siden:

Jeg kan ikke se, at der er tale om at narre penge fra mænd. Du få lov til at se hende nøgen, når hun skal prøve trusser. Du får lov til at røre ved hendes bryster. Det kan du ikke undgå, når du skal rette stropper og skålen til. Der indgår dog ikke sex, men hun kommer altså til at være nøgen og du har dit tøj på. Der er mænd, og kvinder, der tænder på den slags og I min verden er det lige så legitimt, som hvis du betalte for sex.

Når hun så er nøgen og kunden er varmet godt op, hiver hun sin liste med X-tra op af lommen. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...