Bananas 17752 Skrevet 4. Oktober, 2021 Damerne fortæller mig at næsten alle mænd for tiden er barberede der nede. Men hvordan i helvede barberer man sig uden at det bliver slagteri? Tænkte jeg skulle præsentere mig som en cool modern mand næste gang jeg tager til Kbh (snart). Tænkte det var tid at for første gang nogensinde rydde op i buskadset der nede og komme smooth og lækker til de ventende damerne. Hvad skete så.... Blod og katastrofe. I nat får jeg sove med en improviseret ble, lavet af køkkenpapir og underhylere. Smooth er nok ikke mig. 1 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1692 Skrevet 4. Oktober, 2021 Første gang er altid den værste. Derefter skal du bare holde det nede med en almindelig elektrisk barbermaskine HVER dag, ellers er det forfra med fuldt blodbad. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gøffe 243 Skrevet 4. Oktober, 2021 jeg bruger nu bare min trimmer når det endelig er tid til og høste men jeg har overvejet manscaped lawn mower den ser ud til og få god kritik eneste ulempe er den kommer fra udlandet så måske man risikere straf told 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin1963 331 Skrevet 4. Oktober, 2021 Har barberet mig de sidste 6-7 år med alm. skraber ( enda fra R..hullet og helt op over P..... - Intet problem. Måske er det fordi jeg gennem 40 år har brugt skraber til alm. barbering så ligger det lige til - så du skal måske starte med ansigtet indtil du har øvelsen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_Swingking 464 Skrevet 4. Oktober, 2021 Du skal bare gøre det forsigtigt i badet..... Godt med conditioner på løgene og so forsigtig skraber... Gør du det hver flere gange om ugen er der ingen blodbad 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14462 Skrevet 4. Oktober, 2021 Der findes også damer, der synes hår er vældig fint. Evt let trimmet, evt kun glat nederst 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17752 Skrevet 4. Oktober, 2021 Liv skrev, for 10 minutter siden: Der findes også damer, der synes hår er vældig fint. Evt let trimmet, evt kun glat nederst Det glæder mig. Kender du sådan en dame? 1 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 4. Oktober, 2021 The Greenkeeper med Nut Butter…… Måske det er noget inden bananen forbløder og løgposen kommer til at ligne en tre-årig med skoldkopper 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14181 Skrevet 4. Oktober, 2021 Bananas skrev, for 7 timer siden: Damerne fortæller mig at næsten alle mænd for tiden er barberede der nede. Men hvordan i helvede barberer man sig uden at det bliver slagteri? Tænkte jeg skulle præsentere mig som en cool modern mand næste gang jeg tager til Kbh (snart). Tænkte det var tid at for første gang nogensinde rydde op i buskadset der nede og komme smooth og lækker til de ventende damerne. Hvad skete så.... Blod og katastrofe. I nat får jeg sove med en improviseret ble, lavet af køkkenpapir og underhylere. Smooth er nok ikke mig. Jeg bruger som regel en Gilette Venus med dobbeltskær (de kan bruges flere gange) på løgene og synes ikke det giver problemer - man må bare aldrig køre sideværts! - og kører man for langt ud til siderne kan man få problemer med stikkere. Af og til trimmer jeg så også hårene op ad maven til lige under navlen med en hårtrimmer, uden at det bliver for bart og kommer til at se underligt ud. Men med trimmeren kan man godt komme til at rive sig lidt, hvis man afmonterer højdeindstilleren - men det kan være nødvendigt for at fange hårene. Et alternativ til at rasere løgene, kan være at få en pige til at rykke dem ud - ganske laaaangsomt - og en for en Hvis hun også tager dem omkring røvhullet på samme måde - så bliver det alvor 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Don T 344 Skrevet 4. Oktober, 2021 Bananas skrev, for 8 timer siden: