Hop til indhold
Dxx

Hvilken GP har den mindste og strammeste fisse?

Recommended Posts

Ja, titlen siger vel det hele. 

Søger en GP i københavn med den mindste/strammeste fisse overhovedet.. Nogen bud? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Landsbytossen Det da vel et praktisk spørgsmål, som ikke bør anses som komplet håbløst. Det må da objektivt kunne lægges til grund, hvilke GP'er har en umådelig stram fisse... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dxx skrev, for 19 minutter siden:

Ja, titlen siger vel det hele. 

Søger en GP i københavn med den mindste/strammeste fisse overhovedet.. Nogen bud? 

Hvis det var Jylland havde jeg et par bud

Del dette indlæg

Link til indlæg

@tugwell Uagtet hvor lille eller stor man er, så vil jeg stadig mene, at det godt kan identificeres, når der er tale om en ekstraordinær stram og lille fisse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Servciesboy skrev, for 6 minutter siden:

Hvis det var Jylland havde jeg et par bud

Man kan vel ikke har et PAR bud, der er vel kun én, der har DEN strammeste.

Enig i kommentarerne om, at det hører under kategorien “håbløse forespørgsler”.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selvfølgelig er det en relevant forespørgsel. Overskriften er sigende, og alene det at vi går ind på den indikerer at vi også gerne vil kende svaret. 

så fortæl hvem der har en ekstraordinær stram fisse i Københavnsområdet?

Del dette indlæg

Link til indlæg

I er fandme mærkelige nogle gange i mænd, og stiller de mest mærkelige spørgsmål. :) Ligesom når I har travlt med at sende os piger længden på jeres pik og tykkelsen på den. Et gammelt ordsprog siger. Hellere en lille, der kører rundt, end en stor der gør ondt, men det gør nu godt med en lidt stor ind imellem. :P

Kan kun sige, at når jeg er på, så får jeg de mest vanvittige spørgsmål og forespørgsler. Tænker det gælder alle mine medsøstre også. 

Knus og fortsat god søndag 

Samantha 

• Synes godt om 5
  • Tak 1
  • Haha 3
  • Forvirret 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Samanthawild Altså, jeg må indrømme jeg er lidt forundret over at min forespørgsel bliver anset som underlig mv. For mig at se, er det et reelt spørgsmål. For mig er det ikke ualmindeligt at der kan være forskel på størrelsen af kvinders herligheder.. Altså nogen gange støder man da ind i en der har en meget snæver og stram f***. Det var da derfor i min optik et fair spørgsmål.

Der er da mange petit kvinder, der kan være mere stramme end andre.. 

Så jeg håber da stadig at der er nogle venlige sjæle der vil dele, såfremt de har stødt ind i en der har det jeg efterspørger. 

Og ja, god søndag til alle jer fantastiske mennesker derude. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dxx skrev, for 28 minutter siden:

@Samanthawild Altså, jeg må indrømme jeg er lidt forundret over at min forespørgsel bliver anset som underlig mv. For mig at se, er det et reelt spørgsmål. For mig er det ikke ualmindeligt at der kan være forskel på størrelsen af kvinders herligheder.. Altså nogen gange støder man da ind i en der har en meget snæver og stram f***. Det var da derfor i min optik et fair spørgsmål.

Der er da mange petit kvinder, der kan være mere stramme end andre.. 

Så jeg håber da stadig at der er nogle venlige sjæle der vil dele, såfremt de har stødt ind i en der har det jeg efterspørger. 

Og ja, god søndag til alle jer fantastiske mennesker derude. 

Din forespørgsel hører ind under "håbløse forespørgsler"  fordi du vil kun kunne få et subjektivt svar. Den ene fisse kan jo være stram for nogen, mens den er en ladeport for andre.

Du kan starte med at oplyse størrelsen på dit udstyr, så er chancen for et mere præcist, objektivt svar mere realistisk. ;)

• Synes godt om 1
  • Haha 1
  • Forvirret 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Samanthawild skrev, for 57 minutter siden:

I er fandme mærkelige nogle gange i mænd, og stiller de mest mærkelige spørgsmål. :) Ligesom når I har travlt med at sende os piger længden på jeres pik og tykkelsen på den. Et gammelt ordsprog siger. Hellere en lille, der kører rundt, end en stor der gør ondt, men det gør nu godt med en lidt stor ind imellem. :P

Kan kun sige, at når jeg er på, så får jeg de mest vanvittige spørgsmål og forespørgsler. Tænker det gælder alle mine medsøstre også. 

Knus og fortsat god søndag 

Samantha 

Hvad ønsker damen så stor som i bred eller stor som i lang … hvad gør mest ondt ? En lang der banker på livmoder elller en bred der dårlig kan komme ind og ud ? ;) 

Så er de dumme spørgmål vel makset ud :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. T skrev, for 14 minutter siden:

Din forespørgsel hører ind under "håbløse forespørgsler"  fordi du vil kun kunne få et subjektivt svar. Den ene fisse kan jo være stram for nogen, mens den er en ladeport for andre.

Du kan starte med at oplyse størrelsen på dit udstyr, så er chancen for et mere præcist, objektivt svar mere realistisk. ;)

Tror vist du har misforstået noget Mr. T (må næsten være fra the A-team:lol:) 95% af dette forum er subjektivt.

Derfor kan man godt danne sig et indtryk af GPernes udseende, performance, service etc. Vel også derfor du selv følger med herinde.

Som svar til trådstarteren kan jeg sige at chancen for en fast undervogn er væsentlig større hvis du vælger en på max 25-26 år - altså helt overordnet set. Fx  Lilly chilly finder jeg ret stram:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dxx skrev, for 5 minutter siden:

@G.G. Tak for det første reelle svar på mit spørgsmål. Værdsat. 

Det er jeg nu ikke sikker på passer helt. Det er også et subjektivt svar. Det kan kun tænkes det er sådan, fordi man tænker kvindens alder. Hun kan have født 3 børn og være noget slap i betrækket eller måske ikke, og måske laver hun knibeøvelser hver dag. Så jo det er i kategorien af håbløse spørgsmål, men blot endnu et af slagsen, og vi kan jo se, hvor flittigt vi hopper med på den galaj, da det ikke kræver raketvidenskab.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det meget simpelt,... har man oplevet en GP med en usædvanlig stram fisse så ved man det. Det ikke så svært at svare på, man skal bare lade være med at overanalysere... Bare et simpelt spørgsmål altså.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hahahah ... 

Forestil dig følgende scenarie, ved et opkald til en GP:

GP: "Hallo?"
Jeg: "Hej. Har du tid idag?
GP: "Ja, det har jeg. Nogle bestemte ønsker?"
Jeg: "Ja, jeg medbringer et målebånd... jeg er igang med at finde ud af hvilken pige, der har den strammeste og mindste fisse i hele København. Er det okay?"
Jeg: "Hallo? ... hallo? ...  

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Dxx

Hej :)

Man kan jo også vende den om :?::

GPér :wub: der på dette site efterlyser kunder med kooooorte - småååååå - tyyyyyynde pikke:huh:  - hvor mange mænd tror i selv der melder sig frivilligt offentlig med nickname her på EG 

Meget få eller ingen!!!

Fra min tid med min x kæreste som var til ugentlige hardcore gangbang på swingerklub, har jeg så sandeligt set meget forskelligt pik-udstyr helt nede fra sådan en 5 -6 cm længde med diameter på 2 cm og sig bemærke velvoksne europæiske mænd, - -  og ellers langt over 20 cm med tykkelse som en Sønderjysk røget oksespegepølse. Det vigtigste for os begge, altså min kæreste og jeg selv, var ordentlig opførelse og PLI fra mændene uanset størrelsen på deres pik

85% af sex foregår mellem vores ører og resten syd for navlen og det gælder både K og M. 

Fra en aften med Sexolog Joan Ørting erindrer jeg hun på et tidspunkt sagde : en kvinde hun tilpasser sig sin mand, og hun mente pik og fisse, og det skal vi mænd sgu værdsætte uanset om der er tale om en lille pjort eller kæmpe stor

Mange hilsner

Nye tider

- - nu er det så jeg ikke kan lade være, - det med at efterlyse:  Hvilken GP har den mindste og strammeste fisse?  - - har måske sin årsag ?!?!?! :P 

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Spørgsmålet er reelt nok, men har ikke selv mødt nogen hvor jeg tænkte hun var usædvanligt stram. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Nye tider

haha, tak for en yderst sjov og hyggelig besked... Nerhj jeg ligger lige på gennemsnittet, måske lidt over.. hverken noget der kan anses som "lille" eller for "stor". Så det ikke så meget det, det er mere fordi jeg elsker petite kvinder, og fornemmelsen af en lille og stram fisse. Både udseendesmæssigt, når jeg presser den ind - med omtanke for den jeg er sammen med naturligvis - og følelsmæssigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...