Hop til indhold
Bananas

Bananas Barberede Blodbad

Recommended Posts

Aaww, bananen midt i et barberet blodbad - det lyder drabeligt!

Du har fået mange tips til barbering, og jeg giver de øvrige damer ret i, at en helt nøgen pik (altså alt i området) er lidt spøjs at se på, men jeg går ud fra, at vi i dit tilfælde kun taler om løgene eller? For prøv lige en varm og våd tunge af på helt glatte kugler, og så kan du vende tilbage i forhold til, om du vil beholde din nye stil eller ej B)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 15 minutter siden:

Aaww, bananen midt i et barberet blodbad - det lyder drabeligt!

Du har fået mange tips til barbering, og jeg giver de øvrige damer ret i, at en helt nøgen pik (altså alt i området) er lidt spøjs at se på, men jeg går ud fra, at vi i dit tilfælde kun taler om løgene eller? For prøv lige en varm og våd tunge af på helt glatte kugler, og så kan du vende tilbage i forhold til, om du vil beholde din nye stil eller ej B)

Fremragende idé. Bara jeg ikke skærer dem af. Så skal jeg bare finde en varm våd tunge at teste det hele med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, Lige nu:

Fremragende idé. Bara jeg ikke skærer dem af. Så skal jeg bare finde en varm våd tunge at teste det hele med.

Eij, lad dem nu bare hænge - husk du ikke er den første, der går igennem lidelsen ud i den første barbering. Al begyndelse er svær, men jeg har bare hørt, at det jeg nævnte skulle være rigtig rart :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, 1 time siden:

Du siger bare til søde Bananas ^_^ 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
Bananas skrev, den 4.10.2021 at 02:22:

Damerne fortæller mig at næsten alle mænd for tiden er barberede der nede. 

Men hvordan i helvede barberer man sig uden at det bliver slagteri?
Tænkte jeg skulle præsentere mig som en cool modern mand næste gang jeg tager til Kbh  (snart). Tænkte det var tid at for første gang nogensinde rydde op i buskadset der nede og komme smooth og lækker til de ventende damerne. Hvad skete så.... Blod og katastrofe.

I nat får jeg sove med en improviseret ble, lavet af køkkenpapir og underhylere.

Smooth er nok ikke mig.

Der er ingen grund til, at du sådan skal rende og skære dig selv midt over, Bananas, for jeg er sikker på, at der findes en del kvinder, der sætter pris på en mand, som også ligner en mand;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogle gange er det ikke lige nemt eller meningen;

"at man skal tage skridtet fuldt ud!" ;)...som man siger :D,

men er sikker på, at Bananas nok skal klare både;

fremtidig barbaring/trimming og damebesøg :razz: ikke mindst takket være de mange gode råd og sjove bidrag i denne tråd! :)

Så tak for det & dem :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cruise skrev, for 5 timer siden:

men er sikker på, at Bananas nok skal klare både;fremtidig barbaring/trimming og damebesøg :razz: ikke mindst takket være de mange gode råd og sjove bidrag i denne tråd! :)

Du har ret. Thanks where thanks are due.

Tak for alle gode råd og sjove bidrag i denne tråd.:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

En alm skraber af god kvalitet klarer jobbet uden blodbad, det er først når den bliver lidt sløv den ridser i redskabet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...