Hop til indhold

Sex med gummi

Featured Replies

Skrevet

Jeg elsker sex med gummi. Jeg elsker også sex uden gummi.

Jeg elsker simpelt hen sex - med den rette kvinde. Gummi eller ikke gummi - couldn't care less.

Skrevet

Jaja, det er bedre uden, og farligere, især dansk og græsk.

Skrevet

Kan nogen huske dengang i 80’erne og 90’erne, når nogen omtalte sex med kondom som “at spise karamel med papir på”. …? Nu har jeg aldrig prøvet at spise karamel med papir på, men jeg er rimelig sikker på at sex med kondom er meget, meget bedre. :D 

Desuden kan det også godt betale sig at købe noget godt kram fra kondom-hylden. Der kan være stor forskel på kvaliteten, og nogle af de dyre varer kan virkelig bidrage med noget i forhold til følelsen. Køb eventuelt en blandet pakke fra en webshop, og prøv hvad der virker godt. Kondom er ikke bare kondom.

Skrevet
Tip toe skrev, for 6 minutter siden:

Køb eventuelt en blandet pakke fra en webshop, og prøv hvad der virker godt. Kondom er ikke bare kondom.

Faktisk et godt råd til os der har svært ved at komme. Så langt havde jeg slet ikke tænkt, damm it. Så er det bare om pigen er med at eksperimentere med medbragte kondomer, men det kan man jo bare spørge om.  

Redigeret af Kaspersen

• 2 weeks later...
Skrevet
Tip toe skrev, den 3.10.2021 at 07:49:

Kan nogen huske dengang i 80’erne og 90’erne, når nogen omtalte sex med kondom som “at spise karamel med papir på”. …? Nu har jeg aldrig prøvet at spise karamel med papir på, men jeg er rimelig sikker på at sex med kondom er meget, meget bedre. :D 

Tog en for holdet i går og prøvede både karamel med papir på og sex med gummi.

Sex med gummi vinder med adskillige længder.

Skrevet

Har ingen problemer med gummi..pikken bliver ekstra hård når gummiet rulles på..måske fordi det strammer lidt.? eller forventningen om at skulle ind i varmen.? Ihvertfald bruger jeg det gerne..også for at passe på mig selv og andre.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.