Hop til indhold

Kast dig ned på bedetæppet piger!

Featured Replies

Skrevet
  • Administrator

Nu skal man jo heller ikke gøre problemet større end det er. Vi kunne også vælge at alle brugere skulle logge ind med NemID, for at sikre at ingen brugte flere brugernavne. Men det tror jeg ikke ligefrem vores brugere ville synes om.

En IP-adresse er heller ikke en stensikker identifikation på en bruger kun er en enkelt person, flere forskellige brugere kan sagtens over tid komme til at dele IP-adresse.

• Svar 68
  • Visninger 7.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Skrevet

Et lille forslag til førerbunkeren:

Jeg er af den holdning, at negative anmeldelser er de vigtigste :? At der bliver skrevet om samtlige piger herinde de er åh ih så fantastiske, gør jo faktisk ikke udvælgelsen lettere (som anmeldelser jo egentlig skulle være en hjælp til)

Når der så kommer negative anmeldelser, prøver man at læse, hvad gik egentlig galt? f.eks var der på et tidspunkt en negativ anmeldelse af Cherie skrevet af Martin. Når man læste den, var det så tydeligt, at det var kommunikationsproblemmer :!: Martin brød sig ganske enkelt ikke om, Cherie var så direkte/ nærmest kommanderende i sit sprog.

Altså hvis jeg selv var til en Domina, så ville jeg nok have tænkt er det ikke sådan en domina skal være? lille ven, jeg tror du har lavet en fejl i din udvælgelse af pige ;) Efterfølgelge synes jeg strengen går helt galt :!: Først kommer det såkaldte ulvekor og slagter løst..... Dernæst går Cherie til angreb og beskylder ham for at være plantet :?

Men hvis en Domina var interessant for mig, ville Martins oprindelige anmeldelse ikke have skræmt mig, tværtimod, ville jeg nok have tænkt, fedt det er sgu da en rigtig Domina ikke bare en Wanna Bee..... Med andre ord, en negativ anmeldelse kan faktisk godt sætte en streg under, hun er faktisk noget for mig :)

Så måske førerbunkeren, skulle lave en regel mere, der siger man ikke må drive hetz..... fint med en negativ anmeldelsen, men ulveflokken skal stoppes inden det bliver til et "blodbad" Ved ikke hvordan det lige skal håndteres, men synes det er ærgerlig der ikke er plads til negative anmeldelser :? og nej, det skal ikke udvikle sig til et blodbad, bare fordi en fyr har valgt forkert, skal pigens forretning jo ikke ødelægges

Skrevet

LF :)

Cherie er nok domina men hun er ikke kun det. Hun er positiv berømt for blide ydelser også som italiensk og i den rolle et hun ikke domina. At nogen piger både kan påtage sig rollen som domina eller tilbyde almindelige blideydelser hvor de ikke er domina ser man ofte. Derfor mener jeg ikke du kan sige Martin valgte forkert, han købte jo ikke en ydelse hvor han skulle domineres på den måde ;) Hun skriver også på hjemmesiden at hun tilbyder diverse blide former.

Jeg tror der er bred enighed om hos de fleste af os mænd at der er plads til negative anmeldelser, jeg ser ingen mænd eller administratorer der siger at der ikke er plads til negative anmeldelse, tværtom.

Skrevet

Hej,

faktiske var anmeldelse ok, han var meget sober i sin anmeldelse...

LF, nu begyndt det først efter cherie starte med at mistro kunde om han har været der og der efter blev hun mindre pæn, lidt som her, man starte med at mistro og beskylder kunden for den dårlige oplevelse...

det faktiske pigerne som starte blodbadet som du siger...

derefter reagere folk..

ps. ved godt det ikke relevant...

men tænke over det med de tre profiler,

jeg fuld forståelse for at man tillader folk at have 3 profiler, faktisk flot af ledelse gør det...

men person som så misbruger friheden givet af stedet til at støtte en debat for at et indlæg har mere støtte end faktisk er, viser at den person ikke kan administrer den frihed som han får her

og derfor burde hvem de tre profiler skrives åbenbart frem...

igen min personlige tanke..

Skrevet

ps. ved godt det ikke relevant...

men tænke over det med de tre profiler,

jeg fuld forståelse for at man tillader folk at have 3 profiler, faktisk flot af ledelse gør det...

men person som så misbruger friheden givet af stedet til at støtte en debat for at et indlæg har mere støtte end faktisk er, viser at den person ikke kan administrer den frihed som han får her

og derfor burde hvem de tre profiler skrives åbenbart frem...

igen min personlige tanke..

Jamen den opmærksomme læser har da noteret sig hvilke 3 navne der pludseligt

forsvandt fra listen....

-OD

Skrevet

Jamen, det er så din tanke. :)

Men politikken herinde er, at vi ikke hænger nogen til tørre offentligt.

Ved grovere tilfælde bliver man simpelthen hældt ud.

Ved de lidt mindre grove får man en tidsbestemt karantæne.

Og eller bliver man tildelt en officiel advarsel, som så forhåbentlig får personen til at tænke sig om i fremtiden.

Skrevet

Ok Aros :)

Jeg kender ikke Cherie eller for den sags skyld hendes ydelser..... Det var egentlig bare for at sige, hvad der er skidt for den ene, kan jo sagtens være fantastisk for den anden ;)

Så læs det som, en fyr der har valg en forkert pige ;)

Og at fyren kommer til at vælge en forkert pige i ny og næ, kan vist ikke undgåes. Og derfor skal der også være nogle dårlige anmeldelser ind i mellem

Du har ret, derr er absolut ingen forbud, mod dårlige anmeldelser :!: Men prøv at se hvordan de ofte udvikler sig ( specielt med pigerne herindefra) ........ lynhurtig bliver der gravet nogle skyttegrave med ulveflokke, riddere, piger der vil forsvare forretningen, medløbere og andet godtfolk..... og det ender op i noget fuldstændig ubrugeligt mudderkast :? Tror såmænd dette rammer pigen hårdere, med 6 siders mudderkast, der efterlader et kraftig indtryk, end en enkeltstående dårlig oplevelse :)

Tror de fleste herinde, er intelligente nok, til at vurdere en dårlig anmeldelse. Hvis der ligger en negativ og 2 positive anmeldelser på pigen, så vurderer man jo hvad der er gået godt og skidt, og vælger pigen derudfra :D

Men som sagt, ved ikke hvordan problemmet løses bedst :!: Men synes mudderkastet skal stoppes i anmeldelser, så man kan læse denne enkeltes person oplevelse hos pigen.... hvad var godt hvad var skidt.

Evt man kun måtte stille spørgsmål angående oplevelsen.... hvorfor gik det galt?

Skrevet

hej,

LF, vi kan alle vælge den forkert pige, men derfor vigtigt at anmeldelse kommer, sober selvfølgelige...

men måske nogle piger ikke skal tilbyde ydelser de ikke kan levere...

og jeg synes det vigtigt at der gives plads til at diskutere.. og godt ledelse griber ind når og hvis det går for langt...

det du tilsyneladende glemmer eller ignorere, at pigerne starte selv om her...

måske pigerne som anmeldelse handler om ikke burde have lov at kommentere på anmeldelser af dem selv..

så vil blodbadet ikke være sket..

jeg respekter den politik i har...

jeg vil ikke køre mere rundt i det...

prøvemanden

Skrevet

Fint LF.

Du har da i øvrigt nogle pointer i det du skriver.

Prøvemanden

Jeg har intet problem med at pigerne kan tage til genmæle overfor den kritik de får. Det er fair nok synes jeg. Det giver også os kunder en god viden at høre pigens forklaring og reaktion på saglig kritik.

Skrevet

Prøvemanden:

I Cherie tråden, var der nu nogle medløbere/ulve inden Cherie kom på banen.

Det samme i Trine tråden

Den om Malin har jeg ikke gidet at læse, da det fomentlig bare er noget ævl og kævl........

Har aldrig selv prøvet en pige ikke tilbyder hvad hun har skrevet..... men har hørt andre end dig brokke sig over det :) Men vel også svært at skrive nogle ting, som man har lyst til med alle :?: Tænker på, hvis hun skriver Anal og der kommer en med en Anaconda? kys... hvad hvis han har skæg? GFE.... hvad hvis han ikke ligger op til det i attitude.

Altså de er jo ikke maskiner....... men selvfølgelig, hvis der er betalt ekstra for en ting, skal det jo leveres eller pengene tilbage. Evt spørg pigen i døren, så kan hun jo tage en vurdering om hun kan efterleve de ting du efterspørger

Selv spørger jeg hende altid om specielle ting på lagenet, for vil også lige mærke om, hun er pigen jeg har lyst til det med :)

Skrevet

hej,

jeg helt vildt med personligt med at pigerne kommentere på deres anmeldelser...

men LF taler om at blodbadet starte med anmeldelse hvilke jeg ikke er enig i,

men blodbad er der i min optik ikke tale om, det starte med at person lagde en anmeldelse, så løber nogle af "ridder" til undsætningen, og så starte det, ikke ham som anmeldte pigen, i alle tilfælde skrev kunder faktisk ok om deres besøge...

jeg ikke imod at pigen ikke yder alt hvad hun skriver. ja hvis pikken er store, derfor en del piger med anal skriver med forbehold til størrelsen, der hvor jeg bliver træt af det, er hvis pigen tager betaling for det..

dvs jeg kysse tager den anal osv... hvad pigerne nu skriver de tilbyder..

og der ikke står med forbehold for de pigerne ønsker at tage, men så tager fuld betaling for ting sóm hun så ikke kan eller vil levere det som som står skreven, så snyder de faktisk kunde, du betaler for noget som kvinde ikke levere, hvis pigen før kunden køber siger at det og det ikke er på fordi det eller det.. eller når hun opdager den her store tissemand, så siger det kan jeg ikke, du får pengene du betale ekstra tilbage, eller du får nedslag i prisen da jeg ikke kan levere det som jeg normalt kan...

fint, så køber kunden ikke så at sige katten i sækken...

eller hvis pigen tror hun kan levere den ydelse, men så ikke kan, er det vigtigt at kunden som har besøgt hende, skriver om det her, så kunderne kan se, hvis du til blid sex, kan pigen her ikke ikke levere det, selv om hun skriver hun KAN... eller pigen tror hun levere super sex fordi kunden kom på hendes bryster/ansigt eller bare kommer, men det sjovt nok ikke altid det at kunden kommer, som afgøre om besøgt har være godt...

der hvor det bliver blodbad er når ridder eller pigerne løber til et beskidt forsvar...

og det er sket i alle de tilfælde du beskriver...

prøvemanden

• 2 weeks later...
Skrevet

Sjovt som alting er mændenes skyld, det paragdime har ikke ændret sig en tøddel de sidste 50 år. I disse internettider er det også utrolig nemt at sætte sig bag en computer og svine en modpart til, uden at denne får en reel chance for at forsvare sig.

Mht lady cheries indlæg kan jeg kun skrive at jeg finder det ensidigt og uden nuancer eller forståelse for at der rent faktisk sælges en service som ikke kan kaldes billig ca kr 2000 for en times leg er faktisk mange penge især når man tænker på at gennemsnitsdanskeren skal arbejde 10 timer og det uden at skattefar har haft snablen i tegnebogen, for at kunne betale for een times sex.

Kunderne skal behandles ordentligt og respektfuldt, men ligeledes skal pigerne også behandles ordentligt.

I og med at prostitution, salg af sex etc er en service forretning, bliver servicegiveren også bedømt på den service der ydes, og kan man ikke tåle konstruktiv kritik skal man holde sig fra at sælge denne serviceydelse.

I øvrigt har jeg engang besøgt Lady cherie hvor hun var på gæstevisit i Randers og den oplevelse ønsker jeg bestemt ikke gentaget, det havde været sjovere at se en p film og tage en spiller selv, så hun skal da godt nok lære at yde for alle de penge hun modtager.

Heldigvis findes der masser af dejlige kvinder i denne branche som er guld værd og som forstår at man ikke altid er til snak og andet, men som har empati og forståelse for at man måske ikke lige er på toppen eller at der ikke helt er den rigtige kemi, men alligevel yder en god service og et tak for denne gang. Nogle af de piger har jeg oplevet flere gange og er senere kommet igen, hvor min tilstand var en anden. Hvilket førte til en for mig succesrig oplevelse.

Beklager at jeg kom lidt væk fra hovedemnet i tråden, men håber at det kan tilgives.

Skrevet

Hej,

jeg synes ikke, at det kan være rigtigt, at et indlæg skal afgive "småanmeldelser" på pigerne, fordi de har skrevet et indlæg, jeg forstår det ikke. :?:

Uanset om man bryder sig om den pågældende pige eller ej, så fremmer det ihvertfald ikke skrivelysten hos pigerne.

mvh

c

Skrevet

hej,

jeg helt vildt med personligt med at pigerne kommentere på deres anmeldelser...

men LF taler om at blodbadet starte med anmeldelse hvilke jeg ikke er enig i,

men blodbad er der i min optik ikke tale om, det starte med at person lagde en anmeldelse, så løber nogle af "ridder" til undsætningen, og så starte det, ikke ham som anmeldte pigen, i alle tilfælde skrev kunder faktisk ok om deres besøge...

