Hop til indhold
pacer

Sex med gummi

Recommended Posts

Jeg elsker sex med gummi. Jeg elsker også sex uden gummi.

Jeg elsker simpelt hen sex - med den rette kvinde. Gummi eller ikke gummi - couldn't care less.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan nogen huske dengang i 80’erne og 90’erne, når nogen omtalte sex med kondom som “at spise karamel med papir på”. …? Nu har jeg aldrig prøvet at spise karamel med papir på, men jeg er rimelig sikker på at sex med kondom er meget, meget bedre. :D 

Desuden kan det også godt betale sig at købe noget godt kram fra kondom-hylden. Der kan være stor forskel på kvaliteten, og nogle af de dyre varer kan virkelig bidrage med noget i forhold til følelsen. Køb eventuelt en blandet pakke fra en webshop, og prøv hvad der virker godt. Kondom er ikke bare kondom.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kaspersen
Tip toe skrev, for 6 minutter siden:

Køb eventuelt en blandet pakke fra en webshop, og prøv hvad der virker godt. Kondom er ikke bare kondom.

Faktisk et godt råd til os der har svært ved at komme. Så langt havde jeg slet ikke tænkt, damm it. Så er det bare om pigen er med at eksperimentere med medbragte kondomer, men det kan man jo bare spørge om.  

Redigeret af Kaspersen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tip toe skrev, den 3.10.2021 at 07:49:

Kan nogen huske dengang i 80’erne og 90’erne, når nogen omtalte sex med kondom som “at spise karamel med papir på”. …? Nu har jeg aldrig prøvet at spise karamel med papir på, men jeg er rimelig sikker på at sex med kondom er meget, meget bedre. :D 

Tog en for holdet i går og prøvede både karamel med papir på og sex med gummi.

Sex med gummi vinder med adskillige længder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har ingen problemer med gummi..pikken bliver ekstra hård når gummiet rulles på..måske fordi det strammer lidt.? eller forventningen om at skulle ind i varmen.? Ihvertfald bruger jeg det gerne..også for at passe på mig selv og andre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...