Hop til indhold

Recommended Posts

I Lyngby nær DTU besøgte jeg damen her, omkring 50 år, lidt overvægtig, billederne passer:
Annonce som kun på når hun tager i mod besøg

Fik økoblow, sex og afslutning i munden. Brysterne er lidt skæve/hårde i midten, jeg tænker de er hjulpet på vej for nogle år siden. Hun opfordrer til at de berøres, og gerne lidt hårdere efterhånden som legen udvikler sig. Blow er godt og regulært, det suttes pænt dybt og tungen gled også henover over kuglerne. Sex meget ordinært, lidt kunstige støn, der kan stødes til uden indvendinger. Afslutning i munden hvor hun tog hele ladningen, husker det som det blev spyttet ud bagefter. 

Hun er den type dame som jeg kan score ved at invitere ud at spise, men så ville jeg skulle lytte interesseret til snak om børn/børnebørn for at komme i mål, alt i mens jeg prøver at nyde min bøf. Denne gang valgte jeg at holde sex og bøf adskilt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lasselas skrev, for 20 minutter siden:

Annoncen er allerede væk. Hvornår besøgte du hende?

Ca 2 uger siden

Jeg havde set den for ca 1 måned siden og så var den væk inden jeg fik styr på min kalender. Så da den kom op igen slog jeg hurtigt til. Jeg fik det indtryk at hun tog i mod få besøg, ingen form for stordrift.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lasselas
Hr Lille Niels skrev, for 9 minutter siden:

Ca 2 uger siden

Jeg havde set den for ca 1 måned siden og så var den væk inden jeg fik styr på min kalender. Så da den kom op igen slog jeg hurtigt til. Jeg fik det indtryk at hun tog i mod få besøg, ingen form for stordrift.

Er det i et gråt etagebyggeri? Og hun har nogle tatoveringer?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lasselas skrev, for 4 minutter siden:

Er det i et gråt etagebyggeri? Og hun har nogle tatoveringer?

Nu hvor jeg tænker efter, ja så var bygning grå. 
Ja, der var tatovering, ikke noget jeg tænkte over. Det er jo nærmeste mere sjældent uden end med.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg lod mig lokke af de ok anmeldelser og sprang på, da jeg lige var i området.

Det va en fejl.

Det positive først,

•  hun gav et godt blowjob, -
  • ok bryster
  • og var egentlig sød og smilende efter akten.

Det negative,

• hun trak sig selvom Mega var inclusive og lovet i annonce og per tlf. og det er altså major turnoff, når det lissom var det der trak,
  • hun var lidt underlig ved ankomst og under akten, tror hun er lidt angst for naboer og hvem ved måske manden heller ikke ved va der foregår
  • meget kontrollerende under akten, som en hel fast rutine
  • slutteligt men absolut ikke det mindste. Hendes krop var bestemt ikke min type, som i så langt fra, så siger jeg ikke mere.

Burde være vendt om i bagklogskabens klare lys, men hun var påklædt da jeg ankom og inden jeg havde sagt goddag, var jeg gelejdet ind i soveværelset og ja da hun så kom tilbage var jeg høflig og havde i dagens anledning ingen plan B.

Derfor vil jeg blot advare andre mod at begå samme fejl.

Del dette indlæg

Link til indlæg
riberhus skrev, for 2 timer siden:

Burde være vendt om i bagklogskabens klare lys, men hun var påklædt da jeg ankom og inden jeg havde sagt goddag, var jeg gelejdet ind i soveværelset og ja da hun så kom tilbage var jeg høflig og havde i dagens anledning ingen plan B. 

Det er sjovt skrevet :D

Annoncen er allerede væk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...