Damerne fortæller mig at næsten alle mænd for tiden er barberede der nede. Men hvordan i helvede barberer man sig uden at det bliver slagteri? Tænkte jeg skulle præsentere mig som en cool modern mand næste gang jeg tager til Kbh (snart). Tænkte det var tid at for første gang nogensinde rydde op i buskadset der nede og komme smooth og lækker til de ventende damerne. Hvad skete så.... Blod og katastrofe. I nat får jeg sove med en improviseret ble, lavet af køkkenpapir og underhylere. Smooth er nok ikke mig. Hvad bruger du som barberskum? Min erfaring er at bruge badeskum, så skraberen glider lettere. Er skummet væk før jeg er færdig, så tilføjer jeg lidt ekstra. Held og lykke med de bløde løg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 537 Skrevet 4. Oktober, 2021 Jeg bruger skraber og har prøvet både barberskum og almindeligt sæbe, uden eller kombineret shampo og sæbe er bedst. Køb nogle engangs skrabere, de holder ca. 1 måned - jeg gør det en gang om ugen, men køb dem ikke for billigt, så gør det ondt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1134 Skrevet 4. Oktober, 2021 (edited) Jeg har også eksperimenteret med at barberer de ædlere dele og med skraber fik jeg til sidst en masse udslet. En “broder” her på sitet anbefalede en “Body Groomer for Men: Sådan en købte jeg og jeg har ikke længere problemer med udslet. Den findes så vidt jeg ved i en ny og forbedret udgave “OneBlade”: Redigeret 4. Oktober, 2021 af bigfoot 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1129 Skrevet 4. Oktober, 2021 Bananas skrev, for 12 timer siden: Damerne fortæller mig at næsten alle mænd for tiden er barberede der nede. Men hvordan i helvede barberer man sig uden at det bliver slagteri? Tænkte jeg skulle præsentere mig som en cool modern mand næste gang jeg tager til Kbh (snart). Tænkte det var tid at for første gang nogensinde rydde op i buskadset der nede og komme smooth og lækker til de ventende damerne. Hvad skete så.... Blod og katastrofe. I nat får jeg sove med en improviseret ble, lavet af køkkenpapir og underhylere. Smooth er nok ikke mig. Har barberet mig der de sidste+10år Et enkelt lille snit ved sjældne lejligheder ALTID skraber af god kvalitet. I min verden er det Gillette. Grundig vask under bruseren med så varmt vand som du kan tåle, god barberskum/gel Hele tiden skylde kniven ren for hår og sæbe Du får den glatteste og blødeste pung Første gang vil jeg klippe håret så tæt som muligt før kniven tager fa Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14462 Skrevet 4. Oktober, 2021 Bananas skrev, for 6 timer siden: Det glæder mig. Kender du sådan en dame? Hvis du ikke har nogen særlige preferencer, kan jeg godt sende nummeret på en dame eller to Mht barbering, så kan jeg anbefale altid at bruge frisk klinge og efter barbering, men stadig i badet, at skrubbe området med en skrubbehandske, og efter tørring, at smøre med mandelolie. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2041 Skrevet 4. Oktober, 2021 Og husk at afslutte med iskoldt vand. Det lukker porerne og hindrer bumser. Og så lyder skriget flot i badeværelset 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 4. Oktober, 2021 Brutus skrev, 1 time siden: Og husk at afslutte med iskoldt vand. Det lukker porerne og hindrer bumser. Og så lyder skriget flot i badeværelset Og skal skriget helt derop hvor krystalglassene kommer i selvsving, så sluttes der af med et skvæt aftershave…….. så føler man at man lever 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17752 Skrevet 4. Oktober, 2021 Brutus skrev, 1 time siden: Og husk at afslutte med iskoldt vand. Det lukker porerne og hindrer bumser. Og så lyder skriget flot i badeværelset Jeg er født og opvoksen i iskoldt vand. I vil ikke høre pip fra mig. Det der med aftershave måske jeg klynker lidt af dog 1 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17752 Skrevet 4. Oktober, 2021 Liv skrev, for 1 time siden: Hvis du ikke har nogen særlige preferencer, kan jeg godt sende nummeret på en dame eller to Mht barbering, så kan jeg anbefale altid at bruge frisk klinge og efter barbering, men stadig i badet, at skrubbe området med en skrubbehandske, og efter tørring, at smøre med mandelolie. Præferencer og præferencer... Det går fint med dig Liv. Hvis du ikke har nogle særlige præferencer? Og ikke er bange for en bloddryppende banan. