TheBiscuit 76 Skrevet 2. Oktober, 2021 Ser ud til Alice er tilbage og hun ikke køre team med Jessy mere. Da hun var her alene for par uger siden. Jeg har besøgt Alice flere gange og der ikke noget at klage over, men jeg synes hendes priser og helt uden af sporet nu 2100 kr for 1 time eller det bare mig der er blevet lidt for nærig? Det jo ikke nogen efterlysning, men synes ikke den hørt til under anmeldelser. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2564 Skrevet 3. Oktober, 2021 Det er jo med alle hendes tillægsydelser så mon ikke man kan få en omgang for mindre? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
puj 63 Skrevet 3. Oktober, 2021 Da hun var her i juli gav jeg 500 kr for 20 min med hendes sædvanlige gode service Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 970 Skrevet 3. Oktober, 2021 Jeg lagde også mærke til at Jessy havde lagt sine priser voldsomt om… Da Alice startede i Vanløse var det 600,- for 30 min, i Brøndby røg den i 700,- Gad vide hvor vi ligger nu…? Synes det er dårligt gennemskueligt, hendes annonce… Er vi stadig på 700,- for 30 min, så er det dog stadig god value for your money… Nogen der ved hvor hun holder til? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keaper 510 Skrevet 3. Oktober, 2021 Looks like Alice updated her add. Putting in a few different options at different costs. Where the 2.100:- is her full package. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheBiscuit 76 Skrevet 3. Oktober, 2021 Der ud til hun har opdateret sin side nu, hvor man kan få 1 time for 1400 kr som virker mere fair for mig, da jeg aldrig vil kunne gøre brug af den få fulde pakke og det mindste er 45 minutter. Håber bare hun stadig kysser som en drøm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AliceHot 6 Skrevet 3. Oktober, 2021 Good morning to all of you. I would like to explain the situation. I am speaking for me and for Jessie. Yes is true we start our first time in Dk with a lower prices because of certain situation ( which is difficult to explain and difficult for you to understand) but please respect our decision of today on changing the prices . Today we are back ,and our meaning is to give an impeccable service and work much more on quality . We invest much more for give better service and make all of you happy. We are located now in Private and discreet apartment in Copenhagen V, we always work together and we will always do our best to make all of you happy and ofc we give you different choices concerning the prices.. Have a nice Sunday and see you soon …. Alice and Jessie 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zombie 358 Skrevet 3. Oktober, 2021 TheBiscuit skrev, 1 time siden: Der ud til hun har opdateret sin side nu, hvor man kan få 1 time for 1400 kr som virker mere fair for mig, da jeg aldrig vil kunne gøre brug af den få fulde pakke og det mindste er 45 minutter. Håber bare hun stadig kysser som en drøm Kys ser ikke ud til at indgå i grundpakken. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
puj 63 Skrevet 3. Oktober, 2021 Da jeg besøgte hende i juli var der mange dybe kys med i prisen på 500 kr for 20 min Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 970 Skrevet 3. Oktober, 2021 puj skrev, for 2 timer siden: Da jeg besøgte hende i juli var der mange dybe kys med i prisen på 500 kr for 20 min Mon ikke antallet af kunder falder proportionelt med prisstigningen…. Gider ikke betale 2 kilo for en time. Kan man få en 1/2-time for en fair pris, så har Alice stadig en fast kunde her…. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
puj 63 Skrevet 3. Oktober, 2021 Tror jeg du har fuldstændig ret i. Hun skriver 900 kr for en ½ time til mig i dag! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 970 Skrevet 3. Oktober, 2021 puj skrev, for 3 minutter siden: Tror jeg du har fuldstændig ret i. Hun skriver 900 kr for en ½ time til mig i dag! Det er den eneste måde de kan lære det på når man er blevet for grådig…. og der er altså en del der tror at fisse prisen skal stige som fragtprisen på container fra Kina… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg