Gownup 3 Skrevet 1. Oktober, 2021 (edited) https://annoncelight.dk/showad/320539 Besøgte denne pige i går. Bestilte 30min incl megafransk. Stedet er pænt, rent og diskret. Med nem parkering. Mødte op på adressen og mødte her en super lækker og sød ung lys chokolade brun pige. Godt nok lækker. Utrolig lækker krop og sikke et kønt ansigt med perfekt smil. Hun tog imod mig med stort kram og følte mig virkelig velkommen. Hun er sindsyg sensuel og sikken en røv. Hun startede med at sutte mig op med et dybt våd blow. WAW det havde hun styr på. Kort efter gik det over i en skøn omvendt cowgirl med dejlig udsyn til hendes lækre røv. Derefter om på alle 4 og en skøn doggy igen med udsigt til hendes perfekte røv. Så skønt. Den bedste oplevelse jeg længe har været udsat for. Kommer sgu nok til at brænde en månedsløn af på den tøs Pigen 10 ud af 10 Sex 11 ud af 10 Stedet 8 ud af 10. Redigeret 1. Oktober, 2021 af Gownup 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Esbjerghanhund 414 Skrevet 1. Oktober, 2021 Velkommen til Eroguide 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gownup 3 Skrevet 1. Oktober, 2021 Esbjerghanhund skrev, for 10 minutter siden: Velkommen til Eroguide Takker Første inlæg og første besøg hos en pige i 2 år. Men mente jeg blev nødt til at dele denne dejlige oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bommer Skrevet 1. Oktober, 2021 Gownup skrev, for 1 time siden: https://annoncelight.dk/showad/320539 Besøgte denne pige i går. Bestilte 30min incl megafransk. Stedet er pænt, rent og diskret. Med nem parkering. Mødte op på adressen og mødte her en super lækker og sød ung lys chokolade brun pige. Godt nok lækker. Utrolig lækker krop og sikke et kønt ansigt med perfekt smil. Hun tog imod mig med stort kram og følte mig virkelig velkommen. Hun er sindsyg sensuel og sikken en røv. Hun startede med at sutte mig op med et dybt våd blow. WAW det havde hun styr på. Kort efter gik det over i en skøn omvendt cowgirl med dejlig udsyn til hendes lækre røv. Derefter om på alle 4 og en skøn doggy igen med udsigt til hendes perfekte røv. Så skønt. Den bedste oplevelse jeg længe har været udsat for. Kommer sgu nok til at brænde en månedsløn af på den tøs Pigen 10 ud af 10 Sex 11 ud af 10 Stedet 8 ud af 10. Ikke om jeg så fik penge for det, men sådan er smag og behag jo heldigvis så forskelligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Esbjerghanhund 414 Skrevet 1. Oktober, 2021 Bommer skrev, for 1 time siden: Ikke om jeg så fik penge for det, men sådan er smag og behag jo heldigvis så forskelligt Enig, og jeg tror også det er falsk reklame! 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gownup 3 Skrevet 1. Oktober, 2021 (edited) Tjaa. Kender ikke din smag og interesserer mig heller ikke omkring den . Er man ikke til latina piger jamen så kan jo bare gå til en anden Der er heldigvis frit valg Jeg beskriver den oplevelse jeg har haft ligesom andre herinde på forummet. Jeg har ikke besøgt excort piger i meget lang tid. Tog mig sammen i går og som beskrevet var denne oplevelse utrolig god. Redigeret 1. Oktober, 2021 af Gownup Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gownup 3 Skrevet 1. Oktober, 2021 Bommer skrev, for 2 timer siden: Ikke om jeg så fik penge for det, men sådan er smag og behag jo heldigvis så forskelligt Hahaha utrolig dårlig kommenteret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest izaya922 Skrevet 1. Oktober, 2021 Hun ser ellers meget sød ud En skam hun ikke er omkring Kolding Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gownup 3 Skrevet 1. Oktober, 2021 izaya922 skrev, for 1 minut siden: Hun ser ellers meget sød ud En skam hun ikke er omkring Kolding Hun er mega sød og venlig. Ser faktisk endnu bedre ud in real life. Er nok også lidt forudindtaget da jeg netop er til latina og dejlige brune øjne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gownup 3 Skrevet 1. Oktober, 2021 Esbjerghanhund skrev, for 54 minutter siden: Enig, og jeg tror også det er falsk reklame! Utrolig man kan være så nedladende. Du fremmer virkelig lysten til at en ny bruger som jeg har lyst at dele min oplevelse. Har læst en del indlæg for netop finde lidt "tonen" i de forskellige indlæg. Men kan da godt se at havde det været en dårlig oplevelse og en dertil hørende dårlig anmeldelse så ville jeg aldrig have fået en kommentar fra dig . 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg