Hop til indhold

Recommended Posts

Da min normale favorit ikke svarede på tlf ville jeg prøve noget nyt. Det blev Alice som holder til i udkanten af Vejle. Pæn pige med gode former brysterne er hjulpet meget på vej med silikone. Men det var en kedelig omgang. Man måtte ikke røre missen. Et enkelt kys på brysterne så hvor der ikke mere der ikke røre. Ligger helt stille med lukket øjne. Efter 3 minutter i Can give you handjob. https://annoncelight.dk/showad/323485
 

det var en tynd kop the. Der er en pige mere på adressen lidt mindre og lidt mere slank. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pancake skrev, for 8 timer siden:

Da min normale favorit ikke svarede på tlf ville jeg prøve noget nyt. Det blev Alice som holder til i udkanten af Vejle. Pæn pige med gode former brysterne er hjulpet meget på vej med silikone. Men det var en kedelig omgang. Man måtte ikke røre missen. Et enkelt kys på brysterne så hvor der ikke mere der ikke røre. Ligger helt stille med lukket øjne. Efter 3 minutter i Can give you handjob. https://annoncelight.dk/showad/323485
 

det var en tynd kop the. Der er en pige mere på adressen lidt mindre og lidt mere slank. 

Hun har vist også dårlige anmeldelser fra da hun befandt sig i Karup, inden hun flyttede til Vejle :?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun havde de samme billeder da hun var i Karup, og hendes veninde som nu også er rykket til Vejle har heller ikke skiftet billeder.

Fælles for dem begge er at de kun har fået dårlige anmeldelser..

 

Måske derfor deres tidligere profiler nu er lukkede?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max Power skrev, for 2 timer siden:

Hun havde de samme billeder da hun var i Karup, og hendes veninde som nu også er rykket til Vejle har heller ikke skiftet billeder.

Fælles for dem begge er at de kun har fået dårlige anmeldelser..

 

Måske derfor deres tidligere profiler nu er lukkede?

Er du sikker på det ikke er den samme pige men med to annoncer? Synes billederne er næsten identiske bortset fra tatoveringen over anklen;) men den kan vel være fotoshoppet væk:-?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt dem begge og det er rigtigt at det ikke er service efter ønskede standarder desværre, men de er ikke falske på nogen måde, det er bare helt minimum ydelser der tilbydes. 

Deres billeder er nu rigtige og de plejer at skifte dem ud løbende med nye billeder der er taget på den adresse de arbejder på.
Har besøgt den anden pige på 3 forskellige adresser henover det sidste 1 1/5 års tid, og selvom jeg kan få det meget bedre andre steder besøger jeg hende stadig fordi jeg bare er vild med den ungpige krop, især B2B, efter så mange andre pigers falske og forældede billeder ;-P

Tror jeg prøver dem begge samtidig næste gang.

 

Jeg tror nu ikke de er tvunget ud i prostitution, men de gør det nok af nød og ikke lyst, og virker måske lidt utrygge ved at være i et fremmed land som de ikke kender så godt.

Jeg behandler alle piger jeg besøger så pænt og høfligt jeg kan og de har som regel gengældt det. Så når servicen ikke lever op til mine forventninger så tager jeg det de tilbyder med et smil og fortsætter min søgen andet steds.

Så de bliver aldrig mine favoritter, men jeg ved hvad jeg får hos dem og de er ok søde ved mig. Og nej, de har aldrig tilbudt mig mere selvom de efterhånden kender mig. Men med Ami og en anden thaipige i Vestjylland er jeg dækket ind oplevelsesmæssigt i thai verdenen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...