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den lille frøken Skrevet 4. Oktober, 2021 (edited) Bananas skrev, for 10 timer siden: Det glæder mig. Kender du sådan en dame? Jeg kender også mange kvinder der ikke bryder sig om det skaldede drengelook. Jeg selv er en af dem der gerne vil have at en mand ligner en mand og ikke en lille dreng. Faktisk har jeg svært ved at tænde hvis en mand er helt glat forneden. Mit råd er: lad det være trimmet så er det hverken glat eller storbusket og alle er glade Redigeret 4. Oktober, 2021 af Den lille frøken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17752 Skrevet 4. Oktober, 2021 Den lille frøken skrev, for 3 minutter siden: Jeg kender også mange kvinder der ikke bryder sig om det skaldede drengelook. Jeg selv er en af dem der gerne vil have at en mand ligner en mand og ikke en lille dreng. Faktisk har jeg svært ved at tænde hvis en mand er helt glat forneden. Hvis den slags mænd er mangelvare der ovre, så er du meget velkommen her Lille frøken. Jeg tror faktiskt jeg bestemmer mig for at jeg også har svært at tænde hvis jeg er helt glat forneden. Tænker det føles omtrent som at gå omkring i korte bukser med røde seler og knæstrømper. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 4. Oktober, 2021 Bananas skrev, for 1 minut siden: Hvis den slags mænd er mangelvare der ovre, så er du meget velkommen her Lille frøken. Jeg tror faktiskt jeg bestemmer mig for at jeg også har svært at tænde hvis jeg er helt glat forneden. Tænker det føles omtrent som at gå omkring i korte bukser med røde seler og knæstrømper. Og du er ikke engang nået til at mærke den vidunderlige kløe, når hårene gror ud igen, og du bliver "that guy" som altid står med hånden på skridtet (det sidste var du måske allerede ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Graphite Skrevet 4. Oktober, 2021 Philips OneBlade er svaret. Husk at desinficere bladet. Man bliver ikke lige så glat som med et rigtigt barberblad, men det er til gengæld hurtigt og nemt. Hold jer fra virksomheder som Trimmeriet og Manscaped. Bemærk hvordan det er samme produkt, bare med et andet navn skrevet printet på. Det er billigt producerede trimmere fra Kina, som de bare kører en masse dyr marketing på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Like a Stone Skrevet 4. Oktober, 2021 Det var da i start-00’erne at det blev moderne at mænd var helt glatte. Vel også der at de Metroseksuelle mænd havde deres storhedstid. Tror at tendensen i dag er en mere trimmet men ikke glat version. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17752 Skrevet 4. Oktober, 2021 Like a Stone skrev, for 22 minutter siden: Det var da i start-00’erne at det blev moderne at mænd var helt glatte. Vel også der at de Metroseksuelle mænd havde deres storhedstid. Tror at tendensen i dag er en mere trimmet men ikke glat version. Kan godt tænke mig det. Jeg er så bagud at jeg ofte når at blive moderne igen inden jeg har forstået at jeg har været umoderne de sidste 20 åren 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14462 Skrevet 4. Oktober, 2021 Bananas skrev, for 7 timer siden: Præferencer og præferencer... Det går fint med dig Liv. Hvis du ikke har nogle særlige præferencer? Og ikke er bange for en bloddryppende banan. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg