Hop til indhold
Guest sexes

Sonja i Aarhus

Recommended Posts

Guest sexes

Var sammen med sonja da hun var i Randers for ca 2 uger siden, ægte foto og snakker godt engelsk, jeg synes hun er en smuk kvinde, ja faktisk den smukkeste jeg har været sammen med i år

Søg sonja på al

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende et par gange kort tid efter hun var kommet til DK i 2018-19. Jeg havde nogle fine oplevelser med hende, og skrev også en anmeldelse af mit første besøg. 

Men at hun "snakker godt engelsk" ... så må hun have været i intensiv sprogskole eller lignende, da hendes engelsk førhen var nærmest ikke-eksisterende.
Hvilket selvfølgelig er en positiv historie skulle det være rigtigt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sexes

Jo det hende

Jo hun snakker godt engelsk vi kun nemt forstå hinanden

"Skulle det være rigtigt"  ja så må hun ha lært det på de sidste 2-3år, eller også gad hun bare ik at snakke med dig

Når der en som bekræfter at hun taler engelsk, så vil det være på sin plads med en undskyldning, jeg synes det er uværdigt at du kalder mig en løgner

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Betelgeuse1965
autobahn skrev, 1 time siden:

Jeg besøgte hende et par gange kort tid efter hun var kommet til DK i 2018-19. Jeg havde nogle fine oplevelser med hende, og skrev også en anmeldelse af mit første besøg. 

Men at hun "snakker godt engelsk" ... så må hun have været i intensiv sprogskole eller lignende, da hendes engelsk førhen var nærmest ikke-eksisterende.
Hvilket selvfølgelig er en positiv historie skulle det være rigtigt. 

sexes skrev, for 21 minutter siden:

Jo det hende

"Skulle det være rigtigt"  ja så må hun ha lært det på de sidste 2-3år, eller også gad hun bare ik at snakke med dig

Når der en som bekræfter at hun taler engelsk, så vil det være på sin plads med en undskyldning, jeg synes det er uværdigt at du kalder mig en løgner

I kan begge have rat . Hvis hun 3-4 måneder om året i dk . Så give det ca 12 måneder til at lære nyt sprog . 

jeg har kikket på hende. Hun ser søde ud , med flotte øko bryster . Men anmeldelserne var ikke særlig godt . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
sexes skrev, for 3 timer siden:

Jo det hende

Skru lige lidt ned for testosteronen ! 
Jeg beskylder hverken dig eller nogen andre for noget som helst! Rien du tout! Nothing! D'accord! 
Jeg bemærker, at hun tidligere har være ualmindelig lidt kyndig i det engelske. Og at det er en positiv historie, hvis hun har brugt tiden på at lære sproget. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
sexes skrev, den 3.10.2021 at 18:42:

Var sammen med sonja da hun var i Randers for ca 2 uger siden, ægte foto og snakker godt engelsk, jeg synes hun er en smuk kvinde, ja faktisk den smukkeste jeg har været sammen med i år

Søg sonja på al

Er hun en rigtig pige ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren A
Myfox skrev, 1 time siden:

Er hun en rigtig pige ? 

Hvad får dig dog til at tro, at hun ikke skulle være det? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Myfox skrev, for 3 timer siden:

Vil bare være sikker :) 

100% hun er en pige/dame, men min anbefaling er at holde dig væk.

Ingen indlevelse i akten overhovedet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...