pacer 2565 Skrevet 2. Oktober, 2021 https://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/46-aarige-joan-derfor-hader-jeg-sex-med-gummi/8883489 Det er der ingen der ligefrem elsker. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 2. Oktober, 2021 Jeg elsker sex med gummi. Jeg elsker også sex uden gummi. Jeg elsker simpelt hen sex - med den rette kvinde. Gummi eller ikke gummi - couldn't care less. 2 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 346 Skrevet 2. Oktober, 2021 Jaja, det er bedre uden, og farligere, især dansk og græsk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snadremanden 255 Skrevet 3. Oktober, 2021 Den artikel ligger bag en betalingsmur … Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 3. Oktober, 2021 Kan nogen huske dengang i 80’erne og 90’erne, når nogen omtalte sex med kondom som “at spise karamel med papir på”. …? Nu har jeg aldrig prøvet at spise karamel med papir på, men jeg er rimelig sikker på at sex med kondom er meget, meget bedre. Desuden kan det også godt betale sig at købe noget godt kram fra kondom-hylden. Der kan være stor forskel på kvaliteten, og nogle af de dyre varer kan virkelig bidrage med noget i forhold til følelsen. Køb eventuelt en blandet pakke fra en webshop, og prøv hvad der virker godt. Kondom er ikke bare kondom. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kaspersen Skrevet 3. Oktober, 2021 (edited) Tip toe skrev, for 6 minutter siden: Køb eventuelt en blandet pakke fra en webshop, og prøv hvad der virker godt. Kondom er ikke bare kondom. Faktisk et godt råd til os der har svært ved at komme. Så langt havde jeg slet ikke tænkt, damm it. Så er det bare om pigen er med at eksperimentere med medbragte kondomer, men det kan man jo bare spørge om. Redigeret 3. Oktober, 2021 af Kaspersen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 726 Skrevet 11. Oktober, 2021 Tip toe skrev, den 3.10.2021 at 07:49: Kan nogen huske dengang i 80’erne og 90’erne, når nogen omtalte sex med kondom som “at spise karamel med papir på”. …? Nu har jeg aldrig prøvet at spise karamel med papir på, men jeg er rimelig sikker på at sex med kondom er meget, meget bedre. Tog en for holdet i går og prøvede både karamel med papir på og sex med gummi. Sex med gummi vinder med adskillige længder. 1 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fullerman 53 Skrevet 12. Oktober, 2021 Har ingen problemer med gummi..pikken bliver ekstra hård når gummiet rulles på..måske fordi det strammer lidt.? eller forventningen om at skulle ind i varmen.? Ihvertfald bruger jeg det gerne..også for at passe på mig selv og andre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg