Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/281646

Besøgte Diana i dag . Et gammelt bekendtskab efterhånden.

Stort smil og kys ved ankomst. Fik nusset til at starte med. Nyder hendes dejlige faste original bryster. Så var der dømt blowjob. Og uden nyder jeg det rigtig meget. Hun er virkelig god til at slikke. Så den blev hurtig klar til sex. Men inden skulle vi lige klare en 69'er til hun kom. Vildt at høre når det sker.

Sex forfra og bagfra. Nyder hendes dejlige faste røv. Kom lidt for hurtig, men må tage en tur snart igen.

Dejligt hun er tilbage efter et kort ophold i hjemlandet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ginne skrev, for 3 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/281646

Besøgte Diana i dag . Et gammelt bekendtskab efterhånden.

Stort smil og kys ved ankomst. Fik nusset til at starte med. Nyder hendes dejlige faste original bryster. Så var der dømt blowjob. Og uden nyder jeg det rigtig meget. Hun er virkelig god til at slikke. Så den blev hurtig klar til sex. Men inden skulle vi lige klare en 69'er til hun kom. Vildt at høre når det sker.

Sex forfra og bagfra. Nyder hendes dejlige faste røv. Kom lidt for hurtig, men må tage en tur snart igen.

Dejligt hun er tilbage efter et kort ophold i hjemlandet. 

Halløj 

Tak for beretningen. Lyder som en dejlig oplevelse ;-) 
Jeg har haft et godt øje til hende i lang tid, men ikke fået taget næste skridt og besøgt hende. Men det kommer til at ske. Hun ser vidunderlig ud. 
Skal nok komme tilbage med et par ord efter et besøg. Der går desværre nok et par uger, så håber hun fortsat er her på det tidspunkt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
YNWA skrev, for 10 timer siden:

Halløj 

Tak for beretningen. Lyder som en dejlig oplevelse ;-) 
Jeg har haft et godt øje til hende i lang tid, men ikke fået taget næste skridt og besøgt hende. Men det kommer til at ske. Hun ser vidunderlig ud. 
Skal nok komme tilbage med et par ord efter et besøg. Der går desværre nok et par uger, så håber hun fortsat er her på det tidspunkt. 

Hun sagde hun blev der til 18. Okt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nåede lige et besøg mere hos denne dejlige kvinde inden hun igen forlader Danmark Stadig i topform på lagnerne. 

Vil ikke gå i dybden, læs mit første opslag, da dette var stort set det samme program . Og dejligt for det. Så ved vi begge hvad vi har brug for. Der er helt sikkert fordele ved at gå til den samme har jeg erfaret. Når desværre ikke flere ture med hende i denne omgang. Hun forlader Danmark den 18. 

Så vil du også nyde hende så er det bare om at komme afsted.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ginne skrev, den 13.10.2021 at 08:48:

Nåede lige et besøg mere hos denne dejlige kvinde inden hun igen forlader Danmark Stadig i topform på lagnerne. 

Vil ikke gå i dybden, læs mit første opslag, da dette var stort set det samme program . Og dejligt for det. Så ved vi begge hvad vi har brug for. Der er helt sikkert fordele ved at gå til den samme har jeg erfaret. Når desværre ikke flere ture med hende i denne omgang. Hun forlader Danmark den 18. 

Så vil du også nyde hende så er det bare om at komme afsted.

Har du prøvet hendes røv? Og i så fald var den god? Stønner hun godt/frækt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Klunkebob skrev, for 15 timer siden:

Har du prøvet hendes røv? Og i så fald var den god? Stønner hun godt/frækt?

Jeg har ik prøvet hendes røv. Ja hun stønner hvis du får hende godt i gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...