SlikkeFrands 129 Skrevet 3. Oktober, 2021 Hej brødre, Er der en, der kan forklare hvad FKK står for? Vh SF Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Latexsjoveren 88 Skrevet 3. Oktober, 2021 FKK er forkortelse for Freie Körper Kultur (tysk 'fri kropskultur'), som er en tysk betegnelse for naturisme. Sakset fra Lex.dk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9604 Skrevet 3. Oktober, 2021 Hvilken mening giver denne tråd, efter at du allerede har oprettet denne tråd? Jeg vil mene at du allerede har fået svar på dine spørgsmål i den tråd. Du kom tydeligvis ikke af sted, men i min optik begynder du at udfordre din troværdighed. Ikke mindst så synes jeg at du begynder at udvise dis respekt for den hjælpsomhed, som vi er mange erfarne FKK rejsende der som oftest og gerne udviser. Men hjælpsomhed forudsætter troværdighed, og din er hos mig pt noget tyndslidt. I en kontekst af nu 2 tråde, hvor du demonstrerer din manglende seriøsitet som bruger på EG. Der er ved at opstå et mønster af tidrøvere i forum, som de kendes telefonisk og på mail af piger i branchen. Jeg gider det ikke i forum på EG. Du har 11 års arkiv med stof om FKK på EG, hvor du allerede ville kunne have fået svar på alle de spørgsmål som du nu stiller over 2, i mine øjne derfor utroværdige tråd oplæg. Venlig hilsen Rejsenetværk 2 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9604 Skrevet 3. Oktober, 2021 Slikke Frands skrev: Harmony-hamburg 29/30 Oktober. Mit første besøg på en FKK Klub. Jeg undskylder selvfølgelig for at jeg havde misset at det er oktober han mente. Men jeg mener nu alligevel det jeg skrev om denne tråd. Venlig hilsen Rejsenetværk 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SlikkeFrands 129 Skrevet 3. Oktober, 2021 Rejsenetværk skrev, for 32 minutter siden: Slikke Frands skrev: Harmony-hamburg 29/30 Oktober. Mit første besøg på en FKK Klub. Jeg undskylder selvfølgelig for at jeg havde misset at det er oktober han mente. Men jeg mener nu alligevel det jeg skrev om denne tråd. Venlig hilsen Rejsenetværk PM er sendt til dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SlikkeFrands 129 Skrevet 3. Oktober, 2021 Latexsjoveren skrev, for 3 timer siden: FKK er forkortelse for Freie Körper Kultur (tysk 'fri kropskultur'), som er en tysk betegnelse for naturisme. Sakset fra Lex.dk Tak. Ordentligt og sobert svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg