Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde den udsøgte fornøjelse i går at møde legenden @JenniferRomanticai Gladsaxe. Jeg var tordnende nervøs, da min opfattelse af Jennifer på forhånd er, at hun har ben i næsen (på den gode måde <3)

Døren går op og en petit og gudesmuk Jennifer tager imod mig. Jeg var helt fortabt i hendes smukke ansigt og det korte ildrøde hår - wow, hun er bare smuk!

Jeg går ikke i sexdetaljer, men lad os bare sige, at hun levede 200 procent op til mine forventninger - skidehamrende sød, kysser dejligt og er tonserfræk på lagenet. Hun er nærværende, sensuel og har nogle øjne, man svæver helt væk i.

Efterfølgende havde vi den skønneste pillow talk (hun er rigtig nem at snakke med) og da hanen galede (genialt i øvrigt!) sagde vi pænt på gensyn i et dejligt kys.

Og apropos gensyn; det kommer helt bestemt til at ske, for Jennifer er helt fantastisk selskab.

Jeg følte en rigtig god kemi og samlet set havde jeg den skønneste oplevelse, der sad i min krop resten af aftenen. TAK, Jennifer, for en vidunderlig time i dit selskab - jeg glæder mig allerede til næste gang <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...