jeg ikke imod at pigen ikke yder alt hvad hun skriver. ja hvis pikken er store, derfor en del piger med anal skriver med forbehold til størrelsen, der hvor jeg bliver træt af det, er hvis pigen tager betaling for det..

dvs jeg kysse tager den anal osv... hvad pigerne nu skriver de tilbyder..

og der ikke står med forbehold for de pigerne ønsker at tage, men så tager fuld betaling for ting sóm hun så ikke kan eller vil levere det som som står skreven, så snyder de faktisk kunde, du betaler for noget som kvinde ikke levere, hvis pigen før kunden køber siger at det og det ikke er på fordi det eller det.. eller når hun opdager den her store tissemand, så siger det kan jeg ikke, du får pengene du betale ekstra tilbage, eller du får nedslag i prisen da jeg ikke kan levere det som jeg normalt kan...

fint, så køber kunden ikke så at sige katten i sækken...

eller hvis pigen tror hun kan levere den ydelse, men så ikke kan, er det vigtigt at kunden som har besøgt hende, skriver om det her, så kunderne kan se, hvis du til blid sex, kan pigen her ikke ikke levere det, selv om hun skriver hun KAN... eller pigen tror hun levere super sex fordi kunden kom på hendes bryster/ansigt eller bare kommer, men det sjovt nok ikke altid det at kunden kommer, som afgøre om besøgt har være godt...

der hvor det bliver blodbad er når ridder eller pigerne løber til et beskidt forsvar...

og det er sket i alle de tilfælde du beskriver...

prøvemanden

Jeg har åbenbart været dårlig til at formulere mig Prøvemand :!:

Så prøver igen.......... Der skal være plads til en dårlig anmeldelse, hvis man føler det har været en dårlig oplevelse :!: fire streger under :!: Det er hverken blodbad eller lignende :!:

Blodbadet starter: Når der lige kommer 5 andre til og skal sparke til pigen der ligger ned :!: specielt hvis det er nogen der ikke engang har besøgt pigen, men lige vil være med til at piske en stemning op.

Den dårlige anmeldelse synes jeg er fin, hvis man lige har sovet på den, så man skriver den på en ordentlig måde........ Faktisk burde det også være en fordel for pigen, for hun har så mulighed for at se, hvad gjorde jeg egentlig ikke så godt? hvad kan jeg evt forbedre? Det værste der kan ske for pigen, er jo kunden ikke gør opmærksom på fejlene. Bare går utilfreds ud af døren og aldrig kommer igen, uden pigen har en chance for at vide hvorfor. Så bliver det jo rent gætværk fra pigens side, hvorfor der ikke kommer så mange mænd.

Ved godt pigerne appelerer for, man siger det direkte til dem......... men de er altså forretningsdrivende, her får man ikke det hele serveret på et sølvfad :!: heller ikke selvom man er en sød pige ;)

Skrevet

...jeg synes ikke, at det kan være rigtigt, at et indlæg skal afgive "småanmeldelser" på pigerne, fordi de har skrevet et indlæg, jeg forstår det ikke. :?:

Uanset om man bryder sig om den pågældende pige eller ej, så fremmer det ihvertfald ikke skrivelysten hos pigerne...

Du glemmer, at nogen af disse "småanmeldelser" af pigerne rent faktisk er rosende, og i så tilfælde vil pigens skrivelyst nok i stedet blive fremmet 8-) :P

Skrevet

Hej Thor

Der kender du mig vist ikke ret godt, nej det er jeg såan set også imod :P

mvh

c

Skrevet

Det er nok denne her småanmeldelse Charlotte sigter til:

"I øvrigt har jeg engang besøgt Lady cherie hvor hun var på gæstevisit i Randers og den oplevelse ønsker jeg bestemt ikke gentaget, det havde været sjovere at se en p film og tage en spiller selv, så hun ska da godt nok lære at yde for alle de penge hun modtager".

Må indrømme at jeg nok også selv er faldet I mht. at bringe en småanmeldelse i en tråd, som handlede om noget andet. Beklager Charlotte - det er godt du gør opmærksom på problemet.

Skrevet

debat for sig og anmeldelser for sig....det er 2 vidt forskellige ting, og hvis pigerne kan risikere en bemærkning i noget, der slet ikke omhandler dem, tjah need I say more?

mvh

c

Skrevet

debat for sig og anmeldelser for sig....det er 2 vidt forskellige ting, og hvis pigerne kan risikere en bemærkning i noget, der slet ikke omhandler dem, tjah need I say more?

mvh

c

No, you already said much. Der er ikke tale om "småanmeldelser" blot eksempler fra det virkelige liv, som underbygger argumentationen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.